Hop til indhold

Kan det passe ?

Featured Replies

Skrevet

Jeg er simpelthen nødt til at høre,

Jeg har planlagt besøg hos udenlandsk Gp, som jeg ikke vil nævne med navn. 
Men hun er anmeldt positivt tidligere, og har ikke fundet noget der antyder at der skulle være noget galt.

Jeg spørger til pris og hun oplyser 800kr for 30 min. 

Er det en normal pris  hos udenlandske piger ?  

Skrevet

Det er ikke en unormal pris, men det er så desværre heller ikke unormalt, at du skal betale mere for diverse ydelser, såsom fransk uden, kys, anal osv.

Skrevet

Nej det er er ganske rigtigt ekstra, jeg tror bare aldrig jeg “ kun “ har betalt 800 kr. 

Hun er virkelig en skønhed, syntes jeg .. så det undrer mig bare lidt. 
Men det er selvfølgelig samme pris når man regner sammen. 

Skrevet
Sleins skrev, 1 time siden:

Nej det er er ganske rigtigt ekstra, jeg tror bare aldrig jeg “ kun “ har betalt 800 kr. 

Hun er virkelig en skønhed, syntes jeg .. så det undrer mig bare lidt. 
Men det er selvfølgelig samme pris når man regner sammen. 

fandenmer ikke fair at skrive skønhed og så samtidig holde hende skjult ha ha

Skrevet
Sleins skrev, 1 time siden:

hun oplyser 800kr for 30 min. 

Er det en normal pris  hos udenlandske piger ?

Ja. Man kan vel sige, at det er i den lave ende af normalområdet. Men som @Julius skriver, og du åbenbart også selv har erfaret, så er der ofte større sandsynlighed for, at fx fransk uden så vil koste ekstra.

Skrevet

Hvis du ikke er så erfaren til at besøge dem - kan du tjekke deres priser - det er blevet norm alt med de 800 kr flere er oppe på 1000 før Corona kunne man næsten ikke finde en over 600 kr

dengang, var det normalt med 30 min incl anal og mega fransk for 1000 kr - så priserne i dk stiger, min erfaring i andre europæiske lande -  der er det stadigvæk priser fra før corona 

Skrevet
fræk6 skrev, for 12 minutter siden:

det er blevet norm alt med de 800 kr flere er oppe på 1000 før Corona kunne man næsten ikke finde en over 600 kr

dengang, var det normalt med 30 min incl anal og mega fransk for 1000 kr

Er enig i, at en del piger har sat prisen op, men jeg kan slet ikke genkende dine før-priser.

Før corona var 800 ofte forekommende for 30 min blandt de udenlandske GPer, mens nogle tog 1000. Begge er nu ofte hævet med 200 kr, hverken mega eller anal var normalt  med i de priser.

Skrevet

Jeg ville spørge hende om hvad hendes "ekstra" koster og hvis du får en lang liste med at det kost +200kr, +300kr, 400kr, osv ville jeg nok lige overveje om det var den rigtige pige at besøge ;)

Så er det måske ikke så billigt som først antaget! 

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Er enig i, at en del piger har sat prisen op, men jeg kan slet ikke genkende dine før-priser.

Før corona var 800 ofte forekommende for 30 min blandt de udenlandske GPer, mens nogle tog 1000. Begge er nu ofte hævet med 200 kr, hverken mega eller anal var normalt  med i de priser.

Den_glade_amatør skrev, for 2 timer siden:

Hej

jeg ved ikke hvor du kommer fra, men før corona i området Aalborg, har jeg købt 30 min med anal og mega for 1000kr rigtig mange gange - dengang var langt de fleste af pigerne fra Polen, i dag er det skiftet lidt,  nu er det Ungarn Rumænien og Moldova der dominerer - personligt gør det ikke mig noget, da jeg syntes pigerne fra disse lande er yderst kønne.

selv kommer jeg også i de lande, og jeg må sige, der får gp ikke de priser de får i dk - så dem der tager turen til dk, og er her 30 dage de lever godt når de tager retur, men fair nok, når vi andre tager til udlandet og arbejder, vil vi også have mønten for det 

Skrevet
fræk6 skrev, for 5 timer siden:

jeg ved ikke hvor du kommer fra, men før corona i området Aalborg…

Fair pointe. Det virker til, at der er regionale forskelle. Mine observationer af priserne bygger på Storkøbenhavn, hvor jeg mener, at det vil være ret vanskeligt at finde piger med de priser, du nævner.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.