Hop til indhold

Kristal er tilbage, julen kommer tidligt i år

Featured Replies

Skrevet

Jeg har de sidste par dage søgt efter en pige i Midtjylland som har det jeg søger. Catsuits og støvler. 

Derfor var glæden stor da jeg fandt en annoncen med billeder af en af mine favoritter - Kristal. Hurtigt tage kontakt og den var god nok, det var Kristal :-)  

Et besøg blev planlagt, og i det år Kristal har været væk er tingene ikke blevet dårligere. 
Hun er stadig lige så vild og man føler virkelig hun nyder det. Hun er ikke en af de piger bare ligger og venter på det bliver overstået. 
Hun deltager aktivt og viser hvad hun kan lide, og man fornemmen tydeligt at glæden er gensidig. Samtidig er hun virkelig nem at snakke med, så ja, julen kom tidligt i år og jeg har haft en fantastisk eftermiddag. 

https://annoncelight.dk/showad/417449

Skrevet
7400 skrev, for 13 minutter siden:

Jeg har de sidste par dage søgt efter en pige i Midtjylland som har det jeg søger. Catsuits og støvler. 

Derfor var glæden stor da jeg fandt en annoncen med billeder af en af mine favoritter - Kristal. Hurtigt tage kontakt og den var god nok, det var Kristal :-)  

Et besøg blev planlagt, og i det år Kristal har været væk er tingene ikke blevet dårligere. 
Hun er stadig lige så vild og man føler virkelig hun nyder det. Hun er ikke en af de piger bare ligger og venter på det bliver overstået. 
Hun deltager aktivt og viser hvad hun kan lide, og man fornemmen tydeligt at glæden er gensidig. Samtidig er hun virkelig nem at snakke med, så ja, julen kom tidligt i år og jeg har haft en fantastisk eftermiddag. 

https://annoncelight.dk/showad/417449

Er hun dansker Eller

Skrevet
  • Author

Hun ikke dansk, men latinamerikansk, men hun snakker rigtig godt dansk. Det er nemt at have en samtale med hende

Skrevet

Ved du om den lille sag før har været i Aalborg? Kunne godt finde på at holde øje, hvis det er tilfældet...

Skrevet

Kan se, at hun skriver “græsk” - men, er det anal til hende? Er ret nysgerrig. Kan selvfølgelig bare spørge hende, men, vil hellere spilde jeres end hendes :lol:

Skrevet
udinaturen skrev, den 15.12.2024 at 18:59:

Kan se, at hun skriver “græsk” - men, er det anal til hende? Er ret nysgerrig. Kan selvfølgelig bare spørge hende, men, vil hellere spilde jeres end hendes :lol:

Ja, hun gør det også i 2'eren :) Det er lang tid siden jeg har set hende, men hun var helt fantastisk at sexe med.

Redigeret af PoulAfDK

Skrevet
udinaturen skrev, den 15.12.2024 at 18:59:

Kan selvfølgelig bare spørge hende, men, vil hellere spilde jeres end hendes :lol:

Ikke annonce relateret, men der ramte du sømmet lige på hovedet.

Jeg kan ikke beskrive hvor godt jeg synes om den del.

Dét er hele formålet med dette forum, hellere spilde vores tid end deres og forhåbentlig få en god og afstemt oplevelse. :)

Skrevet

Efter jeres fine input, så valgte jeg også at besøge Kristal. Hun er fandme en fræk kvinde.

Nem kontakt til hende og aftalen kom hurtig i stand. Jeg spurgte om hun kunne have sit gym out fit på som på billedet eller lignende, hvilket var muligt.

Jeg ankommer til stedet, og hun åbner i sit out fit. Jeg er ved at tabe kæben, da jeg ser hende. 

Inden jeg overhovedet fik tøjet af, stod min pik stift fremad og klar til kamp. Det oplever jeg dog sjældent, men, lige her … der skete et eller andet. Kristal’s krop er som vist på billederne, dog meget lækre virkeligheden.

Brysterne er fantastiske og røven… jeg har ingen ord for, hvor flot den er. Jeg har stadigvæk billedet i hovedet af min pik forsvinder i hendes røv og hun bare tager imod. Det syn glemmer jeg ikke… Ja, hvad kan jeg sige? Hun er en uartig kvinde, og det føltes nogle gange, at hun var oppe i mit hoved og rode, fordi hun vidste præcis, hvad jeg ville have… 

Alt er vitterligt fantastisk. Blowjob, sex, kontakten/kemien i mellem os, hun er klog og charmerende. Der er intet negativt at sige om Kristal. 

Hun er en klar 10/10 oplevelse.

Hun er klart et besøg værd!

Skrevet

Jeg besøgte hende her til formiddag.  I guder hvor er hun dog bare lækker . Mega kønt ansigt og ja som der står i annoncen GLO kurver . Selvom der skulle stå JLO (Jennifer lopez)  . Det grinede hun lidt af efter jeg fik forklaret hende hvad glo betød. 

Sød væsen og godt sex. Kunne sagtens finde på at besøge hende igen. 

Skrevet

"kærestesex" står der i annoncen, tilbyder hun både med og uden kondom? 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte hende i fredags. Og det bliver også en stor anbefaling fra mig.

Hun er rigtig sød og så pissehamrende lækker.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.