Tinapigen 178 Skrevet 31. December, 2024 Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor, man ikke siger noget eller bare sender en mail efterfølgende, hvis man synes det kan være svært.. Jeg ved ikke, om dette emne er til debat, men måske en opfordring til, at i behandler vores kroppe med respekt - også så vi kan holde os sunde og raske 15 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9907 Skrevet 31. December, 2024 Jeg har heldigvis altid oplevet at de kondomer jeg har haft på er blevet på i et stykke uanset hvor hårdt det er gået for sig. Oplevede dog engang at finde "tutten" til et kondom med tungespidsen engang da jeg slikkede en pige jeg var sammen med, så den der havde været før mig måtte da gerne have sagt noget til hende. Og ja, helt generelt er opmærksomhed og omsorg for den man har en dejlig tid sammen med da noget da bare burde være naturligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 209 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 35 minutter siden: Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor, man ikke siger noget eller bare sender en mail efterfølgende, hvis man synes det kan være svært.. Jeg ved ikke, om dette emne er til debat, men måske en opfordring til, at i behandler vores kroppe med respekt - også så vi kan holde os sunde og raske Det er sgu da for taveligt ikke at fortælle pigen man har mistet kondomet oppe i hende. Det skulle ikke undre mig om nogen bare fortsætter med risiko for forskellige kønssygdomme. Hvis pigen ikke opdager at der er et kondom oppe i hende kan hun gå rundt med det i længere tid med risiko for at udvikle forskellige betændelser og sygdomme. Pigerne skal behandles pænt også selv om hun er GP'er. Det handler om at have sikker sex og det skal være sjovt og lækkert for alle. For fanden tænk dig om hvis du mister kondomet oppe i en pige. Hjælp hende med at få det ud med det samme. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 41 minutter siden: Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor, man ikke siger noget eller bare sender en mail efterfølgende, hvis man synes det kan være svært.. Jeg ved ikke, om dette emne er til debat, men måske en opfordring til, at i behandler vores kroppe med respekt - også så vi kan holde os sunde og raske Hvordan kan du ikke se at den er hoppet af? Jeg kan både mærke det og hjælper altid gæsten af med kondomet. Er nemlig suuuuuper dygtig til at binde knuder. Tænker jeg kunne bliver prof ballon binder Men ja det er respektløst ikke at sige noget. 4 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 148 Skrevet 31. December, 2024 Jeg har kun oplevet en gang, at kondomet faldt af. Jeg fortalte hende det, og efter et par minutter med grin og "graven" blev det fundet, og vi kunne fortsætte med et nyt kondom (nej, det dræbte ikke humøret) 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lovingthai Skrevet 31. December, 2024 (edited) Det er ikke noget jeg har oplevet, men hvis det skete vil jeg da helt klart sige det med det samme. nu er jeg lidt en fumle finger, så jeg siger altid at det med at komme kondom på at fjerne det er pigens opgave ( vil aldrig drømme om ikke at bruge kondom) så kan pigen jo selv tjekke når hun fjerner det, også om der kun skulle mangle en “tut”. så min opfordring til dig @Tinapigen må helt klart være at du både selv kommer det på og fjerner det, så kan det ikke ske uden du opdager det. Redigeret 31. December, 2024 af Lovingthai Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bette mand 124 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 52 minutter siden: Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor, man ikke siger noget eller bare sender en mail efterfølgende, hvis man synes det kan være svært.. Jeg ved ikke, om dette emne er til debat, men måske en opfordring til, at i behandler vores kroppe med respekt - også så vi kan holde os sunde og raske Jeg har engang “tabt” kondomet i kampens hede og bemærkede det ikke før at vi skulle skifte position, men da sagde jeg det så også med det samme og vi fik grinet lidt af det hele og lidt senere efter lidt graven kunne vi fortsætte. Jeg ved ikke med andre om de bemærker det falder af i akten, men jeg følte det ikke. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bombadil 4 Skrevet 31. December, 2024 Har heldigvis aldrig tabt et mens man er igang, har altid fanget det lige inden eller så smuttede det af lige som man er kommet ud af pigen. Begyndte at medbringe et selv i et nr strammere da jeg ikke kan mærke det glider af og syntes det med at stoppe for lige at tjekke om det sidder ordentligt blev liiiidt træls i længden. Kunne dog aldrig finde på bare at lade det glide af og ikke sige noget efterfølgende 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 178 Skrevet 31. December, 2024 Frodige Ida skrev, for 23 minutter siden: Hvordan kan du ikke se at den er hoppet af? Jeg kan både mærke det og hjælper altid gæsten af med kondomet. Er nemlig suuuuuper dygtig til at binde knuder. Tænker jeg kunne bliver prof ballon binder Men ja det er respektløst ikke at sige noget. Jeg elsker at afholde gangbangs og det er super svært at holde overblikket til disse events, da man også ofte har en pik i munden på samme tid.. Lækkert for dig, at du kan mærke det. Jeg kan desværre intet mærke 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tinapigen 178 Skrevet 31. December, 2024 Lovingthai skrev, for 25 minutter siden: Det er ikke noget jeg har oplevet, men hvis det skete vil jeg da helt klart sige det med det samme. nu er jeg lidt en fumle finger, så jeg siger altid at det med at komme kondom på at fjerne det er pigens opgave ( vil aldrig drømme om ikke at bruge kondom) så kan pigen jo selv tjekke når hun fjerner det, også om der kun skulle mangle en “tut”. så min opfordring til dig @Tinapigen må helt klart være at du både selv kommer det på og fjerner det, så kan det ikke ske uden du opdager det. Det er en god opfordring, men jeg kan ikke se det er muligt til mine gangbangs… Så skal jeg have en til at kigge efter om alle har kondom på, når de trækker sig ud 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Snowkissed 36 Skrevet 31. December, 2024 Øv, er ked af, at du har oplevet nogen ikke har sagt det. Det er da respektløst, ja.. Jeg kan heller ikke selv mærke når det sker, men de få gange det er sket for mig, har mændene heldigvis selv sagt noget. Og så har vi, som andre også skriver, gravet og grint lidt Men godt med en opfordring til at respektere andres kroppe. Det er vigtigt! 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Refresh 1742 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 51 minutter siden: Jeg elsker at afholde gangbangs og det er super svært at holde overblikket til disse events, da man også ofte har en pik i munden på samme tid.. Lækkert for dig, at du kan mærke det. Jeg kan desværre intet mærke Husk på at de mænd det sker for også kan være lidt under pres og især hvis det er ved GB's. Jeg har som andre beskriver oplevet at det gled af 2 gange og ingen af gangene har jeg mærket det, men naturligvis gjort opmærksom på det da jeg så det. Den første tog det stille og roligt, men den anden gik helt i panik. Men for nogle vil det sikkert komme som et chok og tanker om sygdomme og hvad ved jeg eller frygten for at du bliver sur på dem er sikkert en faktor. Og jeg tænker at i et GB, med gang i den og andre mænd, så kan det for nogle være en stor overvindelse at skulle pause hele seancen for at finde et vildfarent gummi. Jeg tror desværre man bliver nødt til at affinde sig med at det er en risiko og et vilkår når man inviterer fremmede på GB. Men prøv evt. at italesætte det inden start, så deltagerne måske kan være mere trygge ved at det er noget der af og til sker og at det ikke er et problem, hvis det håndteres ordentligt. 6 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 255 Skrevet 31. December, 2024 Jeg tror af samme grund du ikke har opdaget det, så har de pågældende mænd heller ikke. Så tror egentlig bare det er noget der sker engang imellem. jeg har selv prøvet et kondom sprang d’s jeg var yngre og opdagede det først da vi var færdige. Dette afstedkom så en tur på Bispebjerg hospital og så den helt store tur med blodprøve og vatpind, da det var overstået fik jeg at vide at jeg skulle komme igen efter en måned, da de fleste ting ikke kunne påvises efter et par dage, hvilket ikke er det fedeste. Men når det så er sagt, så syntes jeg det er fedt at sådanne sted findes og det ikke er en skam at blive testet. Men for lige at vende tilbage på dit indlæg, så håber jeg da at folk ikke udsætter hinanden for unødig smitte/fare. