Hop til indhold

Slanke, søde, smukke Melania i Ørestad

Featured Replies

Skrevet

Lille juleaften måtte jeg lige have et sidste knald inden juleferien :) 

Melania var lige ankommet og jeg blev hendes første besøgende i København

Melania ligner sine billeder 100%. Hun er imo meget lækker og smuk, men jeg er også vild med helt slanke piger og man må sige at Melania er helt slank. Der er knogler, stramt maveskind, bittesmå naturlige bryster og thigh gap - I like it very much :)

Selve akten gider jeg ikke beskrive, men jeg fik hvad jeg var blevet lovet og Melania var under hele seancen skide sød og imødekommende 

Hun var som sagt lige ankommet og fortalte at hun regner med at blive omkring 10 dage. Hun fortalte også at hun er fra Ukraine og at hun er 24 år gammel - måske der endda skal lægges moms til de 24…  Hun er i hvert fald ikke de annoncerede 20 år, men for en halv gammel gris som mig, fremstod hun under alle omstændigheder ung :) 

Melania er god til engelsk og hun er sød og interessant at kommunikere med og hun vil gerne kommunikere

Hun har i øvrigt samme booker som Emily havde og kommunikationen inden mødet forløber fint via WhatsApp 

Så er du til en sød, smuk og helt slank ung pige, er Melania imo et godt bud…jeg regner med at se hende igen :) 

https://nympho.dk/n22028/7510/melania

Redigeret af dhnmdst

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Hun ser spændende ud! Hendes ansigtstræk ligner ellers mere slovensk, som der står i hendes annonce, end ukrainsk. 

Hvordan var indlevelsen? Koster tungekys/GFE ekstra? OWO ekstra eller inklusive? Hun har ellers en komplet menu:P

Skrevet
  • Author
G.G. skrev, for 10 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Hun ser spændende ud! Hendes ansigtstræk ligner ellers mere slovensk, som der står i hendes annonce, end ukrainsk. 

Hvordan var indlevelsen? Koster tungekys/GFE ekstra? OWO ekstra eller inklusive? Hun har ellers en komplet menu:P

Som jeg skriver, fortalte hun at hun er fra Ukraine…om det passer ved jeg ikke…

Indlevelse var der masser af…

Hendes priser må du skrive til hende om…

• 2 weeks later...
Skrevet

Havde en noget anderledes oplevelse med Melania.. 

Jeg tror simpelthen at det var pga. kemien. Den spillede ikke. Ligefra jeg kom ind ad døren virkede hun ugidelig og som om at det bare skulle overstås. Og jeg er nu ellers en fin fyr ;) .

Der var ingen indlevelse, hun lå der bare. Ingen lyd eller noget. Ingen french kisses selvom det var i hendes beskrivelse og hun sagde nej til 69.

Hun sagde at hun var 20. Jeg tror nærmere på 28-30. Hendes numse er ikke så "fast" og hun virkede højere end de anførte 168. Måske 170-172.  Men ellers er jeg enig i at hun er en smuk pige og perfekt hvis man er til slanke piger. Hun var lige min type. Ærgerligt at kemien ikke var der (hvis dét var årsagen).

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.