HansenDanmark 280 Skrevet 23. December, 2024 https://sexnord.net/profile/754728/simina Lokation: Feldstrasse. Fine parkeringspladser lige overfor og samtidigt gode muligheder for indkøb. Yderdøren er åben så du hurtigt kan komme ind og væk fra nysgerrige blikke. Billeder er retvisende og jeg synes faktisk hun var mere lækker i virkeligheden. Alder skal nok passe og hendes bryster er vidunderlige. Perfekte ungpigebryster som sidder helt perfekt uden hjælp Simina er flink og venlig og giver en god service. Et minus er dog at jeg ikke måtte slikke hende. Alt i alt et godt besøg og jeg vil gerne besøge hende igen. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1764 Skrevet 23. December, 2024 Tak for endnu en fin anmeldelse af mulighederne i det tyske. Ved du om hun kysser og er der mulighed for blow uden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 280 Skrevet 23. December, 2024 @Elprebsi Mange tak for de rosende ord Det er rart at vide mine anmeldelser bliver læst og brugt . Send hende en WhatsApp så får du hurtigt en prisliste Jeg ved ikke om jeg må dele priser i dette forum så jeg sender en PB 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HansenDanmark 280 Skrevet 22. Januar (edited) Jeg fik besøgt Simina igen. Denne gang på Ochsenweg. Jeg parkerede på Sylter Strasse lige i nærheden. Nemt og gratis. Yderdøren er åben så du kan komme væk fra nysgerrige blikke. Jeg synes stadigvæk hun er super flot og Denne gang måtte jeg give oral til hende så det var positivt Hun er vældig sød og taler fint tysk og sikkert også engelsk idet hun sagde hun var ligeglad med hvilket sprog vi talte sammen. Jeg overvejer om jeg skal besøge hende igen inden hun er væk på søndag Redigeret 22. Januar af HansenDanmark Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 130 Skrevet 22. Januar Elprebsi skrev, den 23.12.2024 at 11:30: Tak for endnu en fin anmeldelse af mulighederne i det tyske. Ved du om hun kysser og er der mulighed for blow uden? De 2 ydelser koster, jf hende selv, 30 euro mere stykket.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg