Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 (edited) Kunne være fedt at høre alles holdninger til, at medbringe en lille ting, når man besøger en GP... Jeg har for ganske nylig besøgt en skøn pige, og jeg valgte netop hende, fordi min mavefornemmelse var rigtig god; hendes smil og øjne på billederne, den gode kommunikation forud forud for mødet, og ja... Det kunne kun blive godt, fornemmede jeg. Og ville gøre lidt ekstra, så det gjorde jeg Dertil valgte jeg så at købe en lille diskret æske chokolade. Pakkede den pænt ind i cellofan, små klistermærker med hjerter, og gavebåndet var krøllet perfekt Pigen tog godt imod, men tror ikke hun var vant til, at kunder medbringer den slags, men hun smilede skam Det store spørgsmål er så: hvad tænker drengene -og ikke mindst (glædes)pigerne- herinde om dén slags gestus, at medbringe små gaver..? ..... Min oplevelse med en lille gave var god, det faldt i god jord. Men kunne godt forestille mig, at det også kunne have gået den anden vej. Måske er det mere passende, hvis man absolut skal bringe gaver, at man har set pigen flere gange, så man har en (professionel) relation? Til historien skal det siges, at den time jeg besøgte pigen, gik ud over al forventning! Meeen tænker bestemt, at mange andre ting, end den lille gave ved ankomst, gjorde udfaldet. Men måske hjalp den lidt i den rigtige retning..? Tænker selv, at så længe man ikke kommer med 10 røde roser, eller andet vildt, er det vel legitimt nok, eller hvad?? I princippet kan det blive modtaget både godt og knap så godt, hvis man medbringer en gave, om man besøger en pige første gang eller 10. gang, eller om det er en lille eller stor gave... Kort sagt: er det okay at medbringe en lille ting? Og hvis ja/nej, hvornår er det så ok/ ikke ok..? Det kan være akavet, eller betænksomt, men at glæde andre, glæder også mig! Men er glæden, ved at forsøge at glæde en glædespige, mon kun min egen glæde?? Mange julehilsner til alle herfra Redigeret 22. December, 2024 af Mr. Nobody 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 22. December, 2024 Jeg tænker: Selvfølgelig er det OK. En GP bliver vel - ligesom ethvert andet menneske glad for en velment og betænksom opmærksomhed. Så længe gaven er oprigtigt ment, og der ikke ligger en form for forventning om ekstra services bag :) Go for it. Det er da dejligt at møde et menneske, som har gjort sig en ekstra ulejlighed - uanset konstallation. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgman9000 35 Skrevet 22. December, 2024 Go aften. Jeg syntes det er helt i i orden, har kun fået positiv respons med hende jeg har givet små gaver. Føler du at i har god kemi og du gerne vil værdsætte hende. Har selv set den samme 5 gange den sidste lille måned, og hun er da blevet glad for de gaver hun har fået, har selv også modtaget en ret flot gave af hende. Så hvis du føler for det, kan jeg virkelig ikke se noget forkert i det. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 snakie skrev, for 2 minutter siden:Så længe gaven er oprigtigt ment, og der ikke ligger en form for forventning om ekstra services bag Go for it. Det er da dejligt at møde et menneske, som har gjort sig en ekstra ulejlighed - uanset konstallation. Gaven var oprigtigt ment, og givet fordi pigen så sød ud, det glæder mig at glæde andre Og gjorde det jo også fordi, at jeg håbede, at skubbe den gode oplevelse i den rigtige retning. Endte faktisk med at få OWO uden at betale ekstra, men måske havde jeg fået det alligevel, nobody knows... Dertil skal det lige siges, at jeg også har givet en lille gave til min tandlæge og fodplejerske, og der får jeg altså ikke ekstra ydelser, af hverken den ene eller anden slags 2 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 129 Skrevet 22. December, 2024 Jeg har altid en lille present med. Typisk en flaske boblevand Men har dog også givet trusser, kjoler og parfume alt efter hvor godt vi har kendt hinanden og begejstring På tirsdag er det julegave udenfor besøgstid til min faste veninde Det plejer at give ganske god respons på madrassen efterfølgende 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 Aalborgman9000 skrev, for 3 minutter