Hop til indhold

Hygge massage og efterfølgende sex ❤️

Featured Replies

Skrevet
AnnikaLouise skrev, den 14.12.2024 at 14:05:

Hej skønne mænd :wub:

Jeg har fået en massage briks af en veninde og overvejer om jeg skal prøve at tilbyde det i det kommende år :) 

Jeg er ikke uddannet massør, men synes tanken om at massere en mand iført lækkert lingeri er super fræk <3

Jeg tænker 30 minutters nusse-massage hvor vi må pille ved hinanden, efterfulgt af en dejlig gang sex. 

Mit spørgsmål er…. Foretrækker i en der er uddannet massør eller skal jeg give det en chance? <3

Knus Annika Louise 

Hej Annika Louise

Det lyder da som en god ide - for alle parter. 
Du har min fulde opbakning og opfordring. 

Det er jo fint du gør opmærksom på du ikke er uddannet - men du kan da sagtens bruge ordet “massage”. Det er der da ikke noget galt i!

Og tag det helt rolig med de sure folk der advarer. Nej ved blid massage er der altså ikke stor fare ved at gøre skade!  
Held og lykke. 
Jeg håber at høre mere

Skrevet

Hej

Giv det en chance :)

En god gang massage med pirring er bare skønt. Husk at massere begge sider. Mange Thai steder massere de kun ryggen og så bliver man vendt om til et hj / bj. Så hvis du kan give en god gang massage på forsiden også, tror jeg du vil blive populær. :) Evt. Med noget testikel massage o.lign.;-)

Skrevet

Jeg synes hyggemassage og nus/kæl på kroppen er en dejlig måde at starte på. Jeg har flere gange fået lov til at lægge ud med "boyfriend-massage" til pigen med fokus på lår og baller, og det tænder gerne de dejlige følelser når det er blid GFE sex der er på programmet. Det kan også være dejligt som aftercare hvis det har gået mere hårdt for sig og man lige skal lidt "ned" igen.

Skrevet

Jeg glæder mig i hvert fald umådeligt til AnnikaLouise starter. Jeg ville elske at blive nusset, kysset og kærtegnet og hele min uformelige krop. Hvis det afsluttes med en blid udløsning, så ville jeg meget hellere det, end en omgang "rå sex"

Skrevet

Hejsa. Jeg syntes det lyder som en god ide og vil meget gerne besøge dig når du er op og kører. Eller gerne være prøve klud.

Skrevet
Milner skrev, for 55 minutter siden:

Prisen vil være 1800,- for 30 minutters massage med efterfølgende håndjob/blowjob/sex, alt efter ønsker :)

Ho..d..kæft.. godt man ikke bor i Jylland, - de har da samme valuta som Sjælland, - ikke,???

:P

Mon ikke @AnnikaLouise mener 30 minutter til selve massagen - altså at den øvrige del starter efter 30 minutter?

Skrevet
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Mon ikke @AnnikaLouise mener 30 minutter til selve massagen - altså at den øvrige del starter efter 30 minutter?

Der er kun een måde at finde ud af det på ;)

Skrevet
  • Author

Er 1800 meget? Jeg ser da ofte annoncer med 60 minutter sex for 2500,-, både i Jylland og Sjælland :) 

Altså prisen er jo ikke for 30 minutters samvær, men 30 minutters massage og efterfølgende sex. Har bevist valgt ikke at sætte tid på, da jeg ikke gider have travlt, det skal være afstressende. Hvis jeg afsætter 30 minutter til massage og 10 minutter til sex, så ødelægger jeg ligesom massagens afslappende effekt med at skulle stresse mig igennem “resten” <3

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 9 minutter siden:

Er 1800 meget? Jeg ser da ofte annoncer med 60 minutter sex for 2500,-, både i Jylland og Sjælland :) 

Altså prisen er jo ikke for 30 minutters samvær, men 30 minutters massage og efterfølgende sex. Har bevist valgt ikke at sætte tid på, da jeg ikke gider have travlt, det skal være afstressende. Hvis jeg afsætter 30 minutter til massage og 10 minutter til sex, så ødelægger jeg ligesom massagens afslappende effekt med at skulle stresse mig igennem “resten” <3

Fuldstændig enig med dig AnnikaLouise , ved kun, at sætte tid på massagedelen undgår man, at den efterfølgende sex bliver et kapløb om, at blive færdig på  den afsatte tid. Nogle vil være færdig efter 10 minutters sex (eller før) og andre måske først efter 30 min. Det vigtige er, at der ikke opstår en "bliv nu færdig" situation, for så er det der er bygget op ødelagt.

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 30 minutter siden:

Hvis tiden du regner med at bruge er 60 min, måske en ide at skrive i annonce 30 min massage + 30 min sex = 1800 kr

Mænd skal ofte have det skåret ud i pap.:)

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 32 minutter siden:

Teksten kan godt misforstås, det havde jeg nemlig ikke lige fanget :-). Så synes jeg prisen er helt i orden.

Skrevet
lille_peter skrev, den 14.12.2024 at 14:41:

@AnnikaLouise jeg vil gerne tilbyde dig en god afslappende olie kropsmassage og den kan være lige så pirrende som du ønsker :wub: skulle efter sigende være god til det :)

Lad være med at afspore, @lille_peter. Trådstarter stillet et regulært spørgsmål. Hun opfordrer ikke til andet end en debat om det emne.

@AnnikaLouise du skal naturligvis ikke bruge emnet til at promovre dig selv heller eller svare i tråden, til dem der forsøger at udfritte dig om noget andet- da det jo både er reklame og afsporing. - så dem der afsporer din tråd, rapporterer du naturligvis som afsporinger!

Spørgsmål til trådstarter der ikke omhandler emnet kan tages i PB.

Jeg har ryddet lidt op i tråden og givet meget få advarsler.

Redigeret af Stapler

Skrevet
AnnikaLouise skrev, den 28.12.2024 at 11:45:

Hej AnnikaLlouise.

Jeg synes det lyder fræk, men jeg er enig i det er ret dyrt. I betragtning af at da du tilbød kun sex var det 1500 for 45 minutter. Så jeg tænker hvis man får 30 min. massage og måske 10 minutter blow eller sex er 1800 mange penge da det oftest er sexdelen der er dyrest. Og mange thaipiger i området giver massage og fuld pakke til 1200-1500 for 45-60 minutter er din pris i den dyre ende. Jeg ville overveje tilbuddet hvis prisen var 1500. Det ville være en rimelig pris.:wub:

Skrevet
AnnikaLouise skrev, den 14.12.2024 at 14:05:

…….

Mit spørgsmål er…. Foretrækker i en der er uddannet massør eller skal jeg give det en chance? <3

Knus Annika Louise 

Jeg syntes du skal give det en chance for jeg tror de fleste mænd ville nyde de blide berøringer med skønne tanker om hvad der kommer , liggende i baghovedet :-) 

For eget vedkommmede , så ville jeg stornyde netop dette :-) 

Skrevet
  • Author
Clooney skrev, for 41 minutter siden:

Hej AnnikaLlouise.

Jeg synes det lyder fræk, men jeg er enig i det er ret dyrt. I betragtning af at da du tilbød kun sex var det 1500 for 45 minutter. Så jeg tænker hvis man får 30 min. massage og måske 10 minutter blow eller sex er 1800 mange penge da det oftest er sexdelen der er dyrest. Og mange thaipiger i området giver massage og fuld pakke til 1200-1500 for 45-60 minutter er din pris i den dyre ende. Jeg ville overveje tilbuddet hvis prisen var 1500. Det ville være en rimelig pris.:wub:

Hej Cloonie ^_^

Tak for din besvaring <3

1. Jeg tror du misforstod min besked vedr 10 minutter. Jeg afsætter ikke tid - 10 minutters sex ville ikke komme på tale her :)

