Hop til indhold

Eva i Herning

Featured Replies

Skrevet

Nu hvor jeg har gjort brug af jeres erfaringer, tænkte jeg det ville være på sin plads at lave en anmeldelse :) Jeg fik lige 75 minutter Red i himmeriget her til morgen! Det var min erotiske tantra debut.:DEva gav mig en fuldstændig fantisk oplevelse, vidunderlig erotic massage, super lækkert og super frækt. Det er svært at sætte ord på hvad præcist det var der gjorde at jeg havde det så godt, følte mig så afslappet og bekvem, men en ting der sikkert, det var uden tvivl den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med en sød pige. Erotic massage giver sådan en intens udløsning som man husker længe:xHun elsker hvad hun gør og sætter dig i centrum<3 Gentagelse? 100% sikkert

Mine bedste anbefalinger:x

https://annoncelight.dk/showad/358053

Skrevet

Vedkommendes indlæg er i retningen af falsk reklame.

Jens Mart har haft 1 indlæg, og oprettet sin bruger d. 2. december.

Derudover virker hans anmeldelse lidt underlig skrevet. Lidt ligesom når egne virksomheder skriver en anmeldelse på Trustpilot. 

Og se på selve annoncen. Den siger heller ikke ret meget.

Udover at der findes falske billeder på AL, EG ES, så florerer de åbenbart også herinde.

Derudover skal det lige siges at jeg ingen kendskab har til pigen på annoncen. Men baseret på det her, vil jeg lige påminde jer om at tænke en ekstra gang.

Skrevet
  • Author

Hvis jeg er ny på eroguide, betyder det, at jeg er falsk?  Du har en konto i et år, det betyder, at du også er falsk, ikke? 
Hvis jeg har en ny profil, må jeg så ikke skrive min første anmeldelse? :blink:

Redigeret af Jens Mart

Skrevet
Jens Mart skrev, for 15 timer siden:

Hvis jeg er ny på eroguide, betyder det, at jeg er falsk?  Du har en konto i et år, det betyder, at du også er falsk, ikke? 
Hvis jeg har en ny profil, må jeg så ikke skrive min første anmeldelse? :blink:

Det var ikke kun det jeg refererede til, men også måden det blev skrevet på.

Om man har en ny profil eller gammel siger intet. Og ja man skal jo lave det første indlæg på et tidspunkt. Men dit første indlæg sammen med måden du skrev på, giver mig mistanke.

Skrevet

Jeg har besøgt Eva. Dog på Frederiksberg og dog “kun” 1 times tantra. Se evt min anmeldelse om dette besøg ;-)

https://www.eroguide.dk/forum/topic/192650-eva-på-frederiksberg-mega-erotisk-tantrab2b/?tab=comments#comment-1660899

Jeg bakker 100% op om anmeldelsen! Jeg har ikke prøvet “RED” selv, men har store fantasier om hvor lækkert det må være! :-)

Skrevet

Jeg beklager min tvivl, og trækker min udtalelse tilbage.

Admin må meget gerne slette min kommentar hvis det er.

Tror bare jeg er blevet en del skeptisk, omend over skeptisk, bl.a. pga. falske billeder, dårlige oplevelser og ikke mindst falske posts på EG.

Det beklager jeg mange gange Jens Mart.

God jul og godt nytår herfra.

Skrevet

jeg har besøgt hende i herning og har også kun positive ting at sige.

billederne ligner syntes jeg

Skrevet
Jens Mart skrev, den 18.12.2024 at 22:28:

Tak:)

God jul og godt nytår! 

Er det dig Jens Martin :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.