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5386 Skrevet 31. December, 2024 frisk fyr skrev, for 3 minutter siden: Jeg tror af samme grund du ikke har opdaget det, så har de pågældende mænd heller ikke. Så tror egentlig bare det er noget der sker engang imellem. jeg har selv prøvet et kondom sprang d’s jeg var yngre og opdagede det først da vi var færdige. Dette afstedkom så en tur på Bispebjerg hospital og så den helt store tur med blodprøve og vatpind, da det var overstået fik jeg at vide at jeg skulle komme igen efter en måned, da de fleste ting ikke kunne påvises efter et par dage, hvilket ikke er det fedeste. Men når det så er sagt, så syntes jeg det er fedt at sådanne sted findes og det ikke er en skam at blive testet. Men for lige at vende tilbage på dit indlæg, så håber jeg da at folk ikke udsætter hinanden for unødig smitte/fare. Mon ikke han opdager det at han pludselig ikke har et kondomen på længer og at den må være et sted i rummet. Så må man jo lege tampen brænder til den er fundet igen. 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hyggeonkel 66 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, 1 time siden: Det er en god opfordring, men jeg kan ikke se det er muligt til mine gangbangs… Så skal jeg have en til at kigge efter om alle har kondom på, når de trækker sig ud Jeg har selv flere gange været wingman ved en bekendts gangbangs, netop for bla at holde øje med den slags,og øge hendes tryghed, men det vælger du ikke at ha, så er det efter min mening lidt din egen skyld, du kan ikke både gå på kompromis med din egen sikkerhed og så brokke dig bagefter, for med en wingman vil det 100% ikke ske, 1 1 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 628 Skrevet 31. December, 2024 Hyggeonkel skrev, 1 time siden: Jeg har selv flere gange været wingman ved en bekendts gangbangs, netop for bla at holde øje med den slags, Jeg er lidt nysgerrig, hvordan kan du holde øje med det, tjekket du efter hver gang en mand trækker sig ud ellers står du lige ved siden af hende og stirre mens hun bliver knaldet, ellers må det vil være svært at kontrollere selv for end wingman. Men med god pli, burde man selv gøre opmærksom på dette, uheld kan ske at kondom falder af. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 31. December, 2024 Folk er generelt konfliktsky og ligeglade når det ikke går ud over dem selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 949 Skrevet 31. December, 2024 Ideen med at have en wingman lyder helt rigtigt. Som alternativ kan du jo indlede dit gangbang med at sige til deltagerne, at de skal holde øje med kondomet og sige til hvis det smutter af OG at det ikke gør noget, at man dermed afbryder midlertidigt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5218 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 4 timer siden: Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. I privaten har det aldrig været på tale at bruge kondom, da forebyggelse mod graviditet er foregået på anden vis. Derfor havde jeg ved mine første GP-besøg præcis den bekymring, at kondomet skulle liste sig af. Det har det så aldrig gjort, men en enkelt gang har det været tæt på. Efter en god omgang sex, hvor jeg var kommet i missionæren dybt oppe i hende, trak jeg mig som altid forsigtigt ud, men kondomet hang kun fat i pikhovedet, så det har været meget tæt på at falde af. Det var først, da jeg trak mig ud, at jeg bemærkede det. Forud for samlejet havde vi olieret os godt over hele kroppen, så det havde nok noget at gøre med, at pikken også var olieglat, inden kondomet kom på. Hvilket man i øvrigt af og til oplever blandt thaipigerne med fuldt overlæg. Altså at de først smører olie på pikken og derefter kommer kondom på. Det harmonerer vist ikke rigtigt med de normale anbefalinger, tror jeg. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 656 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 4 timer siden: Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Enig i at det er respektløst ikke straks, at sige til, når det sker. Har selv oplevet, at et for stramt kondom gik itu under akten. Tutten faldt af. Jeg tror det skyldtes, at hun i stedet for vandbaseret glidecreme brugte olie i vagina, hvilket latex ikke kan lide. For hende var det en meget kedelig erfaring, som hun blev ked af. Har dog besøgt hende flere gange derefter. Efterfølgende har jeg altid medbragt egne kondomer i den rigtige størrelse, og af høj kvalitet. Og fordi mange GP'ere bruger en masse olie eller oliebaserede cremer på pikken under opvarmningen, sørger jeg altid for at tørre den godt af inden jeg tager kondomet på. Så sidder den godt fast uden dog, at være for stram. Desuden tjekker jeg om glidemidlet som hun bruger er vandbaseret, for det bør den være. Godt nytår herfra 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steven 15 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 4 timer siden: Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor, man ikke siger noget eller bare sender en mail efterfølgende, hvis man synes det kan være svært.. Jeg ved ikke, om dette emne er til debat, men måske en opfordring til, at i behandler vores kroppe med respekt - også så vi kan holde os sunde og raske Har, engang for en del år siden været ude for, at kondomet manglede da jeg efter en heftig tur trak mig ud. Jeg nævnte for pigen, med det samme at det manglede og jeg var ked af det - hun grinede højt, og da vi ikke lige kunne finde det, svarede hun - bare rolig det kommer ud første gang jeg hoster. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14114 Skrevet 31. December, 2024 Hvis et kondom ikke er monteret korrekt, kan det falde af - derfor foretrækker jeg ofte selv at montere det, da ikke alle piger er lige ferme til og jeg har før oplevet piger bruge mindst 5 kondomer, før jeg endelig har fået lov at overtage og gøre det korrekt. Nogle vil også gerne montere kondom, før man er blevet hverken hel eller halstiv - det fungerer som regel kun, hvis hun tager kondomet i munden og nærmest monterer det uden at man bemærker det - eller hvor pikken får lov at vokse ind i munden på hende - og nærmest selv trækker det på. Enkelte gange, har jeg oplvet et kondom sprænge oppe i pigen - og har så både valgt at trække mig ud og få monteret et nyt - og også bare fortsætte - men det var med en pige, som jeg vidste ikke gik så meget på omgang, så jeg vurderede at risikoen for en kønssygdom - både den ene og den anden vej - var ret minimal. Hvis man efter udløsning, har ligget og hygget sig lidt med pikken oppe i pigen, kan man godt oplevet at kondomet bliver mere eller mindre oppe i pigen - hvis hun eller han ikke lige tager fat og hiver begge dele ud samtidigt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 255 Skrevet 31. December, 2024 Frodige Ida skrev, for 3 timer siden: Mon ikke han opdager det at han pludselig ikke har et kondomen på længer og at den må være et sted i rummet. Så må man jo lege tampen brænder til den er fundet igen. Prøv at læse mit indlæg før du besvare det. Ligesom t’s ikke har kunne mærke det, så har jeg selv prøvet det, og fandt først ud af det til sidst. Måske ikke alle det er så fintfølende som du. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superslikker 77 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 5 timer siden: Jeg elsker at afholde gangbangs og det er super svært at holde overblikket til disse events, da man også ofte har en pik i munden på samme tid.. Lækkert for dig, at du kan mærke det. Jeg kan desværre intet mærke sørge for du har nogle med du kan stole på så de også kan hjælpe dig der er jo altid nogle der skal prøve at smide kondomet og det er stadig ikke næmt da der en del der bruger penisring som ligner et kondom har selv set og tror ik de får lov at komme igen Det er vi andre jo glade for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang 697 Skrevet 31. December, 2024 Tinapigen skrev, for 9 timer siden: Jeg har et spørgsmål til jer mænd og ved heller ikke, om i er andre gp’ere der deler samme oplevelse.. Men jeg har nu, et par gange, oplevet at nogen har “mistet” et kondom oppe i mig. Det i sig selv, er jo ikke noget, man kan gøre for, men jeg finder det ret respektløst, at man ikke siger noget. Jeg forstår egentlig heller ikke hvorfor, man ikke siger noget eller bare sender en mail efterfølgende, hvis man synes det kan være svært.. Jeg ved ikke, om dette emne er til debat, men måske en opfordring til, at i behandler vores kroppe med respekt - også så vi kan holde os sunde og raske Måske det fordi til de her “billige” gb i piger kun tænker på at få så mange fyre til at deltage som muligt at i mister overblikket og ikke lige kan følge med i hvad der sker omkring jer Tina måske du skulle hæve prisen til det du i virkenligheden er være og så kunne det jo være der måske nok kom lidt færre deltager men din indtjening ville nok være den samme og du kunne bevarer overblikket Mit råd er prisen op og lidt færre deltager Du tjener nok det samme godt nytår 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg