NP Dok 65 Skrevet 23. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/416259 Er der nogen der kan berette om hende, da hun nu har været her 1 måneds tid uden anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stone69 77 Skrevet 6. Januar Jeg besøgte hende i Aalborg, men kan se hun nu er i Vejle. Lækker slank og sød kvinde...GFE med tungekys.. Jeg kan ikke sætte en finger på noget og ville gerne besøge hende igen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tyvstarteren 23 Skrevet 31. Maj Hsr besøgt Nalin i Frederikshavn. Hun ryger direkte ind på min top 3 af thai'er. Meget smuk og sød. Massagen var godkendt, B2B var dejligt, fantastisk "forspil" og endnu mere fantastisk blow job, sex'en var dejlig og nærværende, dejlig ridetur og masser af øjen kontakt. Skal helt sikkert besøge hende igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NP Dok 65 Skrevet 1. Juni Efter de positive tilkendegivelser var jeg nødt til at besøge hende, når jeg havde efterlyst dette Må erkende at hendes billeder i annoncen ikke yder hende retfærdighed - i real life er hun endnu smukkkere, når man ser helheden man møder hende smilende med kyssevenlig læber, hendes øjne der skinner med særlig glød - hun har nogle enorme gajolar, som jeg heldigvis ikke skal bære rundt på, men kun røre, massere og slikke på, hvilket hun nyder med glæde Det startede lidt sjovt, da jeg kom sagde hun bzzzz bzzz og viftede med armene, kunne ikke forstå hende engelsk, men pludselig så jeg en stor humlebi, som vi fik ekspederet ud af værelset, så vi kunne starte vores session uden tilskuere Hun er berøringsvenlig, men vil ikke nærmere komme ind på selve akten, men hun opfyldte mine ønsker og kan kun sige jeg er helt klar til genbesøg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg