oldmanhavingfun 66 Skrevet 14. December, 2024 Havde lyst til at prøve noget nyt i dag, helst udenfor de vante omgivelser i odense Fald over patcha annonce. Hun var venlig i beskederne, lidt fræk.. jeg tog 1 time med hele molevitten, og tiden er bestemt ikke noget kvinden går op i. Jeg var ude af bilen kl 17.20 og ude i bilen igen 18.40. Og det er ikke fordi man skulle ude på nogen lang gåtur. Parkeringen er tæt på og man bliver guidet ind imellem husene.. Selve akten vil blive imellem os, men det er satme en GFE. en af de bedre oplevelse jeg har haft Stedet: 9 Pigen: 9 Oldmanhadgoodtimetoday https://annoncelight.dk/showad/398723 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Slowman 1272 Skrevet 20. December, 2024 Jeg besøgte den søde dame idag. Meget søde dame let kommunikation let at parkere og finde, med lidt hjælp fra fotos Jeg fik, efter ønske, delt tiden - en time - delt op i “rigtig massage”, da jeg kom lige efter jeg havde styrketrænet og den sidste halve time med hanky panky. Begge dele blev leveret med dygtighed og entusiasme. Patcha er en meget smuk, høj (for en Thai) slank pige, som er yderst lækker at røre ved. Normalt tænder jeg nok mere på lidt frodige piger, men dels er Patcha bare så smuk, velproportioneret og det er de elegante bryster kronet med de smukkeste og frækkeste brystvorder man kan tænke sig - og de peger jo lige på en hele tiden. Det er super sødt, sexet og skønt. Patcha er smukkere end fotos viser også fordi hun bevæger sig meget smukt og fordi hun smiler og smutter med øjnene, så en gammel mand glemmer aldersforskellen. Det er altså dejligt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oldmanhavingfun 66 Skrevet 28. December, 2024 Jeg prøvede lige en gang mere igår morges.. havde bare lyst til en oplevelse mere med hende. Hun er sgu dejlig at være i selskab med. En ligeså fin oplevelse som den første. Patcha er speciel, uden tvivl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg