Hop til indhold

Recommended Posts

Var forbi Bella i Fredericia.

massagen var ikke noget at komme for. stedet er ikke særlig anonymt, men lokalet var ok. 

Bella derimod lignede billeder fra AL, havde bestilt en time, og var ude af døren igen efter 1 time og 5 minutter - skulle have et hurtigt bad.

risiko for genbesøg, i høj grad! 

https://annoncelight.dk/showad/387710

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lukker de klokken 22, når man ser på annoncen, eller lukker de klokken 18, når man står ved døren?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Habbo skrev, for 19 timer siden:

Lukker de klokken 22, når man ser på annoncen, eller lukker de klokken 18, når man står ved døren?

den bliver du nok nødt til at uddybe lidt mere.... jeg forstår simpelthen ikke spørgsmålet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogle der har været forbi for nyligt. Da deres Annoncelight ikke viser meget mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så der er ingen der har været forbi, er rimeligt nysgerrig da jeg har været der 2 gange hvor jeg føler at jeg har fået en god behandling. Men vis det er lukket eller er taget på ferie så er det jo sådan det er:)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været der mindst 100 gange de senere år (ynglingsstedet) men tror ikke de findes mere, med samme ejer.

ved at Mutter startede endnu et sted i Horsens, måske hun kun har det nu.

har haft mange gode oplevelser på stedet tæt på Fakta 365. Bee,  Tukta osv. osv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Skrevet (edited)
Mr1time skrev, for 41 minutter siden:

Har været der mindst 100 gange de senere år (ynglingsstedet) men tror ikke de findes mere, med samme ejer.

ved at Mutter startede endnu et sted i Horsens, måske hun kun har det nu.

har haft mange gode oplevelser på stedet tæt på Fakta 365. Bee,  Tukta osv. osv.

Okay mange tak:) havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service 

Redigeret af Does

Del dette indlæg

Link til indlæg
Does skrev, for 2 timer siden:

Okay mange tak:) havde været der sidst i juni. Så jeg undrede mig bare om der var nogle der viste noget. Kender du nogle andre steder i Fredericia som har den samme service 

Desværre, jeg bruger Nr. Åby nu

Del dette indlæg

Link til indlæg
Does skrev, for 3 timer siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ennig skrev, for 2 timer siden:

Ja det så jeg godt, men jeg syntes at jeg kunne komme frem til at de som havde lavet rufferi var lukket i 2024.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Does skrev, den 23.7.2025 at 02:47:

Ja det så jeg godt, men jeg syntes at jeg kunne komme frem til at de som havde lavet rufferi var lukket i 2024.

Ja november 2024 - 

jeg ved faktuelt at hende der havde fredericia også købte horsens nogle måneder forinden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...