Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg skrev til hende for et par uger siden, om hun stadig tilbød sin lækre bagdel til anal. Men desværre ikke :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er virkelig smuk, rigtig rigtig god til massage og meget sød.

Men meget lidt indlevelse, og tager ikke selv initiativ - man skal selv bede om det hele. Jeg har været der to gange, synes 2. gang var mere kedelig end første, så jeg kommer ikke tilbage. Men hun er god.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Är det bara jag eller ser hennes ansikte på bilderna ut att vara riktigt mycket photoshop?

och ni som besökt henne, är hennes bröst silicon? Beröringsvänlig?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forstår ikke helt dit spørgsmål. Man kan dårligt nok se hendes ansigt på billederne. Du mener om det er photoshoppet bag sommerfuglene? Brysterne er sili ja, og man må meget gerne røre hende / dem?? Det er ligesom konceptet :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
skjald skrev, for 1 time siden:

Forstår ikke helt dit spørgsmål. Man kan dårligt nok se hendes ansigt på billederne. Du mener om det er photoshoppet bag sommerfuglene? Brysterne er sili ja, og man må meget gerne røre hende / dem?? Det er ligesom konceptet :ph34r:

Menar att ja det ser ut som ett ”fake ansikte” som inte matchar resten av kroppen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

https://imgur.com/a/uqNgGL1

ett exempel här. Man ser ju att det är två olika hudtoner och tror inte det är make up.

det jag menar är att antingen tar hon bilder på andra kroppar och lägger till sitt ansikte eller så är det hennes kropp med annat ansikte?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hør nu her. Jeg har mødt cheer. Hun ser præcis ud som billederne. Krop  OG ansigt. Og det hele er bare utroligt lækkert. Så med al reapekt for din billedanalyse, så lige her holder den ikke. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...