Hop til indhold

Mykoplasma

Featured Replies

Skrevet

Som jeg tidligere har skrevet, fik jeg mykoplasma da kondom sprang da jeg var samen med en thai pige. Det er vist meget udbredt i asien.

Det skete i Junni, jeg blev behandlet i september, har fået taget 3 test efterfølgende, som alle var negativ. <men jeg føler stadig der kravler 50 myrer rundt i penis, nogen der har oplevet det samme.

Hvis man ikke bliver behandlet, vil det så forsvinde?

pfh tak

Skrevet

Den er også udbredt herhjemme, da den er den anden mest udbredte bakterielle kønssygdom i Danmark.

Hvis dine efterfølgende undersøgelser alle var negative, så er det usandsynligt at du stadig har sygdommen. Dette forudsætter selvfølgelig at undersøgelsen er udført korrekt. 

Over halvdelen af Mycoplasma genitalium er resistente over for en række antibiotika, så din prøve burde være sendt til resistensbestemmelse med henblik på at vælge det rigtige antibiotika. 

En del patienter bliver fejlagtigt behandlet med penicillin når de har infektioner med mycoplasma-bakterien.

Dette er alt sammen noget din egen læge burde vide, og jeg vil råde dig til at kontakte ham/hende med dine symptomer.

Skrevet

Jeg havde den resistente, så fik 7 dages behandling.  
Sidste tjek fik jeg hos en hudlæge, podning, av få dælen da:twisted:   

han nævnte at man kunne have symptomer i lang tid, synes bare det er mega lang tid efterhånden. 

men kan ikke se hvad jeg ellers skulle være smittet med.  Klamydia og Gunnar viser også negativ. 

Skrevet

Jeg har 7-9-13 ikke prøvet at have en kønssygdom endnu, men jeg har haft mange "symptomer". Det har jeg efterhånden også fundet ud af at rigtig mange herinde også har haft. Det er jo vores mest følsomme sted, på godt og ondt. Man skal selvfølgelig blive checket, hvis der er gået et kondom et usikkert sted, eller sket andre fejl.

Der skal åbenbart bare ikke meget til før hjernen overanalyserer og sætter en masse problemer i gang, så man går rundt og frygter alt muligt.

Skrevet
ebboy skrev, den 18.12.2024 at 13:17:

Som jeg tidligere har skrevet, fik jeg mykoplasma da kondom sprang da jeg var samen med en thai pige. Det er vist meget udbredt i asien.

Det skete i Junni, jeg blev behandlet i september, har fået taget 3 test efterfølgende, som alle var negativ. <men jeg føler stadig der kravler 50 myrer rundt i penis, nogen der har oplevet det samme.

pfh tak

Hej

Selvom du er testet negativ efterfølgende, har du den højst sandsygelig endnu, jeg ved at det for mænd er meget svært at få et positivt test svar, selvom man er positiv, da testene for mænd ikke er så gode som den er for kvinder .

Jeg taler af erfaring og det er noget satans lort at slippe af med, så for guds skyld ikke dyrk usikker sex med din partner, for så vil i smitte hinanden tilbage igen og igen.

Jeg er medlem au udenlandske mycoplasma facebook grupper for både mænd og kvinder som ikke kan slippe af med det.

I danmark ved læger desværre ikke så meget om mycoplasma gen .

Du er velkommen til at sende pb hvis det er.

Skrevet
ebboy skrev, den 18.12.2024 at 13:17:

pfh tak

Da findes noget som man kan kalde  kropslige hukommelse. Det betyder hvis du har haft smerter i lang tid, så blever de der og de kan blev kronisk.

Det kan gå fra muskelsmerter hen til brystbetændelse smerter ved amning over hovedpine og tandsmærter. 

Prove at tag noget smertestillende for sætte den del af hjerne som er ansvarlig for smerter på pause i 1-3 dag. Og så se om det kan gøre en forskel efter de 3 dag. 

Men så længere du har haft symptomer så længere skulle du laver den slags kur. 

Redigeret af cowgirl.90

Skrevet

Min hjerne er ikke så stor, så den husker ikke så meget:biggrin: 

ej tak for at prøve at hjælpe. Men jeg kan både se og mærke det er noget.  Men hudlæge siger det kan gå flere måneder, men det er gået 6 måneder siden jeg blev smittet. 
så synes det er lang tid.  Men som som sagt er testet negativ 3 gange. 

• 7 months later...
Skrevet
Ebboy10 skrev, den 18.12.2024 at 14:26:

Jeg havde den resistente, så fik 7 dages behandling.  
Sidste tjek fik jeg hos en hudlæge, podning, av få dælen da:twisted:   

han nævnte at man kunne have symptomer i lang tid, synes bare det er mega lang tid efterhånden. 

men kan ikke se hvad jeg ellers skulle være smittet med.  Klamydia og Gunnar viser også negativ. 

Kom du af med dine symptomer :-) ?

• 2 weeks later...
Skrevet

Nej.  Det er blevet bedre, og alle eksperter siger jeg ikke vil smitte nogen, når test er negativ.  Men det tvivler jeg på, så har ikke har ubeskyttet sex i lang tid.  

Skrevet
Ebboy10 skrev, for 40 minutter siden:

Nej.  Det er blevet bedre, og alle eksperter siger jeg ikke vil smitte nogen, når test er negativ.  Men det tvivler jeg på, så har ikke har ubeskyttet sex i lang tid.  

De ved ikke nok om mycoplasma i Danmark og dine test er falsk negativ, iøvrigt spørg CHAT GPT, hvorfor du tester negativ når du stadig har mycoplasma symptomer og hvorfor om det er svært at få positiv test når mand er mand med de standard test de bruger i danmark.

Mycoplasma er i dine celler og prostata nu, læs evt inde på reddit mycoplasma biblen og lad vær med at stol på inkompotente læger vi har i danmark.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.