Hop til indhold

Skrider prispolitikken GP / Thai ??

Featured Replies

Skrevet

Jeg har jo kun været i gamet i kort tid, men syntes der sker nogle skred i prispolitikken GP i forhold til Thai.

Hos Thai'erne får du, som i al min tid, en halv times massage, og en halv times sex, - kaldet FP, - det koster 1500,-...   Det svarer faktisk til 1200,- for en halv times sex.

En, som regel udenlandsk, GP er jo helt nede i 1000/1200, til max.1500,- for en hel times sex..

I min start syntes jeg at thai hovedsageligt var massage med tilkøb, nu er der rigtig mange Thai der fungerer bare som GP,    Men stadig fast pris, 1500,-..

Skrider det.  ??

Skal en halv times Thai sex være meget dyrere end tilsvarende hos en ikke Thai GP ..?

Skrevet
Milner skrev, for 9 minutter siden:

Skrider det.  ??

Nej. I hvert fald ikke prisen for FP på thaiklinikken i en time, for som du selv siger, har den pris ligget meget fast på 1500 kr for en time i hvert fald siden før corona.

Forholdet mellem thaipigernes måde at prissætte 30 minutter og 60 minutter på, også i forhold til, hvis man udelukkende får massage, er ganske kompleks og ikke nødvendigvis særlig logisk opbygget, set ud fra et økonomisk synspunkt. Men sådan har det også altid været, så heller ikke der er der noget, som skrider.

Milner skrev, for 14 minutter siden:

Skal en halv times Thai sex være meget dyrere end tilsvarende hos en ikke Thai GP ..?

Det kommer jo an på, hvordan du vælger at anskue det. Man kunne også se på en times FP sådan, at sex i 30 minutter koster 1000 kr, mens massage i 30 minutter så koster 500 kr. Dermed er prisen for sex på niveau med mange udenlandske GPer, mens massagen er blevet 200 kr dyrere af, at den gives i forbindelse med sex.

Skrevet
Milner skrev, for 41 minutter siden:

Jeg har jo kun været i gamet i kort tid, men syntes der sker nogle skred i prispolitikken GP i forhold til Thai.

Hos Thai'erne får du, som i al min tid, en halv times massage, og en halv times sex, - kaldet FP, - det koster 1500,-...   Det svarer faktisk til 1200,- for en halv times sex.

En, som regel udenlandsk, GP er jo helt nede i 1000/1200, til max.1500,- for en hel times sex..

I min start syntes jeg at thai hovedsageligt var massage med tilkøb, nu er der rigtig mange Thai der fungerer bare som GP,    Men stadig fast pris, 1500,-..

Skrider det.  ??

Bestil 30 min. FP til 1.000 kr. og derefter 1 time massage til 500 kr. efterfølgende. Nu får du 90 minutter i alt. 

Priserne for thai har desuden været 1.500 kr. i mindst 10 år i store dele af DK, og er ikke steget hvorimod andre etniciteter er steget fra 800 til 1000 til 1200 kr. for en halv time. Så thai priserne er vist ikke dem der er skredet.

Skrevet
  • Author
EsbjergFyren skrev, for 44 minutter siden:

andre etniciteter er steget fra 800 til 1000 til 1200 kr. for en halv time. Så thai priserne er vist ikke dem der er skredet

Næ,  de priser du nævner er jo for en hel time, så tænker, alt andet end Thai er faldet en del i pris??

Skrevet
EsbjergFyren skrev, for 1 time siden:

Bestil 30 min. FP til 1.000 kr. og derefter 1 time massage til 500 kr. efterfølgende. Nu får du 90 minutter i alt. 

Ja, men vær forberedt på, at pigen ikke altid vil acceptere det på den måde, men derimod ser det som et forsøg på at snyde hende for 30 minutter. I gamle tråde er det beskrevet, at pigen har smidt manden ud på røv og albuer, når han kom med netop dette forslag. Men det afhænger nok meget af måden, der spørges på.

Jeg er i øvrigt enig med dig i dine prisbetragtninger.

Milner skrev, 1 time siden:

Næ,  de priser du nævner er jo for en hel time, så tænker, alt andet end Thai er faldet en del i pris??

Det er da yderst sjældent, at man finder piger, som tilbyder 60 minutters sex for 800 kr, er det ikke? 1200 kr for en time finder man godt nok en del af, fx på Bollefabrikken i Herlev, men de har da kostet dette hele tiden og er ikke blevet sat ned?

Skrevet

Priser er altid til forhandling og et spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Smukke unge piger er efterspurgte og koster derfor mest. Man skal ikke forhandle for hårdt, kunsten er at være realistisk og bevare den gode stemning. Det er mit indtryk at en time FP fås fra 800 og op.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.