Hop til indhold

Stjæler GP ere hinandens navne?

Featured Replies

Skrevet

Har lagt mærke til at hvis der er en GP med mange flotte anmeldelser og et godt rygte , så er der kort tid efter flere GP ere der pludseligt har fået samme navn eller et navn der klinger som Gp ens der har succes. F.eks. Lige p.t. JENNY thai i Esbjerg der har stor succes og mange fine anmeldelser. Nu er der flere Thaiere med helt samme navn eller ret tæt  på f.eks. er det tilfældigt? 

Skrevet

Jeg vil tro det er et tilfælde med de mange gp'er der har samme navn. I modsat fald vil jeg skifte navn til Donald Trump for at få lidt mere succes i livet.

Egentligt tror jeg ikke på numerologi.

Skrevet
W.C. Fields skrev, den 23.12.2024 at 18:38:

Jeg vil tro det er et tilfælde med de mange gp'er der har samme navn.

Det tror jeg ikke, det er. For thaipigernes vedkommende er der nogle navne, som bruges ret hyppigt. En overgang var der vist ikke færre end fire Pim, og i øjeblikket er det vist ret populært at kalde sig for Jenny.

For nogle af pigerne har man fornemmelsen af, at navnet er totalt ligegyldigt. Fokus er på, at folk skal lokkes til ud fra billederne, og at der nok skal komme nye interesserede til.

De mere snu, som satser på genbesøg, vælger enten to navne, fx Eva Nadine, JenniferRomantica, Eva Loren, Jessica Serrano eller tilknytter en beskrivelse, som fx Nova Nice, Zara Petite, Barbara Smile. Det er smart og givet meget større branding, end hvis man nøjes med et enkelt navn, som der tilmed er flere, som kalder sig.

Har man både et navn, som folk husker og giver en service, som får folk til at komme tilbage, så har man fat i den lange ende.

Skrevet

Nogle piger kan finde på at skifte navn, når de har fået en dårlig anmeldelse, så vidt en gp har fortalt mig.

Skrevet
W.C. Fields skrev, for 45 minutter siden:

Nogle piger kan finde på at skifte navn, når de har fået en dårlig anmeldelse, så vidt en gp har fortalt mig.

Enig. Det er der en hel del eksempler på, og det foregår i alle segmenter. Af samme grund er vi nok en del, der som udgangspunkt undgår at besøge piger, som har foretaget navneskift.

Retfærdigvis skal det dog nævnes, at danske piger også sommetider kan finde på at skifte navn for at opretholde deres anomymitet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.