Herbert 363 Skrevet 16. December, 2024 Det har desværre været helt umuligt at logge på fra Portugal (You have been blocked) uanset hvilken browser man bruger - er der nogle særlige tricks man kan bruge ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 16. December, 2024 Jeg har haft det samme problem, når jeg har prøvet at logge ind fra udlandet. Jeg tror det fordi browser kan se du ikke er i dk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Strandløven 194 Skrevet 16. December, 2024 Man skal anvende en VPN f.eks. ExpressVPN, der fås i en 30 dages gratis version. Nem og hurtig opsætning 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 16. December, 2024 Herbert skrev, for 4 timer siden: Det har desværre været helt umuligt at logge på fra Portugal (You have been blocked) uanset hvilken browser man bruger - er der nogle særlige tricks man kan bruge ? Kan du se EG hjemmeside og er det først når du forsøger at logge ind på EG at meddelelsen (You have been blocked) kommer? I så fald kan du bruge en VNP løsning. (Så er det EG der har lavet en blokering for tilgangfra udlandet, hvilket jeg dog ikke tror er tilfældet da mange skriver anmeldelsernår de er på ferie) Kommer meddelelsen (You have been blocked) før du ser EG hjemmeside, så er det det netværk (WIFI) som du bruger der har lavet en blokering for sider med fræk indhold, det er dog sjældent at de får blokeret for alle så du vil nok kunne se nogle frække sider løsningen er enten at prøve med et andet netværk eller bruge en VNP løsning. Bruger du din arbejdsgivers mobiltelefon eller PC, er der stor sandsynlighed for at de frække sider er blokeret, så du ikke bruger arbejdstiden, på langt sjovere ting også her kan en VPN løsning hjælpe, MEN VÆR OPMÆRKSOM PÅ AT DIN ARBEJDSGIVER KAN FØLGE MED I ALT HVAD DU FORETAGER DIG! Så hvis du ikke ønsker at komme til far søn samtale om det, er det nok ikke verdens bedste idé 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 501 Skrevet 16. December, 2024 lille_peter skrev, for 3 timer siden: Kan du se EG hjemmeside og er det først når du forsøger at logge ind på EG at meddelelsen (You have been blocked) kommer? Det er dette jeg har oplevet. Aldrig haft problemer med at tilgå hjemmesiden. Dog undtagen i Kina, men der var jo også lukket ned for alt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Herbert 363 Skrevet 16. December, 2024 lille_peter skrev, for 3 timer siden: Kan du se EG hjemmeside og er det først når du forsøger at logge ind på EG at meddelelsen (You have been blocked) kommer? I så fald kan du bruge en VNP løsning. (Så er det EG der har lavet en blokering for tilgangfra udlandet, hvilket jeg dog ikke tror er tilfældet da mange skriver anmeldelsernår de er på ferie) K det er efter at kunne se hjemmesiden - det er "kun" når jeg vil kommentere (eller skrive/læse meddelelser til mig ) Og det er det der undrer mig - for jeg har ikke oplevet problemet i Frankrig eller Østrig - hmmmmm.... Det er mig der er arbejdsgiveren - og jeg synes det er meget ædelmodigt at kunne læse på EG Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg