Hop til indhold

Hate SMS

Featured Replies

Skrevet

Jeg er nysgerrig over om der er ande GP.er som fik hate SMSer her til Jul via telefonnummer? 

Eller er jeg den enste heldige? Kan jo godt være at jeg en en særlige specielle person for en der ud. 

Skrevet

Hate som i en hadefuld besked?

Det fortjener du på ingen måde.. 
Det fortjener ingen

Skrevet
  • Author
Sommer79 skrev, for 9 minutter siden:

Hate som i en hadefuld besked?

Det fortjener du på ingen måde.. 
Det fortjener ingen

Jep. Men den gang over telefon nr. Har bare tænkt om det en som gøre det til jul en gang med alle GPer... 

Skrevet

Sjælendt jeg får på sms. Jeg får jævnligt på mail. Alt fra ‘hate’ til udokumenterede påstande om andre eg medlemmer. Jeg ser det som et udtryk for jalousi. Det er synd for dem, at de ikke har andet at bruge tid på samt at de har så meget vrede og negativitet i sig at de gider… 

Det er en del af livet. Uanset hvor man stikker snuden frem, vil der altid stå nogle klar til at pille dig ned…

Skrevet

Jeg fatter ikke hvad nogle får ud af det - at bruge tid på det - hvis de har noget imod jer, og hvad skulle det være, end jalousi -  så burde de bruge tiden på noget andet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.