Hop til indhold
Skiderik

Asia Thai Wellness - Vester voldgade

Recommended Posts

Hvad hedder hende den første til venstre. Hende med det lyselilla dress? Og nogen erfaringer med hende

Ved omhyggelig gennemlæsning af tråden er det det tætteste jeg kan komme
navnet, noget i retning af Fa.

Og hun skulle give bedre massage end Aon.

:smile:

-OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte Bella .... vist den sidste på Harran's billedet. Men er ikke helt sikker. Det var en god oplevelse. Bella har ikke meget massage-erfaring ... har kun masseret i 2 uger. Men hun lærer, og er interesseret i at lære. Så det arbejdede vi lidt på. Da vi gik over til det sjove, kom der mere gang i den. Bella er lidt genert. Men, hun begyndte at slappe af, og så blev det sjovt. Vi hyggede os super. Bella er en flot pige, med flotte naturlige bryster ... det er vel en stor b-skål, flad mave, og en velproportioneret bag. Jeg renger med, at skulle forbi igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aalborg

Mit besøg hos Bella.

Efter en forudgående aftale aflagde jeg den super skønne og dejlige pige, Bella et besøg i går. Af trafikmæssige årsag kom jeg dog ca. 10 min for sent. Vi aftalte, at jeg får den massage hun kunne nå, inden hendes næste booking kl. 17. 

En lidt slatten massage, tantra, men som tidligere beskrevet, gik det straks meget bedre med sexen. Det både kunne hun og hun kunne lide det...

Bare ærgerligt, at hun ikke giver BJ, hverken m/u og heller ikke kysser.

Hun skal snart have den igen.

M.h.t. de 4 skønne piger på billedet under d. 26/6 2014:

Pigen til venstre arbejder der ikke mere, og de kunne ikke/ville ikke oplyse noget om, hvor hun arbejdede nu.

Herefter er det fra venstre er Cartoon, Aon og Kiki. Det er således ikke Bella til højre, men hun ligner hende godt nok en del.

Jeg havde udskrevet billedet og kunne se og forevise det for pigerne på stedet.

I øvrigt alle sammen fløtte "tøser", waaugh.

Aalborg

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hunter

Jeg kan kun give unip helt ret i hans betragtninger ang Bella. Lidt genert til at begynde med, men løsner op undervejs. Jeg har besøgt hende et par gange nu.

Den første gang tænkte jeg som unip, at massagen var da ikke noget særligt, men resten gik fint, og hun var meget sød og ligefrem at tale med, så vi kom rigtig godt ud af det sammen. Og jeg syntes at hun var da en super flot pige, meget kønnere end nogen af de fire på Harran's billede. - det bekræftes så også af Aalborg.  - Så gik jeg i dagene efter og tænkte på, om hun nu også var så flot, som jeg mindedes, eller jeg bare huskede forkert, det kan jo ske i min alder. Og hvis man er usikker på noget må man jo dobbelt-checke det. Resultatet af et dobbeltcheck i sidste uge var, at min hukommelse intet fejlede, ihvertfald på det punkt: Hun ER en meget flot pige, den flotteste thai pige jeg har set meget længe.

Æh, Men nu sidder jeg og kommer lidt i tvivl igen ... spiller min hukommelse mig nu et pus ...  det må vist checkes igen :-) :-)

Her ikke set nogen af de andre, men de er nok også waauugh når Aalborg siger det ...

Cheers

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...