Hop til indhold

Ang Sugardate Profil.

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg skrevet frem og tilbage med en også fordi jeg aflyser lørdag pga jeg skal noget med arbejdet så vil hun have halvdelen af beløbet vi havde ellers skrevet tilbage nogle uger og der var intet og ligepludselig vil hun have
betaling fordi hun siger jeg ikke er seriøs det er første gang jeg er udefor sådan noget

Hvad du betalt hende hvis hun forlangte halvdelen pga du aflyste den dag ?
eller hva havde du gjort?

hva er jeres gode råd?

Nævner ikke nogen navne!

Redigeret af riftykey9800

Skrevet

Du er selvfølgelig ikke forpligtet til at betale hende. Jeg ville umiddelbart kke selv betale.

Nu ved vi jo ikke hvor seriøs jeres kommunikation har været, hvad din aflysningsgrund har været og hvor tæt på det aftalte mødetidspunkt du aflyste. Så måske kunne dette være grunden til, at pigen ønskede betaling for det halve beløb.

Skrevet
ErnstOle skrev, Lige nu:

Du er selvfølgelig ikke forpligtet til at betale hende. Jeg ville umiddelbart kke selv betale.

Nu ved vi jo ikke hvor seriøs jeres kommunikation har været, hvad din aflysningsgrund har været og hvor tæt på det aftalte mødetidspunkt du aflyste. Så måske kunne dette være grunden til, at pigen ønskede betaling for det halve beløb.

det var fordi jeg skal til julefrokost med arbejdet her på lørdag også aflyste jeg i god tid og hvor seriøs den har været er et godt spørgsmål
men jeg ville nu ikke betale hende men kunne forstå hvis hun kom og måtte vende tilbage uden at jeg sagde noget så ville jeg kunne forstå det.

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 4 minutter siden:

det var fordi jeg skal til julefrokost med arbejdet her på lørdag også aflyste jeg i god tid og hvor seriøs den har været er et godt spørgsmål
men jeg ville nu ikke betale hende men kunne forstå hvis hun kom og måtte vende tilbage uden at jeg sagde noget så ville jeg kunne forstå det.

Har du så ikke lige svaret dig selv?

Skrevet
TheRealPeter skrev, for 2 minutter siden:

Har du så ikke lige svaret dig selv?

du behøver ikke være flabet i munden bare fordi jeg skriver det.
og troede godt man kunne aflyse aftaler uden man behøves at skulle betale nogen....

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 27 minutter siden:

og troede godt man kunne aflyse aftaler uden man behøves at skulle betale nogen....

Det kan da ikke være en overraskelse du skal til julefrokost.  Så du er da useriøs ved at  lave aftale den dag Du har spildt hendes tid og hun kunne jo lave en anden aftale og haft en indtægt. Send hende 500 som plaster på såret 

Redigeret af fatter bedst

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 41 minutter siden:

Hvar han gav dig ret ???

Skrevet
riftykey9800 skrev, for 52 minutter siden:

Ja sådan en julefrokost kan jo komme bag på hvem som helst. 
Come one. Sgu ikke noget at sige til de syntes vi er useriøse 

Skrevet
riftykey9800 skrev, 1 time siden:

Spørgsmålet er her også hvad for en slags relation I har til hinanden. En hver suggar relation er anderledes. Og hvilke aftaler I har generelt i forvejen... 

Men som andre siger at Julefrokosten er ikke noget som komme lige pludselig... Ligner mere at du har ikke styre på din kalender. Hvis du nu er blev syg eller konen er kom i sygehuset ser det anderledes ud.. 

Og så skal du spørge dig selv hvor meget verd er dig din suggar pige. Fordi en ægte og seriøs suggarpige er faktisk meget værdifuld. Men også de piger kan på en tidspunkt få nok og vende sig om for at finde en som er lidt mere seriøs eller mere gavemild selvom hun føler sig måske tilpasse i din selskab. Og så skal du gå på lange jagt igen efter en suggar pige...

Men jeg synes dine informationer som du giver er enlige ikke nok til at vurdere om det er ok. 

Skrevet

For mig lyder det som at hun får kontant betaling hver gang I mødes (ret mig gerne hvis jeg tager fejl), så set fra hendes synspunkt, så har hun skabt tid i kalenderen til dig, og du melder så fra pga. en julefrokost, som du nok har vidst ville komme i et stykke tid. Det vil sige, at hun måske har aflyst andre aftaler for at være sammen med mig, og nu heller ikke får betalt.

I den situation ville jeg betale hende det fulde beløb, og samtidig et gavekort til noget wellness/spa som en undskyldning for at skabe en dårlig stemning.

Redigeret af Landsbytossen

Skrevet
fatter bedst skrev, for 1 time siden:

Send hende 500 som plaster på såret 

Eller tilbyd hende at betale kr. 500,- ekstra, når I mødes, som et plaster på såret, fordi du måtte aflyse jeres aftale - så har du lidt lokkemad, fremfor blot at sende hende kr. 500,-, som du sikkert aldrig får noget for, såvidt jeg kan lugte ;-)

Skrevet

Jeg mener ikke, at en sb skal have en begrundelse for afbud, og jeg mener ikke, at hun skal have kompensation med mindre afbuddet er på dagen.

Jeg dater en, hvor jeg ofte melder afbud på dagen, fordi hun gerne vil mødes sent, og så er jeg ofte for træt, og hun får ingen kompensation, men det er en undtagelse 

Skrevet

Jeg forstår simpelthen ikke hvordan en julefrokost kan komme pludseligt bag på dig på den måde. på mig virker det også useriøst

Skrevet

For mig lyder det i indlægget som om de ikke har mødtes før. Og med de gnidninger der nu er opstået, kommer de måske heller aldrig til det. Så trådstarter skal da overveje, om det er pengene værd at give kompensation. Næppe. Et afbud er jo hvad der kan forekomme  -  selv om begrundelsen her er lidt tynd.  Men i øvrigt behøver man jo ikke begrunde afbuddet til sb. Ts skriver endda, at han aflyste i god tid. Hvad det så end er.

Skrevet

En SB skal ikke har begrundelsen.. det er også afhængig af hvad for en relation i har til hinanden... Hvis følelser er involveret som sagtens sker, du respektere hende, hendes live og dermed hendes tid plus og vil vise det, at du ønsker at se hende fram over så er det en godt ting at bede om forståelse, forklaring hvad da førte til den dilemma plus en buket med en gavekort måske. Jeg ved en suggar relation kan være så meget mere end bare købe sex lige som ved en almindelig GP besøge. (Jeg vil her ikke udtale mig over at GPs kan sagtens også har SD relationer.)

Men da tilhører bare også gensidig respekt over livet af den ande person og værdsættelse. 

Men ok anyway.. til sidst skal han gøre hvad han føler for er rigtig for den relation som de har... Da findes ikke den rigtige vej. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.