Vestjyde 106 Skrevet 17. December, 2024 Hej. Var på et hurtigt besøg hos hende i dag, næste kunde kom kort tid efter mig. Smed alt tøjet, og hun kom helt op på mine baller med massagen, rørte også pikken men ikke meget. Nogen der ved om hun tilbyder mere en massage ? For massagen var god og tilpas hård, så kunne da være dejligt med en afslutning også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 819 Skrevet 17. December, 2024 Et link ville nokk gøre det lettere at svare 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 17. December, 2024 anmelder skrev, for 1 time siden: Et link ville nokk gøre det lettere at svare En rigtig god ide, gør det også normalt. Men hun har ingen annonce, ikke jeg har fundet. Det virker faktisk forsat, bare at køre forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
blink 75 Skrevet 17. December, 2024 Er det dette sted https://massageplus.dk/klinik/nan-thai-massage-fjerritslev-1026292510 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 17. December, 2024 Nej, længere nede af gaden. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 17. December, 2024 Vestjyde skrev, for 2 timer siden: Nej, længere nede af gaden. Hvad hedder stedet? Der er ingen "nat thai massage" i Fjerritslev? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 18. December, 2024 Malatong Thai massage. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hadstengutten 29 Skrevet 18. December, 2024 Det må være denne: https://facebook.com/groups/1013062896370265/ Har ejeren ikke tidligere haft klinik i Herning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 18. December, 2024 Hadstengutten skrev, for 7 timer siden: Det må være denne: https://facebook.com/groups/1013062896370265/ Har ejeren ikke tidligere haft klinik i Herning Præcis. Hun havde den inde i gågaden i Herning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 106 Skrevet 18. December, 2024 Var det i smøge til gågaden ? Synes nemlig jeg havde set hende før. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 18. December, 2024 Vestjyde skrev, for 28 minutter siden: Var det i smøge til gågaden ? Synes nemlig jeg havde set hende før. Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 1. Januar Tror ikke der er mere at få? Har. Æret der nogle gange og smider sltid tøjet. Men ikke blevet tilbudt mere? Andre der ved mere? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 4. Januar Mastager skrev, den 18.12.2024 at 11:36: Præcis. Hun havde den inde i gågaden i Herning. var der mere end massage i herning? da hun var der? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 4. Januar benny49 skrev, for 5 timer siden: var der mere end massage i herning? da hun var der? Hj altid ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
benny49 153 Skrevet 4. Januar Mastager skrev, for 1 time siden: Hj altid ja ok tak. og er det den samme? som på billedet af mallatong? spurgte hin selv hvis du blev vendt om? og ikke havde tøj på hun spørger ikke i den klinik i fjerritslev, måske hun bare ikke gør det mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg