Hop til indhold

Dejlige Nathassa og hendes forfærdelige veninder i Valby tidligere denne måned

Featured Replies

Skrevet

Grundet skrivepause har jeg ikke kunnet lave anmeldelsen her på siden, men der kommer lige en kopi af den jeg lagde på Nympho for 14 dages tid siden. Hverken Nathassa eller nogen af de nævnte piger har en aktiv annonce lige nu, så derfor ingen links. Jeg er ret sikker på at både Nathassa og det slæng hun er sammen med nok skal komme til landet igen.

Var på besøg hos Nathassa i Valby tidligere i dag, og besøget var mildest talt kontrastfuldt. Jeg har været nygerrig på hende et stykke tid, og vi har før forsøgt at få en aftale i stand hvor det af forskellige årsager ikke lykkedes. Jeg var dog indstillet på at give det et skud til, og selvom beskederne på whatsapp ikke tydede på de bedste engelskkundskaber nåede jeg dog frem på adressen der skulle vise sig at være et populært sted.
Jeg fik sneget mig med ind bag en anden kunde der ikke fik lukket døren da jeg ikke var vild med den samling ældre damer der sad i gården og nød gadeteateret med de mange mænd der kom og gik. Nathassa tog imod mig i døren, og fik hurtigt gennet mig igennem en stue og ind i et bollerum.
Det er bestemt hende på billederne, høj pige med lige en smule sul på kroppen som jeg godt kan lide det. Hun har ikke de hår-extensions man ser på nogen af hendes billeder, og er en del kønnere uden det "beauty-filter" der er brugt på andre. Vi fik sat os og gennemgået aftalen, en time anal, og jeg viste hende listen over services her på Nympho hvor der dog var en del ting hun ikke gjorde alligevel. De kys hun havde skrevet om på whatsapp var heller ikke noget hun ville. Jeg ville dog gerne give det en chance med det vi kunne aftale.
Jeg forsøgte at starte med boyfriend-massage, men da hun ikke havde massageolie, blev det bare til kæl på hendes krop der dog føltes virkelig dejlig at røre ved.
Jeg lagde ud med slik til hendes fisse, der smagte skønt, mens hun var ret passiv og måske drømte sig lidt væk. Hendes clit blev dog stiv, og der flød lidt lækre safter fra hende. Fik også smagt lidt på røvhullet der også var lækkert, og så stramt at min tunge ikke kunne trænge ind til at starte med.
Blow til mig var med gummi, og det var ikke rigtigt italesat om det var i vores kommunikation. Fint med mig, og det føltes dejligt. Den nok bedste del af besøget kom i vores første stilling med hende ovenpå mig hvor vi var i et ret langsomt tempo mens hendes fisse langsomt lod min pik komme ind, og hun lagde sin krop ovenpå mig så vi virkelig var i tæt kontakt mens vi bollede lige så stille og mine hænder kunne gå på vandring over ryg og baller. Vi skiftede til min favorit GP-stilling hvor jeg halvt stående ved sengekanten tog hende med benene oppe og hvor jeg kunne nå hendes bryster med mine hænder og kysse hendes fødder samtidig.
Så var det altså tid til en omgang anal, og jeg var åbenbart første besøgende der den dag, så jeg varmede hendes røvhul forsigtigt op, først med tungen, og så med en forsigtig finger med glidecreme. Der skulle bruges en del før jeg kunne fornemme at det ikke ville være smertefuldt for hende, og vi startede langsomt, men herefter dybere og hårdere efterhånden som hendes røvhul åbnede sig for min pik. Til sidst havde madrassen rykket sig så meget at hun nærmest lå med hovedet på gulvet, og jeg synes hun bestemt havde gjort det godt i forhold til at tage imod.
Hun forsøgte at give mig en udløsning med hånden efter vi havde fået kondomet af, men på trods af en ret god indsats lykkedes det ikke, og jeg ville egentlig helst bare ligge og holde lidt om hende. Hun er så ikke til så meget småsnak, og gennede mig afsted i bad, ud gennem stuen hvor 3 andre piger nu sad i sofaerne og nedstirrede mig da jeg kom ud splitternøgen. Efter kig på flere annoncesider kan jeg se at 2 af dem må kalde sig Maya (new in Valby) og Niki (har vist gået under et andet navn). Det lykkedes mig at få udleveret et håndklæde, og efter en kort skyller havde Nathassa af en eller anden grund lagt mit tøj ud på sofaen i stuen så jeg måtte klæde mig på foran de andre piger, der nu højlydt talte sammen på ungarnsk mens de åbenbart var ved at dele rovet efter deres tur til Valby. Ingen af dem var interesserede i at fortælle deres kunstnernavne, og de var tydeligvis utålmodige med at få mig ud af døren. Der var kun gået lige knap 3 kvarter af den time Nathassa og jeg havde aftalt, og jeg gad da godt have hygget lidt sammen med hende, men Mayas næste gæst var lige på trapperne, og det blev til et "could you hurry, please" fra den ærligt talt sure lille mokke. Hun kunne da have gennet mig ind i et af bollerummene hvis det var så vigtigt at ham og mig ikke så hinanden, men ud blev det, og jeg fik da lige sagt velkommen til bollefabrikken da vi mødtes på trappen. Jeg tænker han ikke har fået sit livs knald den dag (giv dig til kende hvis du læser dette).
Jeg vælger at trække en hel stjerne fra Nathassas service grundet de manglende kys som var lovet, men hun var faktisk både sød og dejlig og en jeg godt kunne besøge igen hvis hun var i andet selskab. Det der trækker ned ved stedet er mest de andre piger i stuen der virkelig var nogen stride madammer, men også at indgangen ligger til frit skue for andre beboere i ejendommen i de lyse timer.

Redigeret af Lauersen

Skrevet

Tak for anmeldelsen! Også fordi jeg også har drømt om at besøge hende længe. Din anmeldelse gør at hun kommer op af listen, så må det snart være :-)

Jeg er helt vild med hendes frække smil på mange af hendes billeder. Jeg udleder lidt at det får man også i virkeligheden!??

Jeg synes hendes priser er lige lidt for billige. Har gjort mig noget nervøs mht kvaliteten og evt lang liste af extra`s. Jeg udleder af anmeldelsen at kvaliteten er fin og listen af extras er begrænset!?? At man ikke lige får kys til den pris er ok for mig. At hun ikke holder hvad hun lover er nederen, men kemi og alt muligt gør det jo lidt usikkert

Du skriver at hun var “passiv”, meeen det kan jo betyde både for imod. Så hvordan var tilstedeværelsen af resten? Du skriver at hun var sød og dejlig, så hun var til stede!? Det trækker jo mod et besøg! :-)

Jeg kan ikke rigtig forholde mig til madammerne ude og inde. Men jeg synes det er dårlig stil af Nathassa at hun ikke eskorterer dig frem og tilbage til badet når de andre netop fylder - og endnu mere dårlig stil at hun flytter dit tøj. Det synes jeg trækker ned for Nathassa!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.