spigerne 126 Skrevet 2. Januar Hej, Jeg er en pige på 24, der vil prøve sit første gangbang, håber at finde nogle friske fyre. Hvis jeg kan samle nok (satser på 6 personer), så vil det blive afholdt i København den 11.01 cirka klokken 15.00. Det er 1,5-2 times gangbang, ingen anal, ingen kys og det er ikke tilladt at komme i mig. Men ellers er jeg frisk på det meste. Jeg er 24 år gammel, 160, 49 kg, b-skål, langt mørkt hår. Det koster 2.000 at deltage og 500 kroner skal betales forud, jeg kræver også at se billede af dig (ok hvis ikke du vil sende billede af ansigt). Der vil være en kameramand for at filme det til min onlyfans, dit ansigt vil ikke komme med - og der vil også være en der er der for at sikre det hele foregår respektfuldt. Er du interesseret, så send en PM til mig herinde. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Helge N 70 Skrevet 2. Januar Hej Du ser dejlig ud ! Må jeg kneppe dig uden kondom ? Kh. Helge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 2. Januar Det er op til deltagerne selv, om de vil bruge kondom eller ej, så længe de ikke kommer oppe i mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Happy69luke 312 Skrevet 2. Januar spigerne skrev, for 2 minutter siden: Det er op til deltagerne selv, om de vil bruge kondom eller ej, så længe de ikke kommer oppe i mig. Sluger du klatten så ? Eller er det på kroppen kun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 2. Januar Vil ikke garantere jeg sluger, men så længe man ikke kommer oppe i mig er alt godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 1049 Skrevet 2. Januar 500 kr. forud til første GB? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 2. Januar Dinner_at_the_y skrev, for 7 minutter siden: 500 kr. forud til første GB? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 587 Skrevet 2. Januar Uden jeg kender pigen her ville jeg godt turde springe ud i det med forudbetaling. Men kun fordi jeg har mødt flere piger som var på "spigerne" snappen for noget tid siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 2. Januar Jeg forstår godt hvis man fravælger pga det med forudbetaling, eller pga det med der skal filmes. Det er helt fair, jeg har opsat reglerne fordi det er sådan jeg får den bedste, sikreste og frækkeste oplevelse. Jeg skal jo blandt andet ud og bruge penge på et sted vi kan være. Man forudbetaler på MobilePay og får dermed også mit navn, jeg har profil på Onlyfans og er på den måde en der får svært ved at forsvinde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 417 Skrevet 2. Januar Jeg kan sige god for hende Hun er skam helt ægte. Har mødt hende i en anden sammenhæng. Overvejer bestemt selv at deltage Hun er virkelig smuk, fræk og dejlig 10/10 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bump 36 Skrevet 2. Januar Hvad er dit Onlyfans profilnavn? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Djelibeybi 4 Skrevet 3. Januar Jeg er glad for jeg så det 3. billede, troede oprigtigt talt at du manglede dit ene ben ... 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 3. Januar Begge ben er der Dem der er interesserede i min of kan sende dm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest vdp2024 Skrevet 3. Januar spigerne skrev, for 7 timer siden: Begge ben er der Dem der er interesserede i min of kan sende dm. Er nok klar men kan ikke sende en besked til dig som ny medlem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kimjensen 0 Skrevet 4. Januar spigerne skrev, den 2.1.2025 at 23:03: Jeg forstår godt hvis man fravælger pga det med forudbetaling, eller pga det med der skal filmes. Det er helt fair, jeg har opsat reglerne fordi det er sådan jeg får den bedste, sikreste og frækkeste oplevelse. Jeg skal jo blandt andet ud og bruge penge på et sted vi kan være. Man forudbetaler på MobilePay og får dermed også mit navn, jeg har profil på Onlyfans og er på den måde en der får svært ved at forsvinde. Hejsa. Vil gerne deltage. Hvor skal man betale :)) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 4. Januar Kimjensen skrev, for 3 timer siden: Hejsa. Vil gerne deltage. Hvor skal man betale :)) Start med at skrive en dm til mig herinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tacoma 623 Skrevet 5. Januar Jeg har meldt mig til arrangementet og det virker helt reelt. Jeg indbetalte 500 kr. på MobilePay og kunne derved se kontohavers fulde navn. Hvis man googler dette navn kan man så se nogle frække billeder der matcher billederne i denne tråd. Hun ser toplækker ud. - Også forfra. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
beautifulmind 0 Skrevet 7. Januar spigerne skrev, den 3.1.2025 at 09:38: Begge ben er der Dem der er interesserede i min of kan sende dm. Du må meget gerne sende en DM til mig med info angående OF + tilmelding. Man har åbenbart ikke mulighed for at sende DM som nyt medlem herinde. :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr@ 11 Skrevet 11. Januar (edited) Ser yderst lækkert ud, er desværre forhindret. Bidrag gerne med en anmeldelse herinde efter arrangementet Redigeret 11. Januar af Mr@ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jens Greibe Skrevet 12. Januar Holder du et nyt gb igen, så vil jeg gerne deltage Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spigerne 126 Skrevet 17. August Hej, Nu vil jeg have mit andet gangbang, torsdag d. 21.08 i kbh, klokken 17. Det præcise sted bliver diskret. Det bliver med fem fyre og der er et par pladser tilbage. Jeg kan ikke holde til sex i timevis, så 1-1,5 time, men alle skal nok få lov at lege en masse med mig, jeg er ikke til anal, men blow og masser af sex, uden kondom. hvis du er interesseret så skriv til mig herinde (privat besked), men du skal være indforstået med: - prisen er 2.000 - du skal forudbetale 500 - jeg skal se billede af dig inden (ok hvis det er uden ansigt) - du skal have telegram, så jeg kan tilføje dig en gruppe med de andre deltagere. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eatme 0 Skrevet 17. August Bliver det filmet på torsdag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jambajamba 140 Skrevet 17. August Jeg vil rigtig gerne deltage ! dog 2 ting må man gerne bruge kondom ? Hvor ca i kbh bliver der afholdt ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DP fan 0 Skrevet 18. August Kan du sende link til din OF profil. Hvordan får man adgang til at sende beskeder? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tacoma 623 Skrevet 19. August Hej søde Jeg deltog i dit sidste GB og det syntes jeg var superlækkert Hvis der stadig er ledige pladser på torsdag, vil jeg gerne melde mig under fanerne Knus Tacoma Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg