Hop til indhold
Dillermand Junior

Årets EG Awards 2024. 

Recommended Posts

Dillermand Junior skrev, for 24 minutter siden:

Tak @Swarley jeg havde gættet på også at se et par andre vindere på din liste

Med nye spændende oplevelser i 2025 kommer der måske flere kategorier og andre navne på næste år. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DonDD skrev, den 17.12.2024 at 15:00:

Det gjorde hun virkelig også for mig! Jeg har sjældent haft så meget kilden i maven i så lang tid op til et møde, som når jeg har mødtes med @Vixenida. Og jeg håber virkelig at det bliver nogle oplevelser og en rejse jeg kan være endnu mere en del af i 2025. Jeg er spændt på hvor det tager os hen, for på min skala har det været one of a kind oplevelser med Ida indtil videre!<3

Glæder mig at også du har nydt det ;) Man bliver jo trængende og sikker på 2025 bliver trængende år ligeså :P !!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Eventyrmanden skrev, den 15.12.2024 at 13:50:

Jeg har sagt det før og jeg siger det gerne igen - for alle jer der kender mig gennem @Evas Fredagsbar og skurvognen er det heller ingen hemmelighed at for mig har der været mange besøg hos mange forskellige piger i år, men der er 2 af disse piger der virkelig har givet mig oplevelser ud over det man kan forvente, på helt forskellige måder.

De piger er @SweetKisses og Silkeblød2 fra Randers. 

Begge piger er pt. lettere under radaren, men mon ikke det bare er et spørgsmål om tid før de dukker op på annonceplatformene igen?

Nåja - og nu hvor jeg allerede har nævnt @Evas Fredagsbar, må man jo ikke forglemme @Eva Nadine og hendes helt unikke evner til at stable rigtig gode arrangementer sammen!

En sidste der skal nævnes må være Lake fra Skurvognen. Jeg ved ikke hvad han hedder her på EG eller om han overhovedet stadig er her, men i hvert fald et kæmpe tak herfra for at etablere og drive skurvognen, som for mit vedkommende har budt på en masse sjove og spændende oplevelser. Det var blandt andet her jeg første gang kom i kontakt med @SweetKisses, fik anbefalet en klub til at få noget undervisning i shibari, hvilket er blevet en stor hobby for mig og en tur ud at spise inden @Rejsenetværk fik stablet en rigtig spiseklub sammen - en klub jeg håber snart at skulle med på tur!

Tak for de pæne ord.  Jeg hedder også Lake på EG.  

Jeg har ikke været så aktiv den seneste tid pga. forskellige personlige forhold, men jeg skal nok komme i Skurvognen igen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...