Hop til indhold

T Petersen og Julehilser

Featured Replies

Skrevet

Hej i skønne piger herinde. 

Hver Jul skal jeg tænke på de som ikke har det så dejligt i deres live og jeg ønskede mig at jeg kunne bidrage i det mindste i det småt at Jul blev en smule bedre for nogen enkelte. 

I den sammenhæng skulle jeg bare lige tænke på vores alle bekendte og ven T Petersen. 

Jeg ville opfordre at alle piger sender ham de dag op til Jul( måske hver dag) en Christmas hilser med gode ønsker til ham og med en sætning som udtrykker hvorfor livet er skønt. I er også velkommen at sætte jeres beskeder under tråd. Så har han mulighed at læse det også her. 

Jeg synes han skal vide at selvom vi ikke kender ham at vi i bund og grunden alligevel ønsker ham at han har det godt. 

Mange skønne Jule hilser 

Redigeret af cowgirl.90
Gramatik

Skrevet
Mr. Nobody skrev, for 23 minutter siden:

Kom i gang piger, det er fanme god stil, og fed ide af cowgirl.90 :D

Super god stil ! :lol:

Han/hun skal overdænges med kærlighed <3

Skrevet

Jeg gætter på, at masser af kærlighed og tilgivelse vil gøre vedkommende endnu mere vred og hadefuld.

Skrevet

Jeg forstår baggrunden for budskabet.

Men vedkommende har åbenlyst nogle psykiske udfordringer, og hvis nogle påtænker at anmelde ham for eksempelvis stalking, så er det ikke et smart træk at skrive til ham uopfordret.

Skrevet
  • Author
ErnstOle skrev, for 28 minutter siden:

Jeg forstår baggrunden for budskabet.

Men vedkommende har åbenlyst nogle psykiske udfordringer, og hvis nogle påtænker at anmelde ham for eksempelvis stalking, så er det ikke et smart træk at skrive til ham uopfordret.

Nej. Men han gøre jo ikke noget ande at skrev mails tror jeg.

Skrevet

Søde du, jeg er sikker på at du mener det godt men at tage kontakt til et menneske vis modbydelige og hadefulde indstilling til os er velkendt, er uordentligt på SÅ mange parametre :mellow:.

Skrevet
cowgirl.90 skrev, den 20.12.2024 at 13:31:

Jeg ville opfordre at alle piger sender ham de dag op til Jul( måske hver dag) en Christmas hilser med gode ønsker til ham og med en sætning som udtrykker hvorfor livet er skønt. I er også velkommen at sætte jeres beskeder under tråd. Så har han mulighed at læse det også her.

Vil du dele de julehilsner du har sendt?

Skrevet
  • Author

Jeg fik så meget måde stand at jeg har tabt måden. Og måske har Pianisten ret?

En bruger her på siden som jeg kender lidt bedre har råde mig at til jeg skal lade være med at tænke så meget på folk som jeg ren faktisk ikke har noget med at gøre og bruge mere energi på at passe på mig selv. 

lejogbrug skrev, for 4 timer siden:

Vil du dele de julehilsner du har sendt?

Så ingen hilser derfor. Men jeg håber alligevel han har det godt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.