2. Jeg er dansk. Og er hjemme hos mig selv, ikke på en klinik. Der kommer ingen mand hverken før eller efter dig, da jeg gerne skulle være “mættet” efter een aftale ;) (derfor der heller ikke er tid på) 

Jeg har fuldtidsjob og dette “fantasi univers” er ikke noget jeg praktisere hver uge, men kun når jeg har tid og lyst :)

Ønsker dig og dine nærmeste et dejligt nytår <3

knus Annika 

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 16 minutter siden:

Hej Cloonie ^_^

Tak for din besvaring <3

1. Jeg tror du misforstod min besked vedr 10 minutter. Jeg afsætter ikke tid - 10 minutters sex ville ikke komme på tale her :)

2. Jeg er dansk. Og er hjemme hos mig selv, ikke på en klinik. Der kommer ingen mand hverken før eller efter dig, da jeg gerne skulle være “mættet” efter een aftale ;) (derfor der heller ikke er tid på) 

Jeg har fuldtidsjob og dette “fantasi univers” er ikke noget jeg praktisere hver uge, men kun når jeg har tid og lyst :)

Ønsker dig og dine nærmeste et dejligt nytår <3

knus Annika 

Hej AnnikaLouise.<3

Nej jeg har ikke misforstået dig. Jeg tænker bare at de fleste bliver færdige på 10-15 minutter efter massagen.:wink:Og jeg tænker også at de fleste af os mænd der vil besøge dig kommer for sex, hvis man vil have massage er det andre steder. Og så er det dyrt når du før tilbød dejlig fræk sex i 45 minutter til 1500.:wub:<3

Også godt nytår til dig og dine.<3

Redigeret af Clooney

Skrevet
  • Author
Clooney skrev, for 3 minutter siden:

Hej AnnikaLouise.<3

Nej jeg har ikke misforstået dig. Jeg tænker bare at de fleste bliver færdige på 10-15 minutter efter massagen.:wink:Og jeg tænker også at de fleste os mænd der vil besøge dig kommer for sex, hvis man vil have massage er det andre steder. Og så er det dyrt når du før tilbød dejlig fræk sex i 45 minutter til 1500.:wub:<3

Jeg har det modsat ^_^ Jeg giver mere af mig selv under massage end “bare sex” :wub:

Når jeg kigger rundt på de danske kvinder, så ligger jeg i den lave ende, både ift massage og med sex delen :) (dette har jeg naturligvis undersøgt inden) ;)

Hvis du læser tråden (eller min indbakke) kan du se der er en del som nyder massage før sex <3

Godt nytår :wub:

Skrevet
AnnikaLouise skrev, for 1 minut siden:

Jeg har det modsat ^_^ Jeg giver mere af mig selv under massage end “bare sex” :wub:

Når jeg kigger rundt på de danske kvinder, så ligger jeg i den lave ende, både ift massage og med sex delen :) (dette har jeg naturligvis undersøgt inden) ;)

Hvis du læser tråden (eller min indbakke) kan du se der er en del som nyder massage før sex <3

Godt nytår :wub:

Hej AnnikaLouise. 
Jeg ville da også nyde det ingen tvivl om det. Men jeg ville komme for sexdelen. Da det er det jeg ikke får herhjemme.:wink:Og altså, jeg kommer kun hos danske kvinder og giver omkring 1000 kr. for en halv time i  Århus og 1500 for 45 minutter som du også tager for kun sex<3<3Vil det være muligt at lave sexaftale med dig i det nye år, vil rigtig gerne møde dig.:wub:

Skrevet
Clooney skrev, for 32 minutter siden:

Hej AnnikaLouise. 
Jeg ville da også nyde det ingen tvivl om det. Men jeg ville komme for sexdelen. Da det er det jeg ikke får herhjemme.:wink:Og altså, jeg kommer kun hos danske kvinder og giver omkring 1000 kr. for en halv time i  Århus og 1500 for 45 minutter som du også tager for kun sex<3<3Vil det være muligt at lave sexaftale med dig i det nye år, vil rigtig gerne møde dig.:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.