Hop til indhold

Ørsted

Featured Replies

Skrevet

Nogen der har prøvet hende eller skal jeg tage en tur for holdet?

https://annoncelight.dk/showad/391177

Skrevet
CH74 skrev, for 14 minutter siden:

skal jeg tage en tur for holdet?

Ja tak til tilbuddet, for jeg kan ikke bidrage med andet, men er spændt på at høre.

Skrevet

Det ser da meget lovende ud. Hører gerne med om du tar en for holdet.

Held og lykke med det

Skrevet

Så tog jeg en tur for holdet herinde og det var i min verden rigtigt godt hvis man ikke bliver skræmt af store bryster.

Meget sød og ligetil pige synes jeg. Fik det jeg forventede og betalte for så tommel op herfra.

• 5 weeks later...
Skrevet

Kan se hun er i Aarhus nu, men kan det passe at det kun er “tantra”- og b2b-massage hun yder?

Skrevet

Hvordan var lokalene i Ørsted?

Skrevet
CH74 skrev, den 17.12.2024 at 19:26:

Så tog jeg en tur for holdet herinde og det var i min verden rigtigt godt hvis man ikke bliver skræmt af store bryster.

Meget sød og ligetil pige synes jeg. Fik det jeg forventede og betalte for så tommel op herfra.

Jeg er klart til store bryster, men de fleste gange følger der også en stor mave med og det dur ikke for mig... vil du sige at billederne stemmer med virkeligheden eller er de taget fra den helt rigtige vinkel for et par år siden og måske sneget sig et par ekstra kilo på?

Skrevet

Har prøvet at skrive til hende, men hun skriver hi hele tiden, så tænkte jeg hun måske ikke kunne skrive sms, sp jeg prøvede via WhatsApp her svarede hun, men efter jeg spurgte hvor i Risskov er hun, så stoppede hun med at skrive.

Bare min oplevelse, tænker jeg cykler uden om den annonce :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.