Hop til indhold

Sugardaters beskeder

Featured Replies

Skrevet

Har nu 2-3 gange lagt mærke til følgende mht min aktive profil contra inaktive ikke fornyet betaling...

ved aktiv profil er der nogle seriøse man skriver med og får svar osv,men indimellem er der nogle som virker seriøse ,og man så ikke får svar fra FØR profil ikke er fornyet mht betaling....

ca 1 uge FØR næste betaling skal ske er der IKKE meget feedback/svar fra profiler......og VUPTI som profil betaling ikke er fornyet , så kommer der pludselig beskeder fra profiler , ja som IKKE har svaret mens profilen var aktiv......

Nogle af jer der har samme opfattelse?

Skrevet

Jeg oplever det samme, du skal nok regne med at sugardaters.dk og lignende hjemmesider er "pengemaskiner", som første sender beskeder om mulige match osv. når din / vores betalinger er stoppet.

Skrevet

næ det er faktisk sjældent nogle overhovedet svarer. Kun enkelte , som faktisk vil mødes , eller sige de ikke er interesserede
Tror det er tilfældigt ?

Skrevet
godsd skrev, for 4 timer siden:

næ det er faktisk sjældent nogle overhovedet svarer. Kun enkelte , som faktisk vil mødes , eller sige de ikke er interesserede
Tror det er tilfældigt ?

Jeg får svar fra stor set alle dem jeg kontakter og mange kontakter mig .

Du har måske ikke billede på din profil ?

Redigeret af Sød/rarAmager

Skrevet
Sød/rarAmager skrev, for 2 timer siden:

Jeg får svar fra stor set alle dem jeg kontakter og mange kontakter mig .

Du har måske ikke billede på din profil ?

Jo flere. Så er du da god til det. Alle herinde har det som jeg

Skrevet

Købte 4 uger i forbindelse med Black Friday - har i perioden skrevet til en enkelt, som jeg også fik svar fra - prisniveauet stak dog af til trods for at hun ikke var helt ung, så der takkede jeg nej til en aftale.

Har ikke forlænget medlemskabet og har ikke fået nogen beskeder efterfølgende som det er sket tidligere for at lokke mig tilbage.

Skrevet
tja66 skrev, for 9 timer siden:

Købte 4 uger i forbindelse med Black Friday 

Hvad kommer der til at stå på kontoudskrift i banken?

Skrevet
godsd skrev, den 29.12.2024 at 17:54:

Jo flere. Så er du da god til det. Alle herinde har det som jeg

Tja, det ved jeg ikke, jeg skriver konkret det jeg søger og er alm pæn af udseende og 55 år og får tit af vide at jeg virker rolig og tillidsfuld.

Jeg er ikke nogen score karl overhovedet, men mit væsen viker tiltrækende på mange yngre piger .

Skrevet
Sød/rarAmager skrev, for 25 minutter siden:

Tja, det ved jeg ikke, jeg skriver konkret det jeg søger og er alm pæn af udseende og 55 år og får tit af vide at jeg virker rolig og tillidsfuld.

Jeg er ikke nogen score karl overhovedet, men mit væsen viker tiltrækende på mange yngre piger .

Det er faktisk ikke det tråden handler om ?? 

Skrevet
torben35 skrev, for 36 minutter siden:

Datech.aps

Skrevet
torben35 skrev, for 2 timer siden:

Kommer lidt an på hvad du betaler med , altså kort , mobil pay og Apple pay 

Skrevet
Smedesvenden skrev, for 2 minutter siden:

Kommer lidt an på hvad du betaler med , altså kort , mobil pay og Apple pay 

Tænkte på at betale med kort hvis jeg en gang skulle prøve :)

Skrevet
torben35 skrev, for 14 timer siden:

MobilePay = Datech ApS

Skrevet

Jeg må indrømme, at jeg har opgivet sugardaters. Enten får jeg ikke svar, eller så fortryder pigen inden vi skal mødes, eller så er det tydeligt det er en GP man skriver med. I stedet har jeg fundet de SB, jeg nu mødes med, i den virkelige verden.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 27 minutter siden:

Jeg må indrømme, at jeg har opgivet sugardaters. Enten får jeg ikke svar, eller så fortryder pigen inden vi skal mødes, eller så er det tydeligt det er en GP man skriver med. I stedet har jeg fundet de SB, jeg nu mødes med, i den virkelige verden.

