Needy 2094 Skrevet 26. December, 2024 @StanleyHill_II Hør her - hvis der er en lovgivning der er overtrådt her - ser jeg da mindst to paragraffer der er overtrådt i straffeloven: Hærværks paragraffen: § 291. Den, der ødelægger, beskadiger eller bortskaffer ting, der tilhører en anden, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år og 6 måneder. Chikane paragraffen: § 242. Den, der på en måde, som er egnet til at krænke en anden persons fred, systematisk og vedvarende kontakter, forfølger eller på anden måde chikanerer den pågældende, straffes for stalking med bøde eller fængsel indtil 3 år. Nu har du gentagne gange oprettet dig som bruger med det ene formål at skabe splid og ballade IGEN - altså hvad f..... har du gang i? Jeg forstår sgu da godt at vores mods er trætte af dig - i guder mand! (excuse me my french!). Hvorfor går du dog ikke ud og fodrer ænderne, planter et træ, spiser en kebabrulle eller bare et eller andet fornuftigt i stedet for at spilde din og vores tid med det pjat her! Ja og så fik du også en reaktion fra mig - Tillykke med det! STOP DET! 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 27. December, 2024 Blandt alle de mange brugere på EG må der være bare 2 - 4 egnede potentielle brugere til en post som moderator. Brugere som er gået på pension, eller andre som står udenfor arbejdsmarkedet og som har god tid som andre ikke har. Kunne tjansen som moderator ikke krydses med lidt fryns som en symbolsk anerkendelse af en frivillig indsats. Gavekort, frokost, billetter til det ene og det andet. Etc bare et eller andet der understøtter lysten til at påtage sig tjansen. Jeg tænker at des flere egnede der kan deles om opgaven, hvis de vel at mærket kan komme overens indbyrdes. Des mindre risiko for at opgaven føles som en sur pligt og des større chance for at man gør det af lyst. EG kunne jo prøve at oprette en efterlysning efter nye moderatorer. Venlig hilsen Rejsenetværk 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bryan Mills 1299 Skrevet 27. December, 2024 Vi gør en undtagelse og lader dette indlæg og jeres kommentarer stå. Som de fleste har gættet, er det den gamle kending @TheLion, der gør endnu et forsøg. Han er smidt ud. Det er hans forsøg med 30-50 nye brugere også. Jeg gider ikke længere tælle. Lad nu julefreden sænke sig over land. Jeg håber alle har haft en god jul. 5 6 Del dette indlæg Link til indlæg