Hop til indhold

Hvem vil være et godt match

Featured Replies

Skrevet

Hej alle. 

Min historie er lang, så jeg skal prøve at gøre den så kort som muligt.

Jeg savner jeres input til den helt rigtige pige der skal få mig tilbage på sporet. Bevares jeg har da nydt godt af hånd ved Thai massage fra tid til anden, men jeg er siden et et sexløst ægteskab for 4 år siden, skilsmisse på grund af samme, og deraf manglende selvværd, og frygt for ikke at slå til, haft en angst for at at være intim med en kvinde.

Det er en skam, da der findes så mange vidunderlige kvinder, men også fordi, hudsulten gnaver sådan for alvor. 

Jeg skyder sikkert af med det samme, da det som sagt er evigheder siden jeg har haft rigtig sex, og deraf sikkert angsten.

Jeg søger ikke udelukkende penetration, faktisk mere for at overvinde og komme igang, selskab, berøring, måske oral eller hånd, eller thighjobs. Jeg har jo den her ting for dejlige dameben i nylonstrømper.

Jeg har taget tilløb mange gange og prøvet at finde lige den der er det rigtige match, og kan få mig til at føle mig tilpas, og afslappet, og er ligeglad med, at det kommer til at gå stærkt. 

Men da erfaringen mangler gennem de sidste mange år, har jeg brug for en mere erfaren til at byde ind med en der kunne være et godt match. 

Jeg har førhen været fri, og særdeles sexuelt aktiv, men der er sket noget på et tidspunkt der har ødelagt noget i mig. 

Jeg er pæn og ordentlig. Bevares når jeg ser i spejlet ville jeg gerne tabe 5 kg, men er ikke hverken fed eller kvabset det er mere min egen selvopfattelse.  Velklædt og høflig, men også som mit navn antyder, noget nervøs når det er en situation, der er lidt grænseoverskridende. 

Helst i Jylland. 

Redigeret af Den nervøse

Skrevet
Den nervøse skrev, 1 time siden:

Hej alle. 

Min historie er lang, så jeg skal prøve at gøre den så kort som muligt.

Jeg savner jeres input til den helt rigtige pige der skal få mig tilbage på sporet. Bevares jeg har da nydt godt af hånd ved Thai massage fra tid til anden, men jeg er siden et et sexløst ægteskab for 4 år siden, skilsmisse på grund af samme, og deraf manglende selvværd, og frygt for ikke at slå til, haft en angst for at at være intim med en kvinde.

Det er en skam, da der findes så mange vidunderlige kvinder, men også fordi, hudsulten gnaver sådan for alvor. 

Jeg skyder sikkert af med det samme, da det som sagt er evigheder siden jeg har haft rigtig sex, og deraf sikkert angsten.

Jeg søger ikke udelukkende penetration, faktisk mere for at overvinde og komme igang, selskab, berøring, måske oral eller hånd, eller thighjobs. Jeg har jo den her ting for dejlige dameben i nylonstrømper.

Jeg har taget tilløb mange gange og prøvet at finde lige den der er det rigtige match, og kan få mig til at føle mig tilpas, og afslappet, og er ligeglad med, at det kommer til at gå stærkt. 

Men da erfaringen mangler gennem de sidste mange år, har jeg brug for en mere erfaren til at byde ind med en der kunne være et godt match. 

Jeg har førhen været fri, og særdeles sexuelt aktiv, men der er sket noget på et tidspunkt der har ødelagt noget i mig. 

Jeg er pæn og ordentlig. Bevares når jeg ser i spejlet ville jeg gerne tabe 5 kg, men er ikke hverken fed eller kvabset det er mere min egen selvopfattelse.  Velklædt og høflig, men også som mit navn antyder, noget nervøs når det er en situation, der er lidt grænseoverskridende. 

Helst i Jylland. 

Jeg er ret sikker på det er den samme som jeg har besøgt i Kalvehave kun er super sød rar og kærlig Men jeg er ikke helt sikker på det er den samme https://annoncelight.dk/showad/384783

Skrevet

Jeg kan varmt anbefale Carolina:

https://www.vojensdream.com/carolinacatwalk

Hun er virkelig sød og naturlig. God at snakke med og sexen er dejlig naturlig og lystfuld.

Hvis du bestiller tid, så ville jeg skrive til hende hvornår du kommer og hvordan du har det. Det er ikke sikkert at hun svarer (hun får som alle andre piger rigtig mange mails), men hun har helt sikkert læst det og vil tage godt imod dig.

I din situation ville jeg vælge en af to modeller:

Enten 30 min. som en "føler". Regne med en enkelt/hurtig udløsning og så bare mærke hendes krop og kys og få talt lidt når i nusser bagefter.

Eller køb en hel time, så der er tid til at gøre noget ved det, hvis din lyst melder sig igen. Hvis det ikke sker kan man bruge tiden på at give eller modtage lidt massage. Det er ret lækkert og der kan man også få talt sammen uden alt for meget pres.

Held og lykke med det.

Skrevet

Jeg tænker måske @cowgirl.90 kunne være en mulighed, hun fokuserer meget på massage og nærvær undervejs og det kunne måske hjælpe dig. Hun er super nærværende og sød, og kan stensikkert give dig en god oplevelse

Du kan finde hendes annonce hendes profil, hun er aktiv både omkring København og Midtjylland

Skrevet
Den nervøse skrev, for 1 time siden:

God idé at gå efter en pige med erfaring, og endnu bedre for dig at vælge en dansk GP, så du ikke behøver bekymre dig om, om du bliver forstået.

Jeg støtter op om @Refreshs råd nummer to med at tage en time. Ikke for at nå en runde nummer to, men så du ved, at der er masser af tid til at finde hinanden først, eventuelt med gensidigt kæleri, inden den intime leg starter. Du har jo en del overvejelser allerede, så du har ikke brug for, at du bliver presset af tiden også.

God fornøjelse med din julegave til dig selv.

Skrevet
tor johansen skrev, for 22 timer siden:

Jeg er ret sikker på det er den samme som jeg har besøgt i Kalvehave kun er super sød rar og kærlig Men jeg er ikke helt sikker på det er den samme https://annoncelight.dk/showad/384783

Hun har også været i Kalvehave på Sydsjælland og jeg har også haft fornøjelsen af et besøg hos hende

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, den 18.12.2024 at 10:37:

God idé at gå efter en pige med erfaring, og endnu bedre for dig at vælge en dansk GP, så du ikke behøver bekymre dig om, om du bliver forstået.

Jeg støtter op om @Refreshs råd nummer to med at tage en time. Ikke for at nå en runde nummer to, men så du ved, at der er masser af tid til at finde hinanden først, eventuelt med gensidigt kæleri, inden den intime leg starter. Du har jo en del overvejelser allerede, så du har ikke brug for, at du bliver presset af tiden også.

God fornøjelse med din julegave til dig selv.

Syntes bare efterhånden, det er svært med danske piger at finde ud af om annoncen er fake eller ægte.

Derfor tager jeg altid de sikker østeuropæiske piger. Der går man meget sjældent forkert i byen.

Mange af dem er klasser bedre.

Speciel Afrikanske piger er nærmest altid skuffende.  Asiatisk piger er hellere ikke mig. 

Skrevet
TT123 skrev, for 30 minutter siden:

Syntes bare efterhånden, det er svært med danske piger at finde ud af om annoncen er fake eller ægte.

Derfor tager jeg altid de sikker østeuropæiske piger. Der går man meget sjældent forkert i byen.

Mange af dem er klasser bedre.

Speciel Afrikanske piger er nærmest altid skuffende.  Asiatisk piger er hellere ikke mig. 

På de danske klinikker går man nu sjældent galt i byen.

Det sker, men kun meget sjældent. 

Skrevet
tor johansen skrev, den 19.12.2024 at 07:55:

Og må jeg sende en besked til dig

Du skal altid sende en besked til interne dialoger. Ingen andre har interesse i at der foregår PM imellem andre. Det er formålet med PM.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.