Hop til indhold

Prokain

Featured Replies

Skrevet

Medmindre der er tale om et slang for noget andet, så er det lokalbedøvelse - og ud fra annoncen, ligner det, at lokalbedøvelsen gives ved injektion.

Hvis det er det sidstnævnte, så er det ulovligt, og jeg ville stærkt fraråde folk at bestille den ydelse.

Redigeret af ErnstOle

Skrevet
ErnstOle skrev, 1 time siden:

Medmindre der er tale om et slang for noget andet, så er det lokalbedøvelse - og ud fra annoncen, ligner det, at lokalbedøvelsen gives ved injektion.

Hvis det er det sidstnævnte, så er det ulovligt, og jeg ville stærkt fraråde folk at bestille den ydelse.

Tak

Skrevet

image.png.5b289bf98dbfbd3896a07b404eb9a1b2.png

Det er et bedøvelsesmiddel til DYR og ikke godkendt til mennesker.

WTF?

Hold dig langt, langt væk.

Sexarbejdere som er villige til at "behandle" deres klienter med ulovlige stoffer af den type burde efter min mening spærres inde på en galeanstalt. Du løber alle slags risici ved det her og hvis noget går galt så dækker din forsikring ikke og så er du virkelig ude at skide. Det kunne være permanent nedsat blodomløb i det ramte område, nedsat følelse i området / nerveskader og meget andet godt.

Hold dig langt væk.

Skrevet
BL_junior skrev, for 25 minutter siden:

image.png.5b289bf98dbfbd3896a07b404eb9a1b2.png

Det er et bedøvelsesmiddel til DYR og ikke godkendt til mennesker.

WTF?

Hold dig langt, langt væk.

Sexarbejdere som er villige til at "behandle" deres klienter med ulovlige stoffer af den type burde efter min mening spærres inde på en galeanstalt. Du løber alle slags risici ved det her og hvis noget går galt så dækker din forsikring ikke og så er du virkelig ude at skide. Det kunne være permanent nedsat blodomløb i det ramte område, nedsat følelse i området / nerveskader og meget andet godt.

Hold dig langt væk.

Tak for info.

Hun nævnte, at det bruges af tandlæger.

Da jeg spurgte til risici henviste hun til internettet. Hun oplyste at købe det i Tyskland.

Så i bund og grund havde jeg ikke den bedste fornemmelse.

Skrevet

Måske bruges det af tandlæger i Tyskland, men alle de kilder jeg har undersøgt nævner kun at det er godkendt til brug på dyr i Danmark.

Hvis hun køber det i Tyskland svarer det til at importere narko og steroider. Strafferammen for at importere illegal medicin er ikke for sjov, og det er mig bekendt ulovligt både at indføre, besidde og anvende de her stoffer i Danmark.

Dit helbred er mere værd end det her (sagde hjerteløberen og førstehjælpsinstruktøren)

Skrevet
BL_junior skrev, for 2 minutter siden:

Måske bruges det af tandlæger i Tyskland, men alle de kilder jeg har undersøgt nævner kun at det er godkendt til brug på dyr i Danmark.

Hvis hun køber det i Tyskland svarer det til at importere narko og steroider. Strafferammen for at importere illegal medicin er ikke for sjov, og det er mig bekendt ulovligt både at indføre, besidde og anvende de her stoffer i Danmark.

Dit helbred er mere værd end det her (sagde hjerteløberen og førstehjælpsinstruktøren)

Helt enig - og tak.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.