Hop til indhold

Arisha i Randers - øv!

Featured Replies

Skrevet

Jeg besøgte Arisha i Randers i dag. 

Jeg har en piercing i dilleren og havde på forhånd spurgt om det var OK. Det var det, jeg skulle bare komme. 

Da jeg så havde betalt så var den lige pludselig alt for stor og ville ødelægge gummi og gøre ondt. 

Det passer ikke en skid, for jeg har prøvet det mange gange før. Hun accepterede at prøve, men jeg fik den aldrig indenfor, hun gned den bare udenpå fissen og sagde av imens. Piercingen sidder ikke engang på oversiden hvor hun havde kontakt med pikken. 

Hun afsluttede med en dårlig håndtrold imens hun stadig lod som om det gjorde ondt i fissen og så var jeg ude af butikken. 

https://annoncelight.dk/profile/ARISHA

Skrevet

Nå man ser hendes billeder, så har hun da et meget bredt underliv, der må da være plads til lidt af hvert.....

Taler hun dansk?

Er hun på en klinik, eller er hun en af dem som bliver flyttet rundt ?

Skrevet
  • Author
Hadstengutten skrev, for 10 timer siden:

Nå man ser hendes billeder, så har hun da et meget bredt underliv, der må da være plads til lidt af hvert.....

Taler hun dansk?

Er hun på en klinik, eller er hun en af dem som bliver flyttet rundt ?

Ja, hun var ganske bred, men det sad nu godt på hende. Hun talte ikke dansk og hendes engelsk var heller ikke særligt veludviklet. 
Jeg besøgte hende i en lejlighed i Randers nord, jeg ved ikke om det er hendes faste sted eller om hun er forskellige steder. 
Men hun er da næsten nødt til at flytte lidt rundt, hun får i hvert fald ikke faste kunder med den behandling jeg fik. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.