Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg skrev til hende for et par uger siden, om hun stadig tilbød sin lækre bagdel til anal. Men desværre ikke :( 

Skrevet

Hun er virkelig smuk, rigtig rigtig god til massage og meget sød.

Men meget lidt indlevelse, og tager ikke selv initiativ - man skal selv bede om det hele. Jeg har været der to gange, synes 2. gang var mere kedelig end første, så jeg kommer ikke tilbage. Men hun er god.

Skrevet

Är det bara jag eller ser hennes ansikte på bilderna ut att vara riktigt mycket photoshop?

och ni som besökt henne, är hennes bröst silicon? Beröringsvänlig?

Skrevet

Forstår ikke helt dit spørgsmål. Man kan dårligt nok se hendes ansigt på billederne. Du mener om det er photoshoppet bag sommerfuglene? Brysterne er sili ja, og man må meget gerne røre hende / dem?? Det er ligesom konceptet :ph34r:

Skrevet
skjald skrev, for 1 time siden:

Forstår ikke helt dit spørgsmål. Man kan dårligt nok se hendes ansigt på billederne. Du mener om det er photoshoppet bag sommerfuglene? Brysterne er sili ja, og man må meget gerne røre hende / dem?? Det er ligesom konceptet :ph34r:

Menar att ja det ser ut som ett ”fake ansikte” som inte matchar resten av kroppen.

Skrevet

https://imgur.com/a/uqNgGL1

ett exempel här. Man ser ju att det är två olika hudtoner och tror inte det är make up.

det jag menar är att antingen tar hon bilder på andra kroppar och lägger till sitt ansikte eller så är det hennes kropp med annat ansikte?

Skrevet

Hør nu her. Jeg har mødt cheer. Hun ser præcis ud som billederne. Krop  OG ansigt. Og det hele er bare utroligt lækkert. Så med al reapekt for din billedanalyse, så lige her holder den ikke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.