Missetand 756 Skrevet 16. Marts (edited) B&O skrev, for 3 timer siden: Jo, det er da en god og interessant historie Lyder som en fantastisk tur du har haft og vildt, at du ramte plet med kvinden i første hug Overvejer da selv sådan en tur, men jeg er ikke så rejsevant og er ikke helt tryg ved Afrika som rejsemål... men kvinderne trækker. Hvis det skal være, foretrækker jeg nok noget i retning af det du har gjort. En lækker rejseledsager på hele ferien Jeg har rejst lidt ja. Men dette var faktisk min første 100% solo rejse. Og da det samtidig var til Afrika første gang, var mine grænser også presset lidt. Men virkeligheden er at jeg nød hvert et minut jeg var der. Følte mig hverken usikker eller udfordret. Faktisk følte jeg mig mere sikker i Nairobi, end jeg gjorde i store byer i USA. Det hvalp selvfølgelig en del, at min pige er født og opvokset i Nairobi, og dermed vidste hvad vi skulle undgå. Men overall mødte jeg kun fantastiske mennesker på min vej. Venlige, imødekommende og hjælpsomme. Jeg opholdt mig primært i Westlands området, hvilket er den rige del af Nairobi. Sikkerheden der er enorm. Du kan ikke komme ind noget som helst sted (supermarked, restaurant, nat klub, lejligheds bygninger osv) uden et metal detektor tjek. Der er vagter overalt, uden du føler de er "in your face". Jeg er sikker på at du lige som mig, vil føle dig særdeles sikker. Ja jeg var nok lidt heldig. Men hvis du ønsker noget i samme stil, så er det ret nemt at skelne mellem hookups og de lidt mere seriøse på Tinder. Det finder du ud af efter max 5 min samtale med dem. Kvinderne i Kenya, har ingen problemer med at være åbne og ærlige om hvad de gerne vil Kan kun anbefale at tage afsted Redigeret 16. Marts af Missetand 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg