Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 (edited) Nu er det snart jul og nytår! Og dette år har været fyldt med mange fantastiske oplevelser som jeg slet ikke ville have været foruden. Men alt har også en ende, og jeg takker pt. af med i hvertfald at besøge GP'er og komme med anmeldelser. Da jeg simpelthen har fundet en dejlig kvinde irl, og gerne vil se hvor det nu end fører hen. Og kan ikke med min gode samvittighed besøge GP'er også. Jeg takker derfor ydmygt for alle de fine anmeldelser jeg har læst, gode debatter og alt der ellers følger med herinde. Jeg har egentlig lært meget om mine seksuelle lyster og andres for den sags skyld, og det har været givende! Så tak for det alle sammen. Jeg vil nok stadigvæk smugkigge lidt herinde i ny og næ må jeg nok erkende, men så heller ikke mere end dette pt. Det vil tiden vise hehe. Jeg håber dem som har fulgt med på mit indhold, har kunne bruge det til noget i et vis omfang! Jeg har i hvertfald nydt at skrive om mine oplevelser, og få feedback. Ønsker alle på EG en glædelig jul og godt nytår! Redigeret 15. December, 2024 af Crabman 24 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1724 Skrevet 15. December, 2024 For pokker da @Crabman nu havde lige lært dig at kende! Anyways - jeg håber du finder det du søger med dit nye bekendtskab. Jeg har kendt dig som en ordentlig fyr - bliv ved med det! Og glædelig jul og godt nytår til dig og din tilkommende 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Easterneuropeplease 268 Skrevet 15. December, 2024 Respekt for det. Håber jo på en måde ikke at se dig igen, men du vil alligevel være savnet. Glædelig jul og de bedste ønsker om godt nytår til dig og din familie/veninde 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Madsen37 Skrevet 15. December, 2024 Held og Lykke med fremtiden. Tak for alle dine anmeldelser. Glædelig jul og godt nytår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 (edited) @Needy Jamen i lige måde, har virkelig nydt dit skriveri i diverse debatter og indlæg. Tusinde tak, det vil jeg forsætte med. Og i lige måde! @Easterneuropeplease Hehe det vil tiden vise, jeg håber nu også at jeg kan ramme jackpot i det virkelige liv nu. Tak og i lige måde! @Madsen37 Velbekomme og tak. I lige måde! Redigeret 15. December, 2024 af Crabman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1610 Skrevet 15. December, 2024 (edited) Crabman skrev, for 17 minutter siden: Takker midlertidigt af for en stund “Midlertidigt af for en stund”? Du må sgu ha lidt mere tro på dit nye forhold med din irl kvinde Held og Lykke med det Ps. hvad er en GP, hvis hun ikke også er irl? Redigeret 15. December, 2024 af OldGentlemann 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommer79 208 Skrevet 15. December, 2024 Crabman skrev, for 20 minutter siden: Nu er det snart jul og nytår! Og dette år har været fyldt med mange fantastiske oplevelser som jeg slet ikke ville have været foruden. Men alt har også en ende, og jeg takker pt. midlertidigt af med i hvertfald at besøge GP'er og komme med anmeldelser. Da jeg simpelthen har fundet en dejlig kvinde irl, og gerne vil se hvor det nu end fører hen. Og kan ikke med min gode samvittighed besøge GP'er også. Jeg takker derfor ydmygt for alle de fine anmeldelser jeg har læst, gode debatter og alt der ellers følger med herinde. Jeg har egentlig lært meget om mine seksuelle lyster og andres for den sags skyld, og det har været givende! Så tak for det alle sammen. Jeg vil nok stadigvæk smugkigge lidt herinde i ny og næ må jeg nok erkende, men så heller ikke mere end dette pt. Det vil tiden vise hehe. Jeg håber dem som har fulgt med på mit indhold, har kunne bruge det til noget i et vis omfang! Jeg har i hvertfald nydt at skrive om mine oplevelser, og få feedback. Ønsker alle på EG en glædelig jul og godt nytår! Respekt.. Tak for gode anmeldelser 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 OldGentlemann skrev, for 4 minutter siden: “Midlertidigt af for en stund”? Du må sgu ha lidt mere tro på dit nye forhold med din irl kvinde Held og Lykke med det Ps. hvad er en GP, hvis hun ikke også er irl? Haha det har du ret i Det er nu ændret. Tusinde tak! Mente nu det virkelige kærlighedsliv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 125 Skrevet 15. December, 2024 Jeg kommer til at savne dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Max Bjævermose 342 Skrevet 15. December, 2024 Jamen, farvel da. Max 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 KalundborgMature skrev, for 18 minutter siden: Jeg kommer til at savne dig Tak! Håber du har nydt godt af mit skriv, god vind fremmadrettet! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GennemsnitligJoe 303 Skrevet 15. December, 2024 Synes nok du var blevet unormalt stille enjoy life! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OldGentlemann 1610 Skrevet 15. December, 2024 Crabman skrev, 1 time siden: Haha det har du ret i Det er nu ændret. Tusinde tak! Mente nu det virkelige kærlighedsliv. Men du fastholder “for en stund” Jeg håber du får en laaaang stund med det virkelige kærlighedsliv Man kan nu godt opleve “det virkelige kærlighedsliv” i GP verdenen, men jeg forstår hvad du mener. Rigtig god vind til dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 328 Skrevet 15. December, 2024 Crabman skrev, for 1 time siden: Ønsker alle på EG en glædelig jul og godt nytår! I lige måde til dig hr. @Crabman, og din kæreste. ...og tak for alle de gode og velskrevne anmeldelser du har leveret. Det har altid været en fornøjelse at læse fra din pen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4775 Skrevet 15. December, 2024 Tak for mange gode anmeldelser fra din hånd, @Crabman. Det lyder fornuftigt at droppe GP-besøgene og i stedet bruge tid på at pleje dit nye forhold. Må gode vinde blæse i din retning. Og helst mere medvind end modvind. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Nobody 454 Skrevet 15. December, 2024 (edited) Det lyder da fantastisk, tillykke med damen. Og tak for mange gode kommentarer og indlæg fra dig I de perioder jeg ser en fast, eller har en kæreste, kunne jeg heller ikke drømme om, at besøge gp'er eller bare ses med andre, god pointe God vind til dig Redigeret 15. December, 2024 af Mr. Nobody 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Buller49 11 Skrevet 15. December, 2024 Crabman skrev, for 2 timer siden: Nu er det snart jul og nytår! Og dette år har været fyldt med mange fantastiske oplevelser som jeg slet ikke ville have været foruden. Men alt har også en ende, og jeg takker pt. af med i hvertfald at besøge GP'er og komme med anmeldelser. Da jeg simpelthen har fundet en dejlig kvinde irl, og gerne vil se hvor det nu end fører hen. Og kan ikke med min gode samvittighed besøge GP'er også. Jeg takker derfor ydmygt for alle de fine anmeldelser jeg har læst, gode debatter og alt der ellers følger med herinde. Jeg har egentlig lært meget om mine seksuelle lyster og andres for den sags skyld, og det har været givende! Så tak for det alle sammen. Jeg vil nok stadigvæk smugkigge lidt herinde i ny og næ må jeg nok erkende, men så heller ikke mere end dette pt. Det vil tiden vise hehe. Jeg håber dem som har fulgt med på mit indhold, har kunne bruge det til noget i et vis omfang! Jeg har i hvertfald nydt at skrive om mine oplevelser, og få feedback. Ønsker alle på EG en glædelig jul og godt nytår! Hvordan score man kvinder?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 @Probator tusinde tak ven og i lige måde! @Den_glade_amatør tusinde tak og i lige måde. Det er bestemt det mest fornuftige ja. Og i lige måde. @Mr. Nobody Tusinde tak og i lige måde! Nej det er jo det, sådan har jeg det også. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 277 Skrevet 15. December, 2024 Crabman skrev, for 4 timer siden: Nu er det snart jul og nytår! Og dette år har været fyldt med mange fantastiske oplevelser som jeg slet ikke ville have været foruden. Men alt har også en ende, og jeg takker pt. af med i hvertfald at besøge GP'er og komme med anmeldelser. Da jeg simpelthen har fundet en dejlig kvinde irl, og gerne vil se hvor det nu end fører hen. Og kan ikke med min gode samvittighed besøge GP'er også. Jeg takker derfor ydmygt for alle de fine anmeldelser jeg har læst, gode debatter og alt der ellers følger med herinde. Jeg har egentlig lært meget om mine seksuelle lyster og andres for den sags skyld, og det har været givende! Så tak for det alle sammen. Jeg vil nok stadigvæk smugkigge lidt herinde i ny og næ må jeg nok erkende, men så heller ikke mere end dette pt. Det vil tiden vise hehe. Jeg håber dem som har fulgt med på mit indhold, har kunne bruge det til noget i et vis omfang! Jeg har i hvertfald nydt at skrive om mine oplevelser, og få feedback. Ønsker alle på EG en glædelig jul og godt nytår! Ønsker dig alt held og Lykke med hende og krydser mine små buttede finger for at det er KVINDEN du må have en rigtig god jul og et godt nytår 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1225 Skrevet 15. December, 2024 God vind @Crabman i en verden uden købesex. men må jeg have lov lige at sige at den virkelige verden også indeholder købesex og at søde Glædes piger i høj grad er irl. Verden er mangfoldig og de der tror de har patent på at definere hvad der er virkeligt og irl tænker jeg har filter på. Omvendt er der jo også en vis gruppe - buddhister fx der mener det vi oplever her og nu er en illusion. Den virkelige verden venter forude i verdensaltet. Jeg synes det er meget virkeligt, det jeg gjorde i går og det jeg gær idag og jeg tænker også jeg befinder mig midt i den virkelige verden fremover. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 Slowman skrev, for 43 minutter siden: men må jeg have lov lige at sige at den virkelige verden også indeholder købesex og at søde Glædes piger i høj grad er irl. Verden er mangfoldig og de der tror de har patent på at definere hvad der er virkeligt og irl tænker jeg har filter på. Det var på ingen måde ment sådan ven. Som jeg skrev lidt længere oppe, var det ment som i kærlighedslivet. For købesex er bestemt også virkeligt. Men jeg takker! Og i lige måde. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Crabman 2239 Skrevet 15. December, 2024 (edited) [email protected] skrev, 1 time siden: Ønsker dig alt held og Lykke med hende og krydser mine små buttede finger for at det er KVINDEN du må have en rigtig god jul og et godt nytår Tusinde tak hvor er du sød. Det håber jeg også selv! Og i lige måde. Redigeret 15. December, 2024 af Crabman 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dilemmaet 63 Skrevet 23. December, 2024 (edited) Har først lige set dit opslag Dejligt at høre du har fundet kærligheden! Men du vil blive savnet herinde. Tak for alle dine gode anmeldelser og anbefalinger dem har jeg nydt godt af. Håber at alt lykkedes for dig og god jul og godt nytår til dig også Redigeret 23. December, 2024 af Dilemmaet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg