Guest kva Skrevet 20. April, 2014 Tilbyder hun våde kys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Deep 158 Skrevet 20. April, 2014 som er ikke enes med våde kys... Kan en af jer ikke kom med mere info om hendes performance? Det er jo hvad en anmeldelser er. Så slipper vi for masse små tilbyder hun dit og dat Just a thought.... Go Påske Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3692 Skrevet 22. April, 2014 Har du ikke fået det? Efter at have læst strengen så finder jeg da følgende. - Ser godt ud, på en sød naboens datter måde. - Har skønne bryster - kysser. Om det er med tunge osv kommer vel anpå hvordan hun syntes om dig. - sutter godt. - er god at sexe med, hendes ridning er specielt godt. Hvad mere forlanger du? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Poul-Peter 79 Skrevet 22. April, 2014 Jeg er enig - de specifikke og meget detaljerede detaljer er efter min mening ikke nødvendige i en anbefaling/anmeldelse. Selve akten er meget individuel, og man behøver derfor ikke at afsløre alt. Ellers forsvinder det spændende og det frække, der er med til at gøre selve akten til en sublim oplevelse. Men vi er jo ikke alle ens........ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg