Fyren7500 24 Skrevet 13. December, 2024 https://annoncelight.dk/showad/417285 Jeg besøgte forleden saftige Sia i Skanderborg. Det er ihvertfald ikke hende på billederne, langt fra!, man ligger på en sofa og skal lege med hende, hvilket der ikke er meget plads til. Gentagelse? NEJ TAK 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 38 Skrevet 13. December, 2024 Nysgerrig har ikke selv besøgt Sia, men hun har rigtig mange positive anmeldelser og virker meget engageret herinde og i debatterne. Hvad er det ved billederne du finder misvisende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyren7500 24 Skrevet 13. December, 2024 Dentilbagevendende skrev, for 4 minutter siden: Nysgerrig har ikke selv besøgt Sia, men hun har rigtig mange positive anmeldelser og virker meget engageret herinde og i debatterne. Hvad er det ved billederne du finder misvisende? Jeps hun er meget engageret og positiv anmeldelser, måske hun havde en off dag?, billeder er slet ikke ret visende synes jeg, jeg blev lokket af de billeder på annoncen. Men du skal selv vælge jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1099 Skrevet 13. December, 2024 (edited) Hejsa. Jeg beklager besøget ikke levede op til det forventede. Kemien kan ikke være ens med alle. Men hvis du vil kontakte mig på samme måde du bookede tid, så kan vi snakke om en løsning Jeg har både proffesionelle billeder og ‘amatør’ billeder i min annonce iøvrigt. De proffesionelle er selvfølgelig redigeret også derfor amatør billederne er der Jeg tænker også vi må have misforstået hinanden, da jeg gerne arbejder Men måske jeg har misforstået dig. iøvrigt, kunne du have valgt sengen Redigeret 13. December, 2024 af SiaUngQ 15 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
max_xnxx2020 84 Skrevet 13. December, 2024 Sex i sofaen lyder ikke dårligt, måske jeg skulle tag et smut forbi arveligt du ikke havde en god oplevelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dentilbagevendende 38 Skrevet 13. December, 2024 SiaUngQ skrev, for 13 minutter siden: Hejsa. Jeg beklager besøget ikke levede op til det forventede. Kemien kan ikke være ens med alle. Men hvis du vil kontakte mig på samme måde du bookede tid, så kan vi snakke om en løsning Jeg har både proffesionelle billeder og ‘amatør’ billeder i min annonce iøvrigt. De proffesionelle er selvfølgelig redigeret også derfor amatør billederne er der Jeg tænker også vi må have misforstået hinanden, da jeg gerne arbejder Men måske jeg har misforstået dig. iøvrigt, kunne du have valgt sengen Synes det er en mega fin besvarelse og dejlig måde at håndtere det på. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1099 Skrevet 13. December, 2024 Dentilbagevendende skrev, Lige nu: Synes det er en mega fin besvarelse og dejlig måde at håndtere det på. Tak Jeg håber og ønsker jo alle gæster får en god oplevelse, så det er da træls når det ikke lykkedes 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
torben35 101 Skrevet 13. December, 2024 Jeg tænker at overskriften er lige hård nok. Når det handler om et besøg der ikke lige gik som forventet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 457 Skrevet 13. December, 2024 Det besøg jeg har haft hos @SiaUngQ har levet op til mine forventninger. Men vi er selvfølgelig forskellige. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 974 Skrevet 13. December, 2024 Jeg har også besøgt Sia for ikke længe siden, og kan bekræfte at det er hende på billederne i annoncen. Hvis du mener det ikke er hende på billederne du mødte, så må det være nogen der har kopieret annoncen. Eller også er næste skridt Louis Nielsen brille optik! Jeg havde 45 min fantastisk oplevelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Probator 334 Skrevet 13. December, 2024 Fyren7500 skrev, for 6 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/417285 Jeg besøgte forleden saftige Sia i Skanderborg. Det er ihvertfald ikke hende på billederne, langt fra!, man ligger på en sofa og skal lege med hende, hvilket der ikke er meget plads til. Gentagelse? NEJ TAK Ikke let at få noget ud af din anmeldeldse, andet end du ikke fik, hvad du forventede. Gav du klart udtryk for dine forventninger? Man er nødt til at være SAMMEN om, at få en god oplevelse. Husk det. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 133 Skrevet 14. December, 2024 jeg har besøgt hende omkring Fjerritslev2023 og hurup . Det var en meget dejlig oplevelse så har kun positive ting at sige om hende synes selv at vi havde rigtig god kemi. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Needy 1853 Skrevet 14. December, 2024 Fyren7500 skrev, for 22 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/417285 Jeg besøgte forleden saftige Sia i Skanderborg. Det er ihvertfald ikke hende på billederne, langt fra!, man ligger på en sofa og skal lege med hende, hvilket der ikke er meget plads til. Gentagelse? NEJ TAK Jeg kan HELT ærligt ikke se formålet med din anmeldelse - hvis det da er en anmeldelse? Det lyder for mig som om at du har væltet hende omkuld - lige da du kom ind af døren - og fik hende møjet over i sofaen - humpet løs og gået igen efter 10 minutter. Endnu en af den slags anmeldelser som - for mig - ikke er fem potter pis værd! Det er en ommer! 2 1 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1964 Skrevet 15. December, 2024 Needy skrev, for 11 timer siden: Jeg kan HELT ærligt ikke se formålet med din anmeldelse kan være at du ikke kan lide folks anmeldelser, men ingen grund til at kritistere det i den tone. Specielt når du ikke med dit indlæg bidrager med noget viden. Hvis du selv har haft en god eller dårlig oplevelse kan du passende - i en høflig tone - bidrag med det i tråden. 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg