Hop til indhold

Frida i Holbæk brændte mig af (frk-sommerfugl6)

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde lavet en aftale med Frida på et specifikt tidspunkt i Holbæk. Kørte ud i nærheden af adressen og skrev 5 minutter før, at jeg var klar til at gå hen til hende, når hun skrev, at hun var klar.

Jeg endte med at sidde i bilen i en halv time, før jeg kørte igen. Skrev til hende et par gange undervejs, men intet svar. Har flere timer efter stadig ikke fået svar fra hende.

Lidt ærgerlig måde at spilde sin aften på..

https://annoncelight.dk/showad/383199

Skrevet

Du er ikke gået glip af noget tror jeg, besøgte hende for nogle år siden i Odense. Lejligheden hun opholdt sig i var meget rodet og lugtede extremt meget af røg og dårlig hygiejne. Nåede heldigvis ikke at betale noget da jeg opdagede at hun lugtede af gammel sved og på gulvet ved siden af sengen lå der flere brugte bind og andet uhumsk affald, så valgte at fortælle dette til hende og forlade lejligheden. Skal lige sige at dette var hun ikke specielt begejstret for, faktisk blev hun skide sur og kaldte mig et svin.

Kim

Redigeret af Kim 0240

Skrevet

Hun har en lang historik om udeblivelser og mange dårlige anmeldelser bag sig.

Jeg tror ikke du er gået glip af noget der

Skrevet
  • Author
Kim 0240 skrev, for 25 minutter siden:

Nåede heldigvis ikke at betale noget da jeg opdagede at hun lugtede af gammel sved og på gulvet ved siden af sengen lå der flere brugte bind og andet uhumsk affald

Slagelsepik4220 skrev, for 3 minutter siden:

Okay. Så kan jeg jo glæde mig over, at jeg sparede de penge.

Tak for inputs!

Skrevet
Slagelsepik4220 skrev, for 8 timer siden:

Ja og hun skifter flittigt navn. 

I januar hed hun Katja (og brugte samme annoncelink som nu). 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/179748-nogle-der-har-besøgt-katja/

Redigeret af xo-nix

Skrevet
  • Author
xo-nix skrev, for 10 minutter siden:

Ja og hun skifter flittigt navn. 

Men i januar hed hun Katja (og brugte samme annoncelink som nu). 

Det må være træls at arbejde på den måde.

Det er træls for os, som skal besøge hende, men mon ikke hun har det pænt stramt selv..?

Er ved at være glad for, at hun aldrig svarede mig, da jeg ventede på hende!

Skrevet

Mener hun kaldte sig Selina på et tidspunkt, med meget blandede anmeldelser. 

Redigeret af Exile-63

Skrevet

Har besøgt hende i Køge, der hed hun Selina, og jeg endte med at ikke kunne gennemfører grundet dårlig hygiejne, så hver du glad for den glippede. 

Skrevet

Hun har også været i Valby med præcis samme historik…

Skrevet

Hun var på et tidspunkt med i et program for flere år siden om Glædespiger der fremstod hun som en frisk sex positiv pige men jeg mener hun havde noget baggage med ind i branchen der ikke var sundt som gjorde mig lidt skeptisk. 

Her for nok fire år siden havde hun så annonce oppe om at hun var i Valby en dag hvor jeg havde lyst til en aftale og alligevel skulle igennem Valby på vejen hjem så jeg kontaktede hende og aftalte en tid med hende som hun selv bekræftede i sms tilbage. 

Da jeg tager afsted bekræfter jeg aftalen igen som hun beder om i den tid før som hun bad om i annoncen uden svar. 

10 minutter før smser jeg at jeg er tæt på og klar og får intet svar igen 

samme sker 5 minutter før den aftalte tid 

På klokkeslettet heller ikke noget svar 

Hvilket fik mig til at tænke hvilken joke når hun skriver i sin annonce 

NO SHOW 
hvis du bare blive væk uden at aflyse... altså vær sød og send 1 sms "jeg kommer ikke" TAK jeg laver aldrig nye aftaler med 1 no show

Med anmeldelserne der er kommet sidenhen er jeg nu glad for at at det ikke lykkedes jeg mener jeg endte hos Felina på Frederiksberg istedet for der altid leverede for mig i aftaler den gang. 

Skrevet
CPHX skrev, for 14 timer siden:

Jeg havde lavet en aftale med Frida på et specifikt tidspunkt i Holbæk. Kørte ud i nærheden af adressen og skrev 5 minutter før, at jeg var klar til at gå hen til hende, når hun skrev, at hun var klar.

Jeg endte med at sidde i bilen i en halv time, før jeg kørte igen. Skrev til hende et par gange undervejs, men intet svar. Har flere timer efter stadig ikke fået svar fra hende.

Lidt ærgerlig måde at spilde sin aften på..

https://annoncelight.dk/showad/383199

Du er ikke gået glip af noget før jeg har også besøgt på Falster

Skrevet
tor johansen skrev, for 1 time siden:

Du er ikke gået glip af noget før jeg har også besøgt på Falster

Jeg mødte hende i et supermarked i et sommerhusområde på Falster. 
Jeg erklærer mig enig. Du har spildt et par timer, men sparet dine mønter. 

Skrevet

Hun har været i branchen i mange år længe nok til at vide at ens navn er et aktiv for et godt navn i branchen og godt ry kan sikre fastekunder i butikken og nysgerrighed. 

Hendes hyppige navneskift siger alt om at hun godt ved at hendes ry med at brænde kunder af ved at stoppe kommunikationen pludseligt og fuldkommen uden varsel er dårligt så med jævne mellemrum skifter hun navn og narrer et par naive personer, desværre  nok til at farcen kan fortætte. 

Hvis hun havde bare et gran værdighed og Empati og sund fornuft så var hun stoppet i branchen for mindst 5 år siden. 

Skrevet
  • Author
Dillermand Junior skrev, for 21 timer siden:

Hvilket fik mig til at tænke hvilken joke når hun skriver i sin annonce 

NO SHOW 
hvis du bare blive væk uden at aflyse... altså vær sød og send 1 sms "jeg kommer ikke" TAK jeg laver aldrig nye aftaler med 1 no show

Haha, ja det er så rigtigt..

Gad at vide hvad hun tænker, når hun åbenbart gang på gang brænder mændene af? Planlægger hun det allerede ved booking? Eller mister hun bare interessen efter et andet forudgående knald?

Men vanvittig ironisk at hun beder os om at aflyse i stedet for bare at blive væk.. :biggrin:

Skrevet

Som jeg skrev tidligere så var der så vidt jeg husker hints i det gamle TV program hun var med om en bagage som gør at hun nok burde have valgt den branche. 

Der står i hendes annonce at hun kun er aktiv når hun lige har lyst og hun lukker tydeligtvis ned for telefon og ignorerer alt når hun så ikke gider længere uanset hvornår det så er derfor burde hun have forladt branchen for 5+ år siden da hun begyndte på det pjat. 

Jeg tror en del af det der driver hende er at hun har kontrol over hvornår hun lader mænd have sex med hende eller ej derfor er hun nok også fuldstændig kold når hun ignorerer kunderne. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.