Guest Ny bruger Skrevet 18. December, 2024 Nogle der har besøgt hende? Passe hende billeder? Ser ud som hun en dejlig stor pik Mon det er rigtige el fake billeder https://annoncelight.dk/showad/417125 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jysk mand 119 Skrevet 18. December, 2024 Ny bruger skrev, for 1 time siden: Nogle der har besøgt hende? Passe hende billeder? Ser ud som hun en dejlig stor pik Mon det er rigtige el fake billeder https://annoncelight.dk/showad/417125 Det er den største asisat pik jeg har set. Kommer du forbi, er du meget velkommen til at skrive om det et fake eller sandt Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mann 2 Skrevet 18. December, 2024 Jeg har været forbi hende Hun er meget fræk, men pikken på billederne er photoshoppet, den er noget mindre i virkeligheden, men flot og stiv. Massage er ikke hendes stærke side, men hun sutter godt pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beck49 3 Skrevet 18. December, 2024 Er hun meget feminin i virkeligheden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hyggeonkel 64 Skrevet 28. December, 2024 Besøgte hende i Vejle og kan bekræfte det er hende på billederne, men hendes pik er photoshoppet, den er mindre i virkeligheden, men var nem at gøre stiv ellers er hun som på billederne, jeg synes hun er meget smuk og feminin og meget serviceminded, sutter både uden og godt, kysser helt fantastisk, vådt, længe og med masser af tunge, så klar anbefaling herfra jeg besøger hende 100% igen næste gang hun er her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Beck49 3 Skrevet 28. December, 2024 Hyggeonkel skrev, for 6 timer siden: Besøgte hende i Vejle og kan bekræfte det er hende på billederne, men hendes pik er photoshoppet, den er mindre i virkeligheden, men var nem at gøre stiv ellers er hun som på billederne, jeg synes hun er meget smuk og feminin og meget serviceminded, sutter både uden og godt, kysser helt fantastisk, vådt, længe og med masser af tunge, så klar anbefaling herfra jeg besøger hende 100% igen næste gang hun er her Hvordan er hendes engelsk, overvejer meget at besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hyggeonkel 64 Skrevet 29. December, 2024 Beck49 skrev, for 17 timer siden: Hvordan er hendes engelsk, overvejer meget at besøge hende. jeg havde ingen problemer med at kommunikere med hende, jeg skrev på sms hvad jeg ønskede, og alle ønsker blev indfriet, uden misforståelser, og jeg er ret sikker på det er hende selv man skriver med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg