HansenDanmark 280 Skrevet 27. December, 2024 (edited) https://sexnord.net/profile/754615/annais Jeg skulle give mig selv en julegave ligesom sidste år hvor jeg besøgte Ella. I år ville jeg besøge Annais som jeg har kigget på et stykke tid. Hendes pris ligger 20 euro over standardprisen men jeg tænkte hun kan måske noget ekstra så jeg slog til. Kommunikationen var via WhatsApp. Lokation: Finkenstrasse. Parkering lige udenfor døren. Yderdøren er ikke låst så du kommer hurtigt indenfor. Pigen: Billederne er retvisende og hun er rigtig køn. Hun er fra Ungarn. Hun taler fint tysk og engelsk. Målene i annoncen skal nok passe og det samme med alderen. Hun er smilende og ganske sød. Hun monterede kondom mens jeg ikke var helt klar og gav et kort og intet sigende BJ. Til gengæld varede det ikke et minut så spurgte hun om jeg ville Ficken (kneppe). Jeg synes nu jeg lige ville smage på hende og det var rigtigt fint. Sexen var ok. Hun har en dejlig krop og nogle pæne bryster. Genbesøg: Nej, jeg synes ikke det var den ekstra pris værd og BJ var nok et af de rigeste jeg har oplevet. Til gengæld blev jeg sendt ud for at vaske hænder. Jeg havde lige været i bad og har kontorjob så mine hænder er ikke beskidte men hendes butik så hendes regler gælder. Hun spurgte om jeg ville have et bad og det skulle jeg måske have sagt ja tak til. Måske var kemien der bare ikke denne gang hvilket er helt ok men så kommer jeg ikke igen. Du skal besøge hende hvis du ønsker et besøg ved en lækker ung pige hvor billederne passer og de kan kommunikere rimeligt problemløst med hende Redigeret 27. December, 2024 af HansenDanmark 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg