Hop til indhold

Nytårsforsæt

Featured Replies

Skrevet

Hej Allesammen 

Jeg vil lige høre om der er nogle der har nytårsforsæt på gp markedet evt. Piger i håber på at besøge i 2025?

Jeg har ikke været sammen med en gp i snart 13 år så mit nytårsforsæt er at 2025 er året hvor jeg skal op på hesten igen.

Jeg har i 2024 fået solgt mit hus så jeg ikke har den byrde/ bekymring mere :rolleyes:

Mit håb er at besøge enten JenniferRomantica,  SiaungQ eller DinaG i 2025.

Godt nytår til jer :)

Mvh Torben 

Skrevet

Har  disse  ønsker for 2025

2025 er det år jeg får  prøvet  dp. 

2025 der  går  maksimalt 14 dage  imellem jeg får pik.

2025 de  mænd jeg har  mødtes med i 2024  fortsætter jeg frække møder med i 2025.

2025 får jeg udlevet et par fantasier.

Godt nytår til alle 

Skrevet

Mit nytårsforsæt er at holde mig fra gp'er endnu et år, af økonomiske årsager.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 10 minutter siden:

Mit nytårsforsæt er at holde mig fra gp'er endnu et år, af økonomiske årsager.

Håber du vinder i lotto...

Skrevet

Jeg vil forsøge at holde mig helt fra fristelser der fører til besøg man fortryder. Er nu heller sket ofte i 2024. Satser på kvalitet og der er i hvert fald én i min pulje, som opfylder det ønske. 

En fantasi, som jeg nok ikke får opfyldt: At jeg, i samme hug, kommer først lidt i røven, hurtigt op i fissen og det sidste i munden. Altså en og samme udløsning i alle tre huller. Og uden kondom. Ikke mange der ville gå med til det? 

På en måde tænker jeg også at det kunne være sjovt at prøve dp som @lejogbrug skriver. Som dengang da jeg prøvede det med en der brugte en dildo analt samtidig med at jeg kneppede. Hun blev ret stram. Men det kræver jo at jeg ikke bliver nervøs og taber pusten sammen med en anden mand

Redigeret af Hedonis

Skrevet

Mine nytårsfortsæt er at jeg skal (og ikke nødvendigvis i nedenstående rækkefølge):

- Ha masser af lækker sex

- Begynde på løbetræning

- Ryge mindre - meget mindre

Godt nytår! :D

Skrevet
Needy skrev, for 18 minutter siden:

Mine nytårsfortsæt er at jeg skal (og ikke nødvendigvis i nedenstående rækkefølge):

- Begynde på løbetræning

- Ryge mindre - meget mindre

Godt nytår! :D

Jeg er fuldstændig enig i 1-3 og 5

Skrevet
Refresh skrev, for 1 time siden:

Håber du vinder i lotto...

Jeg spiller ikke, men det skal nok gå. Er ikke afhængig af købesex.

Skrevet

Nope, ingen nytårsfortsætter her, jeg er af den overbevisning at hvis jeg ønsker ændringer i mit liv, så foretager jeg dem uanset hvilken dato :)

Skrevet
Hedonis skrev, for 4 timer siden:

På en måde tænker jeg også at det kunne være sjovt at prøve dp som @lejogbrug skriver. Som dengang da jeg prøvede det med en der brugte en dildo analt samtidig med at jeg kneppede. Hun blev ret stram. 

Jeg har  prøvet med en  dildo i fissen og en pik der tog mig analt.  En hånd i  fissen mens jeg blev taget analt.  En dildo  i  bagerste hul  mens jeg blev kneppet i  fissen.  Forestiller mig at  2 pikke  føles  anderledes og  mere intens, men  måske er det ikke  bedre/mere frækt end det jeg allerede har prøvet. 

Somme tider er fantasier frækkere end at  udleve dem. 

Skrevet

Godt nytår til jer alle.

Jeg vil naivt forsøge ikke at tage chancer og derfor kun besøge kendte piger.

Jeg gad også godt prøve at dele en pige og lave en DP.

K

Skrevet

Mit ‘nytårsforsæt’ - relateret til denne branche - er at sige farvel til EG :)

Det er faktisk allerede sket via ‘Delete User’ men der er åbenbart ‘sagsbehandlingstid’ kan jeg læse. Og også se at andre har beklaget sig over :mellow:Pyt. De 5-6 dage går nok, selvom det egentlig skal ske straks ved anmodning.

Jeg var nysgerrig på enkelte mekanismer herinde. Den nysgerrighed er nu stillet. Egentligt helt som ventet :) Tror faktisk ikke engang jeg læser med fremover.

Redigeret af TheRealPeter
Lille tilføjelse

Skrevet

Har ingen for jeg holder dem alligevel ikke.. :D

Skrevet

Det hører nok næppe ind under kategorien nytårsforsæt, men vil gøre alt hvad jeg kan for at blive ved med at besøge så mange dejlige GP’er som muligt.

For mig et det virkelig fantastisk, at der findes SÅ dejlige kvinder, som generøst deler ud af deres opmærksomhed og kærtegn. Det vil jeg gengælde i det kommende år ved at være en gavmild og trofast kunde hos mine mange favoritter.

Godt nytår tul jer allesammen

Skrevet
lejogbrug skrev, den 29.12.2024 at 22:37:

Jeg har  prøvet med en  dildo i fissen og en pik der tog mig analt.  En hånd i  fissen mens jeg blev taget analt.  En dildo  i  bagerste hul  mens jeg blev kneppet i  fissen.  Forestiller mig at  2 pikke  føles  anderledes og  mere intens, men  måske er det ikke  bedre/mere frækt end det jeg allerede har prøvet. 

Somme tider er fantasier frækkere end at  udleve dem. 

Det med fantasien kan du have helt ret i - Jeg tænker vildt på tanken om analsex - men i real life foretrækker jeg nu alligevel en dejlig våd og stram missekat :wub: Og i doggy-style er der jo et herligt udsyn til port 2 - og det kan godt give min fantasi et ekstra kick :) 

Men nytårsfortsætter - Nope - det har jeg aldrig brugt - men skulle jeg absolut, så vil jeg sige, at jeg godt kunne tænke mig at besøge @Pianistinden og også @lejogbrug - der er noget ved disse dejlige piger, der stikker til min fantasi :) 

Redigeret af sunny

Skrevet

Jeg har et par, og i år vil jeg holde dem.

1. Jeg lover ikke at løbe et maraton løb.

2. Jeg vil ikke dyrke sex med små grønne marsmænd.

3. Jeg lover ikke at spiser mere end jeg kan.

4. Jeg vil ikke lave noget som jeg ikke vil, medmindre jeg skal/gør det alligevel.

jeg tror jeg kan overholde det.

@Needy hvis du kan overholde omkring halvdelen af de nytårsforsæt så er det vel også fint nok.

godt nytår til jer allesammen.

Skrevet
Pianistinden skrev, den 29.12.2024 at 22:23:

Nope, ingen nytårsfortsætter her, jeg er af den overbevisning at hvis jeg ønsker ændringer i mit liv, så foretager jeg dem uanset hvilken dato :)

- - nytårsfortsætter er i min verden  - - keeeeedelige  -  så aldrig nogensinde i mit liv har jeg haft så fjollede tanker 

Skrevet

Jeg er enlige ikke til nytår forsætter. Og begyndte bare... Men op grunden ferie, jul og nytår har jeg skubbet det ene eller anden på Januar

Løbe til Blockhusmarathon 10km i sted for 5 km og træning til det.

Spiser igen sundere og tabe mig yderlig 6 kg mere lige som sidste år 

Begyndte igen med pool dance. Og da glæder jeg mig rigtig meget på.

At blev bedre i det at fortæller folk det gode hvad jeg oplever og ser ved de og givere mere opmuntrende komplimenter.

Og det hårdeste ----->at vokser i min personlighed ved de personer og i de konflikter på min regulære arbejdsliv. Og dermed holde ubehagelige situationer ud og lære at gå igennem det og lade mig ikke så meget på virke af.

Ahh... Og at bruger mere min cykel for at komme på arbejde. 

Enlige alt ret nemt udtaget måske de sidste 2 ting

Skrevet

Jeg tænker det er godt at evaluere og implementere ændringer fra tid til anden. Om det er ifbm nytår, fødselsdag eller noget andet, er eg3ntlig lige meget, men en årlig eftertanke og justeringer er godt. Det var faktisk sådan en evaluering, der førte til at jeg begyndte at besøge GP’er. Jeg havde/har lidt rum i økonomien og tænkte: “Hvad vil jeg egentlig rigtig gerne bruge lidt penge på?” Jeg følte at jeg havde noget tilgode på den erotiske front og det blev så sat på agendaen og ført ud i livet. Jeg startede i marts 2024 og har nok besøgt en pige hver uge siden. Det har været rigtig dejligt.

Når jeg ser på 2025, tænker jeg at jeg vil fortsætte med at besøge GP’er og at det vil være ret spontane valg af piger der vil fylde mest. Der er dog et par “drømme” der vil kræve lidt planlægning og at jeg kan overvinde mig selv til at føre dem ud i livet. Men jeg tager det som det kommer og nyder hver enkelt besøg mest muligt.

Redigeret af Slowman

Skrevet

I forhold til købesex vil jeg i højere grad end tidligere genbesøge piger, hvor jeg har haft en god oplevelse, fremfor som udgangspunkt at afsøge nye spændende muligheder.

Derudover vel jeg i 2025 forsøge at gå efter, at der kommer flere dage med sex på hjemmefronten, end der bliver dage, hvor jeg møder en DSB-kontrollør i S-toget.

Skrevet
cowgirl.90 skrev, for 9 timer siden:

Ahh... Og at bruger mere min cykel for at komme på arbejde. 

Enlige alt ret nemt udtaget måske de siste to ting 

Hmnn.. lyder som nogen gode ting... Men er det ikke værre at bruge cyklen på vej HJEM fra arbejdet? Du kan måske være lidt øm over at skulle sidde på sadlen?:D

Sorry.. kunne ikke lige lade være.. godt nytår 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.