Må man spørge hvordan du får fat i SB'er "i den virkelige verden"?

Skrevet
Nobody skrev, for 53 minutter siden:

Må man spørge hvordan du får fat i SB'er "i den virkelige verden"?

Jeg taler med folk (hvilket i begyndelsen var meget svært, da jeg er super introvert af natur), og når jeg øjner en åbning kan jeg f.eks. finde på at invitere pigen ud på en frokost eller til en kop kaffe på en café, og undervejs i samtalen kommer man jo ind på hvad man arbejder med og hvordan den andens økonomi ser ud. Et spørgsmål man kunne stille, er, hvor hun bedst kan lide at rejse hen og om hun er der ofte, og på den måde finder man ud af om hun (som mange mennesker) ikke har råd til at tage til Paris en gang i måneden, eller om hun har nok i at forsøge at finde penge til husleje og regninger. Her kan en bemærkning så kastes om at man evt. gerne vil hjælpe med lidt penge hver måned, hvis hun har mod på det. Og her vil de fleste nok forstå hvad man mener, og er hun nysgerrig spørger hun ind til det, og er hun ikke mærker man det som oftest også.

Det er sådan jeg har mødt et par af de SBs jeg mødes med. To af de andre er piger jeg har mødt igennem bekendte, og som ved at jeg har lidt på kistebunden, og efter vi har flirtet lidt spurgte jeg om de vil med ud at rejse, shoppe eller andet, og der har de ikke råd, og jeg har sagt, at jeg kan betale, hvis de er friske på at finde ud af noget med at mødes fast.

Personligt lægger jeg vægt på at vores "forhold" ikke kun handler om sex, men om at mødes, have det sjovt, spise lidt mad, tage i Tivoli eller bare at snakke sammen og være sammen med et andet menneske, og så kommer der selvfølgelig også sex, men det er ikke det jeg betaler for; det er noget som egentlig kommer ganske naturligt, når vi mødes (ikke hver gang). Ville jeg kun mødes for at have sex, så ville det være lettere og billigere at gå til en GP.

Men vi er jo alle forskellige, og griber det alle an på forskellige måder.

Skrevet
pdrhan skrev, den 29.12.2024 at 10:43:

Har nu 2-3 gange lagt mærke til følgende mht min aktive profil contra inaktive ikke fornyet betaling...

ved aktiv profil er der nogle seriøse man skriver med og får svar osv,men indimellem er der nogle som virker seriøse ,og man så ikke får svar fra FØR profil ikke er fornyet mht betaling....

ca 1 uge FØR næste betaling skal ske er der IKKE meget feedback/svar fra profiler......og VUPTI som profil betaling ikke er fornyet , så kommer der pludselig beskeder fra profiler , ja som IKKE har svaret mens profilen var aktiv......

Nogle af jer der har samme opfattelse?

fik den samme tanke for nogle år siden, men nu sker det ikke mere. Jeg har kun oplevet det med en bruger, fra odense, og kun 1 gang i de sidste mange år

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 12 timer siden:

Tak for din privat besked. Jeg har dog ingen lyst til at skrive privat med dig. Hav en smuk dag.

Det kunne du have taget i PM eller blokeret bruger.

Skrevet
fatter bedst skrev, for 19 timer siden:

og det skriver du i en tråd om at få henvendelser efter profilen er udløbet ?? ok

1) lad være med at citere hele sider, for at stille spørgsmål - det er bare en masse folk skal scrolle forbi.

2) det kunne du have taget i en PM.

3) Hvis folk støjer i tråden, så kan du rapportere.

Skrevet

Det skete nogle gange tidligere, at man fik en besked efter betalingen var udløbet. Men det sker ikke mere 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.