siden:Føler du at i har god kemi og du gerne vil værdsætte hende. Har selv set den samme 5 gange den sidste lille måned, og hun er da blevet glad for de gaver hun har fået, har selv også modtaget en ret flot gave af hende. Det var første gang jeg mødte den her pige, som jeg følte skulle have en lille ting. Men det lyder da vildt nice, at du endda har fået noget igen der hvor du er kommet med gaver, godt gået, det har jeg tilgode 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 507 Skrevet 22. December, 2024 Jeg kan ikke se problemet. Tror at de fleste piger vil blive glade for det. Jeg forstår ikke hvorfor I altid skal give de her romantiske gaver. I er ikke kærester. Du kommer for at kneppe hende for penge. Når jeg hører de her historier tænker jeg altid simp. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aalborgman9000 35 Skrevet 22. December, 2024 Mr. Nobody skrev, Lige nu: Det var første gang jeg mødte den her pige, som jeg følte skulle have en lille ting. Men det lyder da vildt nice, at du endda har fået noget igen der hvor du er kommet med gaver, godt gået, det har jeg tilgode Hvis i har en super kemi, kan jeg ikke se noget galt i det havde heller ikke selv regent med det og var bestemt ikke tanken bag det. men som en anden skriver de og er også bare mennesker og rart at blive værdsæt uanset hvad man laver. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
snakie 506 Skrevet 22. December, 2024 Mr. Nobody skrev, for 13 minutter siden: (..) Dertil skal det lige siges, at jeg også har givet en lille gave til min tandlæge og fodplejerske, og der får jeg altså ikke ekstra ydelser, af hverken den ene eller anden slags Tandlægen er det sidste sted man ønsker deep throat free of charge :D 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1290 Skrevet 22. December, 2024 At give en gave er altid en god gestus. Det skal man da gøre, hvis man har lyst til det. Det samme gælder drikkepenge, i min optik. Giv, giv, giv. Det bliver man glad af. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cowboytoasten 170 Skrevet 22. December, 2024 (edited) Det er egentlig en fin gestus og der er ikke noget galt i det, men i og med at der er penge involveret så er dynamikken unaturlig og kunstig, så det er ikke noget jeg ville gøre personligt. Jeg er der for at dække mit eget behov, ikke for at fantasere om romance og noget ægte Redigeret 22. December, 2024 af Cowboytoasten 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 KalundborgMature skrev, for 33 minutter siden: Jeg har altid en lille present med. Det plejer at give ganske god respons på madrassen efterfølgende Der er sgu da nogen der forstår det, og god respons på madrassen er da ikke at kimse over 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 (edited) plasticlove skrev, for 59 minutter siden: Jeg kan ikke se problemet. Tror at de fleste piger vil blive glade for det. Jeg forstår ikke hvorfor I altid skal give de her romantiske gaver. I er ikke kærester. Du kommer for at kneppe hende for penge. Når jeg hører de her historier tænker jeg altid simp. Tak for den første del Den anden del: BUM! (Man kan skære alt ind til benet.. Jeg vil sige, at jeg kommer ikke "kun" for at kneppe som i pik+fisse, men for helhedsoplevelsen, men der er vi nok bare så forskellige) TAK for dit synspunkt Btw man kan da aldrig vide, om sådan et besøg, vil udvikle sig til flere, og ende med noget romantisk, som kan overgå til kærestepotentiale Ved i øvrigt ikke hvad simp betyder?? Redigeret 22. December, 2024 af Mr. Nobody 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 (edited) TAK for gode kommentarer til alle, og tak for de søde PM til jer der skrev til mig, det er værdsat MEN gad godt høre nogle af pigerne på EG's synspunkter også? Redigeret 22. December, 2024 af Mr. Nobody 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 507 Skrevet 22. December, 2024 Mr. Nobody skrev, for 20 minutter siden: Ved i øvrigt ikke hvad simp betyder?? "Simp er et internetslangbegreb, der beskriver en person, der viser overdreven sympati og opmærksomhed over for en anden person, typisk til en person, der ikke gengælder de samme følelser, i jagten på kærlighed eller et seksuelt forhold." 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 692 Skrevet 22. December, 2024 (edited) Mr. Nobody skrev, for 1 time siden: det er mere passende, hvis man absolut skal bringe gaver, at man har set pigen før Er det første besøg, risikerer man jo at ha' givet gaven til årets værste fuck Redigeret 22. December, 2024 af Milner 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
