Hop til indhold

Sprøjteglade Sandra X

Featured Replies

Skrevet

Efter flere overvejelser og forgæves søgninger efter anmeldelser på EG, tog jeg mig modet til at besøge Sandra X, en dag hun befandt sig i det nordjyske.

Der er to kvinder der kalder sig for Sandrax / Sandra X, så der har været lidt forvirring imellem de forskellige anmeldelser. 
Her er der tale om Danske Sandra X

Sandra annoncerer med vilde sprøjteorgasmer, hvilket lige var hvad jeg søgte.

Svarer på SMS kom promte fra Sandras venlige telefondame, der også befinder sig i nærheden når hun tager imod besøg. Nemt at aftale tid, også lækkert at have Sandras fulde opmærksomhed i den bestilte tid.

Ved ankomst på det kendte sted i Støvring, blev jeg lukket indenfor og betalingen fandt sted.

Sandra er en smuk kvinde, med flotte former, en fin talje og store flotte bryster. Sidstnævnte er et besøg værd hvis du har smag for store faste bryster. Sandra er fantastisk nem at tale med, og er meget indleverede i hele oplevelsen.

Billederne i annoncen -  kom og leg med sprøjteglade Sandra X vildkat i sengen, er 100% ægte og af Sandra selv. 

Selve akten levede i den grad op til forventningerne med kys, kæleri, og et blowjob der kan sende en helt til himmelen. Dette blev naturligvis efterfulgt af sex i forskellige stillinger, samt en våd omgang sprøjteorgasmer. Sidstnævnte foregik i bruseren, da Sandra helst ikke ville sprøjte hele sengen til, hvilket man godt kan forstå, da der ikke er små mængder der kommer.

Sandra er en skøn kvinde, pas godt på hende.

Sandra 10/10

Blowjob 10/10

Sprøjteorgasme 8/10

100% garanti for gentagelse.

/Hamderjyden

Redigeret af Hamderjyden

Skrevet
Hamderjyden skrev, for 11 minutter siden:

Tak for anmeldelsen  :-)

Hende har jeg overvejet i lang tid.

Skrevet

tak for anmeldelsen.

ja det er forvirring omkring de to piger. er hende her Dansk

Skrevet
  • Author
Isenvad skrev, for 24 minutter siden:

tak for anmeldelsen.

ja det er forvirring omkring de to piger. er hende her Dansk

Ja hun er dansk, og helt som nabokonen. Bare meget frækkere.:biggrin:

Skrevet

Det fjerner sgu lidt af fornøjelsen med sprøjteorgasmer hvis ikke man kan ligge i sengen og nyde dem til fulde… ØV

• 5 weeks later...
Skrevet

Hendes billeder giver indtryk at der er 2 eller 3 forskellige damer på dem - en ung, en lidt ældre og en med lavede bryster. Hvilket billede ligner hun mest? 

Redigeret af LeoJo

• 2 weeks later...
Skrevet
  • Author
LeoJo skrev, den 3.2.2025 at 16:54:

Hendes billeder giver indtryk at der er 2 eller 3 forskellige damer på dem - en ung, en lidt ældre og en med lavede bryster. Hvilket billede ligner hun mest? 

Billede på knæ på sengen er meget nøjagtigt.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.