Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hejsa, efter lidt søgen her, er der umiddelbart ikke nye anmeldelser på http://kalasin-thai-massage.dk/?page_id=7

Jeg har været der, og blev tilbudt HJ, men er der mulighed for mere? Jeg fik ikke rigtigt spurgt, og det ligger lidt langt væk for mig, til bare at tage chancen.

så er der en der kan byde ind med nye erfaringer omkring Kalasin, og de der kæmpe bryster hun har?

Skrevet
nitu skrev, 1 time siden:

Jeg har været der, og blev tilbudt HJ

Ditto her. Det er efterhånden en del måneder siden, at jeg var der. Hun var fuldt påklædt hele seancen igennem, og der var ikke optræk til mere. Som i overhovedet ikke. Så med mindre ting har ændret sig hen over året, hvilket jeg har svært ved at tro, skal man ikke sætte næsen op efter mere. Heller ikke at kæle for pigen.

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Lige en opdatering, det lykkedes mig under en times massage, at få pillet tilstrækkelig meget, sådan lidt tilfældigt på hende, at hun til sidst tilbød at smide tøjet, for en mer pris naturligvis... yes been there done that :D

Skrevet

Hun ser dejlig naturlig og rund ud på sitet. Hvordan så hun ud og var prisen rimelig?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.