Hop til indhold
spigerne

Gangbang i København 11.01

Recommended Posts

Hej,

Jeg er en pige på 24, der vil prøve sit første gangbang, håber at finde nogle friske fyre. 

Hvis jeg kan samle nok (satser på 6 personer), så vil det blive afholdt i København den 11.01 cirka klokken 15.00.

Det er 1,5-2 times gangbang, ingen anal, ingen kys og det er ikke tilladt at komme i mig. Men ellers er jeg frisk på det meste.

Jeg er 24 år gammel, 160, 49 kg, b-skål, langt mørkt hår.

Det koster 2.000 at deltage og 500 kroner skal betales forud, jeg kræver også at se billede af dig (ok hvis ikke du vil sende billede af ansigt). 

Der vil være en kameramand for at filme det til min onlyfans, dit ansigt vil ikke komme med - og der vil også være en der er der for at sikre det hele foregår respektfuldt. 

Er du interesseret, så send en PM til mig herinde. IMG_2871.thumb.jpeg.cff2954a6b1b175044ca8e356e2ba653.jpegIMG_2871.thumb.jpeg.cff2954a6b1b175044ca8e356e2ba653.jpegIMG_2873.thumb.jpeg.fef34fafa19781c5f93701c4aca773c5.jpeg

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, for 2 minutter siden:

Det er op til deltagerne selv, om de vil bruge kondom eller ej, så længe de ikke kommer oppe i mig.

Sluger du klatten så ? Eller er det på kroppen kun

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden jeg kender pigen her ville jeg godt turde springe ud i det med forudbetaling. Men kun fordi jeg har mødt flere piger som var på "spigerne" snappen for noget tid siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg forstår godt hvis man fravælger pga det med forudbetaling, eller pga det med der skal filmes. 

Det er helt fair, jeg har opsat reglerne fordi det er sådan jeg får den bedste, sikreste og frækkeste oplevelse. Jeg skal jo blandt andet ud og bruge penge på et sted vi kan være. 

Man forudbetaler på MobilePay og får dermed også mit navn, jeg har profil på Onlyfans og er på den måde en der får svært ved at forsvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest vdp2024
spigerne skrev, for 7 timer siden:

Begge ben er der :-)

Dem der er interesserede i min of kan sende dm.

Er nok klar men kan ikke sende en besked til dig som ny medlem :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, den 2.1.2025 at 23:03:

Jeg forstår godt hvis man fravælger pga det med forudbetaling, eller pga det med der skal filmes. 

Det er helt fair, jeg har opsat reglerne fordi det er sådan jeg får den bedste, sikreste og frækkeste oplevelse. Jeg skal jo blandt andet ud og bruge penge på et sted vi kan være. 

Man forudbetaler på MobilePay og får dermed også mit navn, jeg har profil på Onlyfans og er på den måde en der får svært ved at forsvinde.

Hejsa. Vil gerne deltage. Hvor skal man betale :))

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kimjensen skrev, for 3 timer siden:

Hejsa. Vil gerne deltage. Hvor skal man betale :))

Start med at skrive en dm til mig herinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har meldt mig til arrangementet og det virker helt reelt.

Jeg indbetalte 500 kr. på MobilePay og kunne derved se kontohavers fulde navn.

Hvis man googler dette navn kan man så se nogle frække billeder der matcher billederne i denne tråd. 

Hun ser toplækker ud. - Også forfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
spigerne skrev, den 3.1.2025 at 09:38:

Begge ben er der :-)

Dem der er interesserede i min of kan sende dm.

Du må meget gerne sende en DM til mig med info angående OF + tilmelding.

Man har åbenbart ikke mulighed for at sende DM som nyt medlem herinde. :/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ser yderst lækkert ud, er desværre forhindret. 

Bidrag gerne med en anmeldelse herinde efter arrangementet 

Redigeret af Mr@

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Jens Greibe

Holder du et nyt gb igen, så vil jeg gerne deltage

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, 

Nu vil jeg have mit andet gangbang, torsdag d. 21.08 i kbh, klokken 17. Det præcise sted bliver diskret.

Det bliver med fem fyre og der er et par pladser tilbage. Jeg kan ikke holde til sex i timevis, så 1-1,5 time, men alle skal nok få lov at lege en masse med mig, jeg er ikke til anal, men blow og masser af sex, uden kondom. 

hvis du er interesseret så skriv til mig herinde (privat besked), men du skal være indforstået med:

- prisen er 2.000

- du skal forudbetale 500

- jeg skal se billede af dig inden (ok hvis det er uden ansigt)

- du skal have telegram, så jeg kan tilføje dig en gruppe med de andre deltagere. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan du sende link til din OF profil. Hvordan får man adgang til at sende beskeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej søde

Jeg deltog i dit sidste GB og det syntes jeg var superlækkert :-)

Hvis der stadig er ledige pladser på torsdag, vil jeg gerne melde mig under fanerne

Knus Tacoma

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...