Peejaydk 2 Skrevet 27. Januar, 2024 Hej derude er der nogle der har haft fornøjelsen af Katja fra fyn https://annoncelight.dk/showad/383199 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn Skrevet 29. Januar, 2024 Ja, hun lever ikke op til beskrivelsen. Tung og doven og giver bestemt ikke det blow hun giver indtryk af i annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 30. Januar, 2024 Fræktparfrafyn skrev, den 29.1.2024 at 11:31: Ja, hun lever ikke op til beskrivelsen. Tung og doven og giver bestemt ikke det blow hun giver indtryk af i annoncen Det vil jeg gi dig fuldstændig ret i. Men hun lægger VILLIGT sin røv til det anale. Så der skal hun ha ros for hendes beskrivelse i annoncen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Fræktparfrafyn Skrevet 31. Januar, 2024 Må tilstå, at jeg ikke kneppede hendes røv. Havde glædet mig til et skønt blow, men det byder hun i hvertfald ikke på!!!! Og synes hun er alt for tyk til at være attraktiv at kneppe, men hver sin smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zx10 51 Skrevet 31. Januar, 2024 Håber aldrig jeg bliver så trængende, jeg må ty til hende............. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg