Hop til indhold

Nida fra Episk massage

Featured Replies

Skrevet

Episk massage.

Nogle herinde som har gjort sig erfaring med ny pige i gamet Nida fra Episk massage, og hvad kan man berette om hende i forhold til look og hendes evner.

https://www.episkm.com/kontakt-nida

Skrevet

Er det mon Nida som engang var i Valby? Altså en lille thai dame?

• 5 weeks later...
Skrevet

Det ville være fedt, hvis nogen kunne sige noget mere om Nida fra Episke.

Det ville være en lidt traumatisk oplevelse, hvis det er den her Nida der er hos Episk: :wacko:

Baldy skrev:

Citat

Nida er en ombygget mand konstaterede jeg ved selvsyn og skyndte mig ud igen.

Nida Nykøbing mors

https://www.eroguide.dk/forum/topic/190023-nida-nyk%C3%B8bing-mors/?tab=comments#comment-1646619

• 2 months later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Jeg kan komme med info om Nida hvis andre har beskrivelse om udseende og kropsbygning mm. på Asta, Tania, Nessa og Eva? :-) I KBH.

Redigeret af Jh123

Skrevet

Tania hun er i slut 30’erne eller start 40, og er sød og behagelig med kønt ansigt. Og så er hun veludrustet fortil  :)) 

du må gerne komme med info på behandling og udseende på nida :))

Redigeret af Youngsteronpoint

Skrevet

Asta er rigtig lækker. Hun har et smukt ansigt og en meget lækker og ret slank krop med dejligt mellem store bryster.

Hun er ca. 30

Skrevet
Youngsteronpoint skrev, den 23.4.2025 at 11:56:

Tania hun er i slut 30’erne eller start 40, og er sød og behagelig med kønt ansigt. Og så er hun veludrustet fortil  :)) 

du må gerne komme med info på behandling og udseende på nida :))

Er hun slank med store bryster eller “buttet”? :-)
mere bare om hun har fået dem lavet lækkert eller om de er naturligt store fordi hun også er det lidt hvis du forstår. Er mest til det første ;)

Vil skyde på at Nida er fra Østeuropa så der kan være en sprogbarriere på dansk. Udover det er hun køn nok med små bryster og relativ høj. Det er ikke ligeså godt som andre jeg har været hos og hun virker ikke ligeså “fri” og åben som de andre. Og så sluttede hun desværre også 10 minutter for tidligt. 

Redigeret af Jh123

Skrevet

Hører også gerne stadig om Nessa og Eva :lol:

• 3 weeks later...
Skrevet
Jh123 skrev, den 24.4.2025 at 13:58:

Hører også gerne stadig om Nessa og Eva :lol:

Ingen der har noget om disse to? :-D Og uddybende om Tania? :-D

• 2 months later...
Skrevet

Saga er fantastisk.. Behagelig, imødekommende og så har jeg ALDRIG fået så voldsom en orgasme som hun gav mig!

Nogen der har noget om Nessa og Eva? Og uddybende om Tania?

• 1 month later...
Skrevet

Nida er sød og imødekommende. Jeg fornemmer at hun tidligere har lavet en del almindelig massage, da massagen virkede ret proffesionel, inden vi gik til den sjove del.
Jeg fik en god oplevelse. Kunne godt finde på at prøve hende igen, nu hvor hun sikkert er blevet mere erfaren. :)
Er der nogen der kan sige noget om Malou's udseende? Højde, bygning og barmstørrelse?
Ham her virker ret glad for hendes behandling:
https://www.eroguide.dk/forum/topic/195111-episk-massage-med-sounds/

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.