Hop til indhold
Missetand

Nairobi/Mombasa tur i Marts - Spørgsmål

Recommended Posts

Så er det snart min tur til at besøge Kenya. Jeg rejser den 25 Feb, og skal være der i 14 dage. Mine spørgsmål er rejse relaterede, da jeg godt selv kan finde ud af kvinderne ;) 
Mit øvre loft i forhold til budget er 40.000, eksklusiv flybillet.

Jeg er mest tændt på Airbnb, i prisklassen 300-500kr/nat ca, og har et par spørgsmål her. Om muligt, vil jeg helst have planlagt så lidt som muligt, og lade intuition styre dagsordenen. Har som udgangspunkt en ide om at booke de første 3 dage i Nairobi, og så se hvad lysten byder. Mere tid i Nairobi eller bevæge mig mod Mombasa. Er det en dum ide, eller er der rigeligt med Airbnb tilgængeligt fra dag til dag i Nairobi/Mombasa? I forhold til Nairobi, har jeg bestemt at det bliver i Westlands eller Kilimani. Og Mombasa bliver højst sandsynlig Diani beach området. Jeg vil gå efter et sted hvor ejendommen har vagt, er dette (vagt) udbredt, eller skal jeg lede efter steder med dette? Alternativet er selvfølgelig Hotel, men mangler gode argumenter for at vælge den løsning. Så kom gerne med dem. Ligeledes er forslag til specifikke lokaliteter velkommen :) 
Jeg ankommer sent (flyet lander lidt efter midnat lokal tid). Vil det være en fordel at booke den første overnatning, på et af de hoteller i nærheden af lufthavnen. Så jeg ikke skal bruge resten af natten på at finde ind til byen? Jeg har svært ved at få en fornemmelse af, hvor lang tid det tager at komme til Westlands/Kilimani fra lufthavnen. 

I forhold til finanser, vil jeg egentlig helst minimere behovet for kontanter. I den forbindelse har jeg kigget på "Mpesa", som er en betalings app i stil med Mobilpay. Så vidt jeg er oplyst, er den sikker og nem at bruge. Og kan bruges over alt, lige fra den simple gadehandler til butikker og privat personer. Har nogen af jer erfaring med denne App, og kan anbefale den?

Hvis nogen af jer som har besøgt Kenya, har gode forslag til steder jeg bare SKAL besøge/opleve, så kom endelig med det. Her tænker jeg mest på restauranter og steder i nattelivet. Jeg er ikke til de store diskoteker. Hellere bars/launches/rooftop bars osv. Men også gerne hvis i kender til andre oplevelser. Dog vil jeg sige at jeg har valgt Safari fra i denne omgang. 

Jeg er sådan rimelig rejsevandt, men må tilstå at det er min første rejse til et land som Kenya. Men tænker ikke det kan være mere udfordrende/risikabelt, end fattige områder i USA (hvor jeg har været en hel del). Altså ingen grundt til at være panisk, men heller ikke være decideret dum i sin adfærd. Og har ingen planer om at jeg skal ud i slummen eller lignende. 

Håber i kan være behjælpelige i forhold til mine spørgsmål. Og på forhånd tak :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Er det en dum ide, eller er der rigeligt med Airbnb tilgængeligt fra dag til dag i Nairobi/Mombasa?

Jeg tror der er rigeligt med overnatningsmuligheder, men du risikere at skulle flytte fra et Airbnb til et andet, da det nemt kan være booket de efterfølgende dage.

Citat

I forhold til Nairobi, har jeg bestemt at det bliver i Westlands eller Kilimani. Og Mombasa bliver højst sandsynlig Diani beach området. Jeg vil gå efter et sted hvor ejendommen har vagt, er dette (vagt) udbredt, eller skal jeg lede efter steder med dette?

Alle hoteller vil have vagter, men Airbnb så kommer det an på stedet. Mange airbnb vil være en lejlighed i en stor bygning hvor der er en reception og vagter og meget hotel agtigt. Du kan også finde Airbnbs i mindre bygninger eller selvstændigt hus uden vagt, eller måske kun en vagt om natten. Men det burde fremgå af tydeligt at beskrivelsen af Airbnb stedet ellers så snak med værten.

Citat

Alternativet er selvfølgelig Hotel, men mangler gode argumenter for at vælge den løsning. Så kom gerne med dem. 

Hvis du er usikker på hvor længe du skal bo de enkelte steder, så er den store fordel ved et hotel jo at de har mange værelse, og kan sandsynligvis forlænge dit ophold hvis du gerne vil det. Derudover er mange airbnbs meget hotel agtige, og mange hoteller er Airbnb agtige med en stor lejlighed med køkken, så der er ikke rigtigt den store forskel.

Citat

Ligeledes er forslag til specifikke lokaliteter velkommen

Dette sted er mere eller mindre blevet mit stamsted i Westlands:

https://maps.app.goo.gl/rqiyGwcuW2C3xgay5

Jeg kan se at min pris på booking.com(jeg er på "level" 3, som vist giver lidt ekstra rabat) er 450 kr/nat 6 tilfældige dage i marts. Du får en stor lejlighed med køkken, stue, stor seng, air condition, osv. Der er sikkerhedsvagter, en indisk restaurant i bygningen, et indkøbscenter på den anden side af vejen og det ligger lige ud til de store indfaldsveje.

Jeg har kun haft 2 overnatninger i Diani, så der har jeg ikke nogen anbefalinger. I Mombasa området fortrækker jeg Mtwapa. Jeg tror dette sted vil blive mit stamsted fremover, det er lidt slidt og gammelt, men "godt nok" til mig. Der er en billig restaurant og morgenmad inkluderet:

https://maps.app.goo.gl/b9YbLutnTxf1cwuy7

Citat

Jeg ankommer sent (flyet lander lidt efter midnat lokal tid). Vil det være en fordel at booke den første overnatning, på et af de hoteller i nærheden af lufthavnen. Så jeg ikke skal bruge resten af natten på at finde ind til byen? Jeg har svært ved at få en fornemmelse af, hvor lang tid det tager at komme til Westlands/Kilimani fra lufthavnen. 

Jeg er ankommet til Nairobi lufthavn på alle tider af døgnet og bare taget en Uber eller Bolt(en almindelig taxi er noget dyrere) til Taarifa Suites. Jeg mindes det koster 50 kr og tager ca. 30 minutter uden trafik, med trafik, som der jo ikke er om natten, så kan det måske tage en time. Du kan sige til chaufføren at du gerne vil tag Expressway, så betaler du en ca. 10 kr ekstra for at kører på en motorvej uden særligt meget trafik, så går det lidt hurtigere.

Citat

I forhold til finanser, vil jeg egentlig helst minimere behovet for kontanter. I den forbindelse har jeg kigget på "Mpesa", som er en betalings app i stil med Mobilpay. Så vidt jeg er oplyst, er den sikker og nem at bruge. Og kan bruges over alt, lige fra den simple gadehandler til butikker og privat personer. Har nogen af jer erfaring med denne App, og kan anbefale den?

Jeg vil altid have lidt kontanter på mig, men Mpesa fungere rigtigt godt og kan bruges overalt og jeg bruger måske kun kontanter 10% af tiden i Kenya, kreditkort kan bruges i større supermarkeder, nogle restruranter osv. Du kan bruge diverse apps så som remitly, worldremit og western union til at sende penge til din mpesa med et dansk kreditkort, det koster ca. det samme som at hæve penge i en hæveautomat. Pigerne er også mere end glade for at modtage Mpesa og nogle vil efterspørge at du sender hende penge til en uber/bolt hvis I har fået kontakt online. Man skal dog være opmærksom på at der er en del scammere på tinder osv, som vil have dig til at sende penge til transport, men som så aldrig kommer. Det værste ved de scams er jo ikke de 50 kr du bliver snydt for, men den halve dag der kan gå med at du venter på en pige der aldrig kommer. Sørg for at lave et kort video opkald over whatsapp inden du sender penge, for at sikre dig at det er den rigtige person, så tænker jeg at sandsynligheden for et scam er noget mindre. De fleste piger er sgu rigtigt søde og vil bare gerne have noget hvid pik og lidt lommepenge, og det er helt fair at hun ikke vil risikere 25-100 kr(som kan være mange penge for en lokal) på transport på en fremmed person hun ikke har mødt, som måske snyder hende, så jeg plejer at sende penge nok i første omgang til at hun også kan komme hjem igen.

Citat

Hvis nogen af jer som har besøgt Kenya, har gode forslag til steder jeg bare SKAL besøge/opleve, så kom endelig med det. Her tænker jeg mest på restauranter og steder i nattelivet. Jeg er ikke til de store diskoteker. Hellere bars/launches/rooftop bars osv. Men også gerne hvis i kender til andre oplevelser. Dog vil jeg sige at jeg har valgt Safari fra i denne omgang. 

Jeg foretrækker helt klart tinder/badoo, her synes jeg sandsynligheden for at møde en "almindelig" pige er størst. Altså en pige der sandsynligvis ikke er mere eller mindre fuldtids luder, men de findes også på tinder selvfølgelig. Jeg har dog også mødt nogle virkelig søde piger i byen, dette var dog i Mtwapa(Casaurina). Jeg ved ikke om det er "MUST SEE" steder, men i Nairobi er The Alchemist, Nairobi Street Kitchen, Brew Bistro og Skyb Bar på Westlands Ibis styles hotel meget populære.

I Nairobi skal du helt sikkert tage på Safari i nationalparken der ligger helt tæt på byen. Det koster langt fra lige så meget som en almindelig flerdags safari, men jeg så både elefanter, næsehorn, løver, zebra osv. Det er bare en dagstur og du kan eventuelt tage en pige med, det er meget hyggeligt, og er lidt et afbræk fra bolleriet

Som dansker synes jeg også Karen Blixen museet er et besøg værd.

Citat

Jeg er sådan rimelig rejsevandt, men må tilstå at det er min første rejse til et land som Kenya. Men tænker ikke det kan være mere udfordrende/risikabelt, end fattige områder i USA (hvor jeg har været en hel del). Altså ingen grundt til at være panisk, men heller ikke være decideret dum i sin adfærd. Og har ingen planer om at jeg skal ud i slummen eller lignende. 

Jeg har besøgt Kenya 5 gange nu og har haft langt overvejende gode oplevelser. Jeg er blevet overfaldet af en fuld skotte, dog ikke noget alvorligt og så er der selvfølgelig altid risiko for drama med pigerne, men det at der følelser involveret er jo også det der gør det sjovt vs en professionnel prostituteret østeuropæer i Danmark hvor du betaler per time, per ydelse osv.

Jeg har beskrevet nogle af mine besøg her på eroguide som du kan læse hvis du ikke allerede har gjort det.

Redigeret af Jersey86

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tusinde tak, for dit meget grundige svar. Mega fedt. Det fik lige nogle af de sidste detaljer på plads. 

Den primære grund til at jeg ikke ville booke alt på forhånd, er at jeg er lidt usikker på hvor længe jeg gider Nairobi og storby livet. Tror jeg laver et kompromis mellem begge yderligheder :) 
En dags safari er kommet på "to do" listen også.

Piger og potentiel drama. Jeg aimer ikke efter mange piger. Jeg vil faktisk forsøge at finde en til hvert sted. Altså Nairobi og Mombasa. Eller med andre ord, jeg leder efter en kvinde, som har lyst til at bruge en uge sammen med mig. Hvor vi også laver en masse andet end at knalde. Jeg har haft mange partnere i mit liv, så har ikke rigtig noget behov for kvantitet længere. Om det så øger risikoen for drama, må tiden vise ;) :lol:  

Fedt du nævner hvad der kan/skal bruges til Mpesa. Så har jeg en chance for at have alt på plads, inden jeg smutter afsted. 

Endnu en gang tak for det fine svar. Måske flere spørgsmål dukker op, inden den 25 Feb. I så fald, skriver jeg her igen. Glæder mig det gør jeg dælme. Og pjoverten ligeså ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, den 28.12.2024 at 20:38:

jeg leder efter en kvinde, som har lyst til at bruge en uge sammen med mig. Hvor vi også laver en masse andet end at knalde

Det synes, jeg er en god politik, da man hurtigt kan bruge meget tid og penge på at rende rundt og støve de forskellige barer mv. af og fodre pigerne med dyre drinks , rende ind i flere nitter, der bare er ude efter ens penge, uden at levere noget dybere girlfriendagtigt - eller også har de lidt prinsessenykker, vil ikke shower together eller sex i badet, går i seng med tøj på, vil kun knalde en gang om dagen, konstant spiller på deres mobiltelefon eller snakker med familie og venner mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jernsvinet Og har nok nået en alder (51), hvor en lidt dybere relation end bare sex, betyder en del for mig. Bevares, et hurtigt knald og farvel, kan også være sjovt. Men det vil jeg hellere holde til DK. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jersey86 Fik lige installeret Mpesa. Er det korrekt forstået, at man ikke kan bruge den, uden et Safaricom sim kort? Ikke at det gør noget, da jeg alligevel køber et når jeg er der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 7 timer siden:

@Jersey86 Fik lige installeret Mpesa. Er det korrekt forstået, at man ikke kan bruge den, uden et Safaricom sim kort? Ikke at det gør noget, da jeg alligevel køber et når jeg er der.

Ja det er rigtigt. Man kan købe et Simkort i Nairobi lufthavn lige udenfor terminalen, lige omkring der var alle taxichaufførerne står og tilbyder en tur. Hvis du lander klokken lort om natten så er den nok lukket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jersey86 skrev, for 38 minutter siden:

Ja det er rigtigt. Man kan købe et Simkort i Nairobi lufthavn lige udenfor terminalen, lige omkring der var alle taxichaufførerne står og tilbyder en tur. Hvis du lander klokken lort om natten så er den nok lukket.

Midnat ca. Men det er okay hvis jeg først får det dagen efter. Tak for svar :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, den 28.12.2024 at 20:38:

Tusinde tak, for dit meget grundige svar. Mega fedt. Det fik lige nogle af de sidste detaljer på plads. 

Den primære grund til at jeg ikke ville booke alt på forhånd, er at jeg er lidt usikker på hvor længe jeg gider Nairobi og storby livet. Tror jeg laver et kompromis mellem begge yderligheder :) 
En dags safari er kommet på "to do" listen også.

Piger og potentiel drama. Jeg aimer ikke efter mange piger. Jeg vil faktisk forsøge at finde en til hvert sted. Altså Nairobi og Mombasa. Eller med andre ord, jeg leder efter en kvinde, som har lyst til at bruge en uge sammen med mig. Hvor vi også laver en masse andet end at knalde. Jeg har haft mange partnere i mit liv, så har ikke rigtig noget behov for kvantitet længere. Om det så øger risikoen for drama, må tiden vise ;) :lol:  

Fedt du nævner hvad der kan/skal bruges til Mpesa. Så har jeg en chance for at have alt på plads, inden jeg smutter afsted. 

Endnu en gang tak for det fine svar. Måske flere spørgsmål dukker op, inden den 25 Feb. I så fald, skriver jeg her igen. Glæder mig det gør jeg dælme. Og pjoverten ligeså ;)

Jersey har givet dig en række præcise og meget dækkende svar. Jeg er i Kenya ca. 5-8 gange om året på en blanding af ferie, sex og arbejde. Når du skal have et sim kort vil jeg anbefale at tage hen til et af teleselskabernes butikker i en mall og få det ordnet. Du skal have pas med. Der er også nogle kiosker som er rettet mod turister i lufthavnen, men det er dyrere. Mpesa kan du få tilknyttet dit nummer ved at kontakte en af de mange små kiosker som lader dig indsætte cash på din Mpesa konto. Hvis du er afsted i kort tid vil jeg måske bare sende penge via en app. Fx Wise eller nogle af dem Jersey nævnte. Kontanter virker fint. Du kan bruge creditkort overraskende mange steder. Nærmest overalt.

Uber er virkelig billig men det kræver at du har lokalt nummer, men det får du jo også. Du kan knytte et dansk creditkort. Du kan også betale kontant men hav lige penge. De foretrækker Mpesa.

Jeg har særdeles god erfaring med at bruge Tinder i Kenya. Du kan sætte den op med Silver eller Gold hjemmefra og finde den rigtige pige på forhånd - eller måske et par stykker. I løbet af en uge havde jeg hundreder af like. Sandsynligheden for at du får en god, varm og autentisk (og god seksuel oplevelse) er virkelig høj.

Skriv hvis der er mere du vil vide.

Del dette indlæg

Link til indlæg
bighead skrev, den 16.1.2025 at 13:10:

Du kan sætte den op med Silver eller Gold hjemmefra

Da, jeg var i Columbia, valgte jeg at tilkøbe Silver (mener jeg det var), da det var meget billigere i Colombia, når jeg brugte mit Colombianske tlf. nummer - måske noget lignende også kunne være tilfældet andre steder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 timer siden:

Da, jeg var i Columbia, valgte jeg at tilkøbe Silver (mener jeg det var), da det var meget billigere i Colombia, når jeg brugte mit Colombianske tlf. nummer - måske noget lignende også kunne være tilfældet andre steder?

Helt sikkert. Jeg bruger fx lige nu en kenyansk Netflix konto. Alt er dyrt i Danmark 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev Tinder profilen aktiveret i Nairobi. Holy fucking shit så mange likes. Gude smukke kvinder! Og hvor er det dog svært (læs umuligt), at holde sig fra de sprøde 20-25 årige. Men ved ikke om det er en god ide, når nu jeg sigter efter at være sammen med dem i længere tid :P

Redigeret af Stapler
trykfejl rettet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, den 10.2.2025 at 20:13:

Så blev Tinder profilen aktiveret i Nairobi. Holy fucking shit så mange likes. Gude smukke kvinder! Og hvor er det dog svært (læs umuligt), at holde sig fra de sprøde 20-25 årige. Men ved ikke om det er en god ide, når nu jeg sigter efter at være sammen med dem i længere tid :P

Spørg dem.. hvis de har pause fra studiet eller lign er de formentlig mere end åbn overfor ideen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Prøv et større apotek i en mall. Problemet er ikke så meget recept, men om de har det udvalg du søger. 

Hvis du har sex uden kondom har du en række muligheder i Kenya som stærkt begrænset risikoen for hiv og std. PrEPog hiv test samt doxy taget forebyggende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
bighead skrev, for 8 timer siden:

Spørg dem.. hvis de har pause fra studiet eller lign er de formentlig mere end åbn overfor ideen. 

Har bare svært ved at se mig selv, rende rundt med en 19-20 årig i byen. Men jeg bliver hentet i lufthavnen af en yderst lækker 28 årig. Med nogle ordentlige fortrin og struttende numse. Så må jeg se hvordan det går :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, den 10.2.2025 at 20:13:

Ja det er vildt. Jeg fik 2500 likes på 14 dage, primært i alderen 18 til 25, normalt får jeg 25 likes i Danmark på et år

Min egen tilgang er at jeg ikke skriver med dem på forhånd, det gør jeg af 2 årsager. 1. jeg søger primært efter engangsknald(eller hvor mange omgange man nu kan nå på nogle timer/natten over) og 2. jeg har svært ved at holde fokus på det seksuelle i en samtale over tid, det drejer hurtigt over i en mere seriøs snak om familie, ægteskab, planer for fremtiden etc, og det kan jo give pigerne et forkert indtryk af hvad det er jeg kan tilbyde dem.

Så jeg ændre aldrig lokation på forhånd mere, jeg opretter/aktivere bare min profil når jeg er landet og så har jeg hurtigt 50-100 likes at vælge ud fra.

Men det er jo så noget andet du søger, så din tilgang skal måske være en anden.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, den 18.2.2025 at 17:06:

Har bare svært ved at se mig selv, rende rundt med en 19-20 årig i byen. Men jeg bliver hentet i lufthavnen af en yderst lækker 28 årig. Med nogle ordentlige fortrin og struttende numse. Så må jeg se hvordan det går :P

Det er helt normalt i Afrika.

Pigerne tror jeg er tosset når jeg siger til dem at det er tabubelagt for en mand over 30 at date en pige på 18-19 år i Danmark/Vesten, for slet ikke at snakke en +40/50/60-årig mand.

Det er nu du har chancen for at bolle en liderlig 18-19 årig, jeg ville gribe den... og tro mig, jeg har grebet den rigtigt mange gange efter hånden :D

I Mombasa var jeg sammen med den sødeste 18 årige somaliske pige der kun havde haft sex én gang før, og det havde været en ubehagelig oplevelse, nærmest voldtægt af en daværende kæreste. Vi havde dejlig passioneret sex og jeg har det egentligt godt med at jeg kunne vise hende sex kan være en rar og dejlig oplevelse.

Det er mit indtryk at (nogle) afrikanske mænd kan være meget selvoptagede i forhold til sex og primært har fokus på deres egen nydelse. Selvfølgelig ikke alle, men jeg vil våge den påstand at for nogle af de kvinder jeg har været sammen med, så har det været den bedste sex de har haft på det tidspunkt i deres liv. Det er ikke fordi jeg skal fremstille mig selv som en eller anden fantastisk sex maskine, men bare det at være sammen med en erfaren mand der kommunikere åbent og ærligt omkring sex og har opmærksomhed på hendes behov, grænser og lyster, det kommer man sgu langt med.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Jersey86 Tak for svarene :) 
Jeg må tilstå, at i forhold til hvad jeg egentlig vil, så er jeg gået fra den ene yderlighed til den anden. De første 2 dage på Tinder var overvældende. At blive mere eller mindre swarmed af gude smukke unge tøser, var mildest talt en ny oplevelse. Men jo mere tid jeg brugte på at tale lidt med dem, jo mere gik det op for mig at jeg ikke leder efter one night stands. Min tur til Kenya er og skal være en HEL masse andet end sex også. Første gang i Afrika, og tusind ting jeg gerne vil opleve og se. Jeg er lidt en introver personlighed. Og er bange for at jeg ville ende med at sidde for meget ved poolen ved lejligheden, hvis jeg skulle underholde mig selv meget af tiden. Så jeg er endt med en date som henter mig i lufthavnen. Hun er en TÆSKE LÆKKER 27 (ikke 28 som jeg tidligere skrev) årig med nogle gevaldige fortrin og perfekt bagdel. Virkelig naturlig smuk og ingen børn. Jeg fornemmer at hun er utrolig nem at snakke med. Hun er højt uddannet og kan tale med om det meste. Og så kender hun alle de fede steder at besøge. Og så vil hun rigtig gerne prøve at være sammen med en moden hvid mand. Hvordan det så kommer til at forløbe, må tiden vise. Men jeg er forsigtig optimistisk. Dog har jeg et par særdeles frække tøser (20-22) på min Whatsapp som backup. Tøser som selv mest leder efter onenight og lidt mønt. Alle muligheder er åbne. 
Og hvis turen bliver et hit, så kan jeg jo altid tage afsted igen. Og hilse på alle de (helt) unge tøser :D

Redigeret af Missetand

Del dette indlæg

Link til indlæg
Missetand skrev, for 4 timer siden:

Så er der afgang i morgen. Måske jeg skriver en beretning når jeg er hjemme. Det vil tiden vise. Wish me luck :D

God tur

Del dette indlæg

Link til indlæg
B&O skrev, for 20 timer siden:

Hvordan går turen / er din tur gået ? :)

På ingen måde som jeg regnede med. Men det skal ikke forstås som noget dårligt. Min tid i Nairobi og Mombasa var ganske enkelt fantastisk og fuld af oplevelser. Men historien er nok ikke hvad folk på denne side er interesserede i. Den lækre 28 årige kvinde og jeg, endte med at blive smask forelskede. Det var egentlig noget jeg havde lovet mig selv ikke skulle ske, da jeg har været i et 9 årig lang distance forhold før. Der er så mange udfordringer med dette. But here i am again....lol. Vi havde dog et par sexuelle eventyr med en af hendes gode veninder. Hvilket var en vild oplevelse i sig selv. 
Hvad skal jeg ellers sige. Kan kun anbefale Kenya som destination. Mulighederne for casual sex med gude smukke unge kvinder, sprænger alle rammer for hvad vi danskere normalt ville kunne opleve. Jeg valgte bare selv en lidt anden tilgang. Stadig en gudesmuk kvinde, men som sagt kun hende. Desuden er den opmærksomhed man får på nat klubber osv, ikke til at tage fejl af. Helt åndsvagt så mange smukke kvinder man ser i især Nairobis natteliv. Og de er frigjorte og særdeles promiskiøse ;) 
Jeg kommer helt afgjort tilbage igen. Om det bliver sammen med den samme kvinde igen må tiden vise. Indtil videre har vi ikke lovet hinanden alt for meget :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jo, det er da en god og interessant historie :) Lyder som en fantastisk tur du har haft og vildt, at du ramte plet med kvinden i første hug :D Overvejer da selv sådan en tur, men jeg er ikke så rejsevant og er ikke helt tryg ved Afrika som rejsemål... men kvinderne trækker. Hvis det skal være, foretrækker jeg nok noget i retning af det du har gjort. En lækker rejseledsager på hele ferien :P

Redigeret af B&O

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...