Filosoffen 2258 Skrevet 10. Marts, 2014 Sad lige og studerede sprøjteorgasme på nettet, og blev opmærksom på vaginaens kirtler: Skene's kirtel Bartholin's kirtel Er der nogle, der er bedrevne i sprøjteorgasme, der har bemærket disse kirtler? Eventuelt om der er nogle, der kan be/afkræfte om de sprøjtene væsker faktisk kommer fra disse kirtler? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 10. Marts, 2014 jeg tror dit spørgsmål er for klinisk.. for det er meget begrænset hvad der er af studier på området.. jeg er bare den lykkelige modtager men såvidt jeg er orienteret, så er bartholins kirtel ikke i stand til at producere de mængder Skenes kirtel kan lukke ud, så det bedste gæt er nok at det er skenes kirtel der er "synderen" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2014 Sad lige og studerede sprøjteorgasme på nettet, og blev opmærksom på vaginaens kirtler: Skene's kirtel Bartholin's kirtel Er der nogle, der er bedrevne i sprøjteorgasme, der har bemærket disse kirtler? Eventuelt om der er nogle, der kan be/afkræfte om de sprøjtene væsker faktisk kommer fra disse kirtler? jeg kan bekræfte at væsken ikke kommer fra urinrøret men fra de omliggende kirtler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Missetand 763 Skrevet 10. Marts, 2014 jeg kan bekræfte at væsken ikke kommer fra urinrøret men fra de omliggende kirtler Jeg tænker også følgende. Mon smagen ændrer sig i forhold til hvad man spiser. Ligesom med sæd? Ikke fordi jeg ligefrem nyder at drikke safterne. Men kun være sjovt at vide alligevel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg tænker også følgende. Mon smagen ændrer sig i forhold til hvad man spiser. Ligesom med sæd? Ikke fordi jeg ligefrem nyder at drikke safterne. Men kun være sjovt at vide alligevel Jeg har prøvesmagt safterne flere gange det smager neutralt, så jeg tror ikke at maden har indflydende på smagen, i modsætning til sæd (ananas vil forsøde sædssmagen) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lotus Skrevet 10. Marts, 2014 Det findes, og er frækt og lækkert Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1202 Skrevet 10. Marts, 2014 Jeg fandt engang dette, med både A, G, X og U punkt, men har dog ikke udforsket andet end det berømte G punkt. http://www.nytliv.nu/dk/forside.htm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ceylon 93 Skrevet 11. Marts, 2014 Jeg har haft held med at give det på kærester, så når teknikken er på plads, så kører det. Men piger er også forskellige på dette område selvom visse guides på nettet vil vide nogen andet. Men væske kommer der masser af, sprøjtet er absolut forskelligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Filosoffen 2258 Skrevet 11. Marts, 2014 jeg tror dit spørgsmål er for klinisk.. for det er meget begrænset hvad der er af studier på området.. jeg er bare den lykkelige modtager men såvidt jeg er orienteret, så er bartholins kirtel ikke i stand til at producere de mængder Skenes kirtel kan lukke ud, så det bedste gæt er nok at det er skenes kirtel der er "synderen" Ja, du har ret i, at mit spørgsmål er en anelse klinisk. Men da jeg læste om de pågældende kirtler, så synes jeg, at det ville være interessant at høre dem som har praktisk erfaring i emnet. Umiddelbart har jeg læst mig frem til følgende: De Bartholinske kirtler (der er flere) svarer til mandens Cowperske kirtler. Det er disse kirtler der har ansvaret for at vi bliver "våde" ved seksuel ophidselse, og er ikke de kirtler der bliver udtømt ved orgasme/udløsning. Skene's kirtel skulle svarer til mandens blærehalskirtel (prostata), som danner størstedelen af mandens sædvæske (på nær selve sæd-cellerne). Ved udløsning(og normalt orgasme) hos manden, bliver blærehalskirtlens indhold blandet med sædceller og tømt ved muskelsammentrækninger. Kvinden har normalt ikke en udløsning, men derimod multiple orgasmer med tilhørende sammentrækninger i muskulatur omkring skeden. Men ved at føre fingre ind i skeden, og fysisk presse skene's kirtel "indefra", kan man få indholdet udtømt, og derved opnå en ejakulation. Hertil skal dog bemærkes, at der kan være stor forskel på hvor stor skene's kirtel (med tilhørende åbninger) er fra kvinde til kvinde. Hos nogle kvinder er kirtlen/åbninger ganske veludviklet, og der er gode muligheder for ejakulation. Hos andre kan kirtlen meget lille/små åbninger, og derved dårlige muligheder for ejakulation. Som jeg kan læse mig frem til, må den bedste "effekt" være hvis man kan stimulere en ejakulation samtidig med at kvinden får orgasme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 11. Marts, 2014 Som jeg kan læse mig frem til, må den bedste "effekt" være hvis man kan stimulere en ejakulation samtidig med at kvinden får orgasme. det tror jer rent teknisk at du har ret i ... omend noget der vil være ... kompliceret i praksis.. for mit eget vedkommende skal jeg fokusere på det der sker dernede hvis jeg skal have effekten.. dvs ikke nogen forstyrrende ting imens... brystsutteri ect.. for så taber jeg fokus og så er det forfra hvis pigen er en af dem der let kan få klitoris-orgasme - så kunne jeg forestille mig at hun tog sig af den del mens han lavede g-punkts stimulationen... og med en hel del øvelse og en masse trial and error ville de måske kunne time det så det kan lykkes men pigen skal nok være af en lidt speciel støbning og HELT afslappet før det bliver til noget endsige en succes..... forsøgene alene vil være rigtig fede - men om man når i mål vil jeg tro er ekstremt individuelt med overvægt til nej-siden - fordi det vil være meget svært at time præcist processen vil i hvert fald være en kende motorisk udfordret *gg* personligt synes jeg det hele virker stærkest hvis det kommer sekventielt... først g-punkt... og så en til... så er jeg så meget i hopla at fransk kan have en god virkning... og derfra er det perler på en snor i begge lejre men jeg indrømmer også blankt at sprøjteorgasmer er min personlige favorit... der findes ikke noget bedre end når hele sengen bliver våd af det *gg* Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 11. Marts, 2014 det tror jer rent teknisk at du har ret i ... omend noget der vil være ... kompliceret i praksis.. for mit eget vedkommende skal jeg fokusere på det der sker dernede hvis jeg skal have effekten.. dvs ikke nogen forstyrrende ting imens... brystsutteri ect.. for så taber jeg fokus og så er det forfra hvis pigen er en af dem der let kan få klitoris-orgasme - så kunne jeg forestille mig at hun tog sig af den del mens han lavede g-punkts stimulationen... og med en hel del øvelse og en masse trial and error ville de måske kunne time det så det kan lykkes men pigen skal nok være af en lidt speciel støbning og HELT afslappet før det bliver til noget endsige en succes..... forsøgene alene vil være rigtig fede - men om man når i mål vil jeg tro er ekstremt individuelt med overvægt til nej-siden - fordi det vil være meget svært at time præcist processen vil i hvert fald være en kende motorisk udfordret *gg* personligt synes jeg det hele virker stærkest hvis det kommer sekventielt... først g-punkt... og så en til... så er jeg så meget i hopla at fransk kan have en god virkning... og derfra er det perler på en snor i begge lejre men jeg indrømmer også blankt at sprøjteorgasmer er min personlige favorit... der findes ikke noget bedre end når hele sengen bliver våd af det *gg* Det må bare prøves en dag... Havde håbet på idag, men har ikke kunne få fat i dig Nu må jeg se på hvad min tirsdags fridag i næste uge kan byde på Måske en våd tur hos dig, med det hele... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg