Hop til indhold

Recommended Posts

Sku’ vi nu ikke lige... skrev, for 13 timer siden:

Stadig ingen der har været forbi ? Er sgu selv lidt fristet, men ville da være rart hvis nogen kunne berette noget :) 

Du tager bare en fra holdet - husk anmeldelse

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg har været der. det er hende på billedet.

det er en lejlighed. hun er sød nok. fik hvad jeg kom efter.

taler ok engelsk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Ny bruger
hornyguy skrev, for 8 timer siden:

jeg har været der. det er hende på billedet.

det er en lejlighed. hun er sød nok. fik hvad jeg kom efter.

taler ok engelsk.

Må man spørge om hvad du fik???

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå men jeg tog lige en for holdet hos Lily her til aften, og det bliver bestemt ikke sidste gang.

Jeg fik aftalen på plads over mobilen, men da jeg læste adressen, blev jeg lidt skeptisk, da jeg tidligere har haft en lidt lunken oplevelse på dette sted. Men denne gang var det jo så en anden pige, og da der ikke var så meget andet interessant i Vejle i dag og jeg havde et tryk der skulle tages, så tog jeg chancen og tog afsted alligevel, og det skulle vise sig at blive en god beslutning.

Da jeg ankom til stedet - en etageejendom - fandt jeg til min overraskelse ud af at det ikke var samme lejlighed i opgangen som jeg tidligere havde den lidt dårlige oplevelse med. Om det så betyder at det er en anden "ejer" skal jeg lade være usagt.

Jeg ankom som sagt til stedet, men pigen var lidt forsinket, så jeg ventede lidt spændt i bilen. Efter 5 minutter fik jeg besked om at jeg gerne måtte komme op. Så op ad alle trapperne og ved første øjekast tænkte jeg at det ikke lige var en af de totalt sprøde små modeller jeg var kommet til. Der var dog lidt jeg alligevel tænkte kunne tænde, så jeg valgte at blive.

Lily har lidt på sidebenene uden at det er alt for meget. Selvom der helt sikkert findes thaipiger i Vejle der kommer tættere på titlen som model, så virkede Lily alligevel bare rigtig sød og charmerende, så op med pengene, af med tøjet og hen på sengen, som var mere en almindelig enkeltseng end en massagebriks, men på en eller anden måde var den ret blød og dejlig at ligge på, så det fik jeg hurtigt vænnet mig til.

Liggende på sengen var jeg noget spændt på om det nu skulle vise sig at blive godt eller skidt - også fordi selve stedet ikke lige er det allermest kønne. Men Lily smed tøjet og gik i gang med at massere mig. Jeg informerede hende om at jeg ikke er til hård massage, men bedst kan lide en langsom og blid massage. Og det forstod hun i den grad, for hvilken massage jeg fik. Det skulle vise sig at blive en af de bedste massager jeg længe har fået. Utrolig grundig, blid og behageligt uden det var for blidt. Det var stadig en utrolig skøn massage som kunne mærkes uden at det blev for hårdt. Totalt afslappende. Og i modsætning til mange andre thaipiger masserede Lily også mine fødder, hvilket jeg elsker, så det var et plus.

Efter en meget grundig massage af først ryggen, så det ene ben og dernæst det andet ben blev jeg bedt om at vende mig om. Her fortsatte den utrolig dejlige massage på forsiden af benene.

Særdeles tilfreds med massagen var jeg nu ret spændt på om hun også mestrede den sidste akt, idet erfaringen siger at man aldrig helt kan være sikker på om pigen mestrer både massagedelen og sex-delen. Men det skal jeg da lige love for at hun gjorde. Fyffer pyffer et blowjob med skiftevis god brug af en letlevende tunge og et mere fast sug der bare føltes rigtig godt. Og hun blev bare ved og ved uden stress indtil jeg til sidst kom i munden på hende uden at hun trak den ud - på trods af jeg var venlig at fortælle hende da jeg var ved at komme, så hun var klar over det. Men hun suttede blot videre og lod mig komme i munden på hende.

Dertil virkede hun rigtig sød og behagelig at tale med. Såååååå dårlige erfaringer, et "normalt/ikke-modelagtigt" udseende og en knapt så pæn lejlighed til trods, så gjorde Lily det hele til skamme på den gode måde med en helt igennem skøn behandling og service som gør at jeg helt sikkert kommer igen. Hun kan varmt anbefales hvis man kan se en smule bort fra de førnævnte ting.

Værelset: 4/10
Badeværelset: 2/10
Stedets renlighed: 3/10
Sengen: 8/10
Pigens udseende: 6 eller 7/10
Massage: 10/10
Blowjob: 10/10
Indlevelse: 10/10
Generel service: 9/10
Evne til ikke at kikke på klokken: 9/10 (Jeg kunne fornemme hun en enkelt gang kiggede på klokken, men på intet tidspunkt skyndede hun på mig og der var ingen stress)
Gentagelsesfaktor: 10/10

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...