Hop til indhold
jydenstærkogsej

SOL .... og den skinner !

Recommended Posts

Har i længere tid været med på en "kigger" og nydt diverse anmeldelser :-)

 

Nu vil jeg så selv komme med lidt input - det er efterhånden nogle år siden jeg sidst har besøgt en glædespige, men nu skulle det så være.

 

Havde luret i dette fora, samt "støvsuget" diverse hjemmesider - valget faldt på Sol og lad mig sige med det samme - hun er mere end en glædespige; serviceminded, god hygiejne, dejlig selskab, god humor, stort engagement og super indlevelsesevne. Hun er en service- og glædespige! :-)

 

Indledte stående med dejlige intime, pirrende kys efterfulgt af en sofistikeret afklædning med kys og tunge på brystkasse og krop i øvrigt!

 

Blev gelejdet hen på sengen hvor servicen forsatte - dejligt pirrende blowjob med intens øjenkontakt og en behagelig ægte stønnen! Afsluttede med et dejligt blødt handjob med fuld øjenkontakt - SKØNT!

 

God mulighed for at tage et bad og gøre brug af duftneutral sæbe!

 

Glæder mig allerede til næste besøg hvor jeg tænker at jeg selv vil udforske "Solen" :-)

 

TAK!

 

http://www.voksenlisten.dk/slikkesisse

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en god beretning.

 

Dejligt med en profil der som jeg sætter pris på piger med en pæn godstykkelse. :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt med et par positive anmeldelser (denne + den med Clara) dem har der været alt for få af på det seneste.... Også dejligt at det er en af BigDicks "piger" der får den, jeg er sikker på at BigDick bliver ligeså varm indvendig over den, som Slikkesisse bliver :D

 

Jydenerstærkogsej > hvis du er heldig, kan du indimellem møde Slikkesisse på chatten ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...