plasticlove 507 Skrevet 22. December, 2024 Når jeg læser den her tråd, så får jeg det indtryk, at grunden til at I giver gaver er at I enten håber på at få bedre service, eller drømmer om at det kan føre til et form for kæresteforhold. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 plasticlove skrev, for 9 minutter siden: "Simp er et internetslangbegreb, der beskriver en person, der viser overdreven sympati og opmærksomhed over for en anden person, typisk til en person, der ikke gengælder de samme følelser, i jagten på kærlighed eller et seksuelt forhold." Tak for info Hvis jeg ville have en kæreste, så satte jeg nok all in på noget helt andet. Men når det så er sagt, så ved man jo aldrig, hvad der sker, når man møder et andet menneske, om det end er på Tinder eller nympho... Alle mennesker er jo trods alt mennesker (no shit Sherlock ) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 plasticlove skrev, for 8 minutter siden: Når jeg læser den her tråd, så får jeg det indtryk, at grunden til at I giver gaver er at I enten håber på at få bedre service, eller drømmer om at det kan føre til et form for kæresteforhold. Man kan jo godt give en gave, fordi det glæder én at glæde andre (er det så ren egoisme, kan man jo så tænke?) Og selvfølgelig håber man på god stemning, så service bliver god, og oplevelsen (for begge!) bliver god. Ang håb om kæresteforhold, så ville jeg foretrække et andet site/ forum, men man ved da aldrig hvad der sker mellem mennesker? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1108 Skrevet 22. December, 2024 Chokolade er altid ok at medbringe Hvis det var noget vildt og voldsomt, samt en jeg ikke kendte ville jeg nok ikke syntes det var så fedt, selvom det egentlig er en sød gestus Men en lille æske chokolade, ville jeg sætte pris på - men hvem elsker ikke chokolade? 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lejogbrug 526 Skrevet 22. December, 2024 Jeg har fået gaver af mænd som jeg har mødt flere gange, det har været parfume, lækkert special chokolade, vin legetøj og lingeri. Det er virkelig dejligt. Jeg har også haft gaver med til mænd hvor der har været en ekstra god kemi, for at vise jeg påskønner dem som personer. Sidst havde jeg medbragt hjemmelavet julesmåkager, han virkede glad for dem. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18193 Skrevet 22. December, 2024 Jeg har givet nogle gaver i år (hvor mange holder jeg for mig selv).. Det er generelt nogle rimelig upersonlige ting man kan skjule som egne indkøb.. Jeg har også modtaget nogle julegaver.. Jeg synes det er super hyggeligt selvom det sku er svært at finde gaver til mænd.. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 457 Skrevet 22. December, 2024 SiaUngQ skrev, for 24 minutter siden: Chokolade er altid ok at medbringe Hvis det var noget vildt og voldsomt, samt en jeg ikke kendte ville jeg nok ikke syntes det var så fedt, selvom det egentlig er en sød gestus Men en lille æske chokolade, ville jeg sætte pris på - men hvem elsker ikke chokolade? Det må jeg hellere huske så 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 385 Skrevet 22. December, 2024 Som @Slowman skriver, giv giv giv. Det gør jeg gerne selv. Giver drikkepenge, når hun har givet god service. Det gør ikke gensynsglæden mindre ihvertfald 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 458 Skrevet 22. December, 2024 (edited) Milner skrev, 1 time siden: Er det første besøg, risikerer man jo at ha' givet gaven til årets værste fuck Men det værste der kunne ske er da, at gaven blev givet, til det bedste du nogen sinde havde oplevet Og sæt for, at man fik glædet et andet menneske, yaiiiks Redigeret 22. December, 2024 af Mr. Nobody 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg