Hop til indhold

Sløring af ansigt ved mine videoer

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været igang lidt on and off med at have gæster, som filmer deres oplevelser med mig (fra deres synsvinkel).. Jeg vil gerne (kun med consent fra mine gæster) begynde at uploade videoerne fra starten af det nye år, så jeg endelig for alvor kan blive lidt mere online. Men!!! Jeg ønsker at sløre ansigt, så det forbliver relativt anonyme videoer.. Ved I hvilket program der kan gøre det flot og nemt? 

Jeg får egentlig næsten altid min kæreste til at redigere, men han er ej heller sikker på denne slørings-metode.

Hjælp gerne med forslag <3<3<3 

Skrevet

Har ikke den store erfaring på området man er nok nødt til at teste det af.

https://da.aiseesoft.com/how-to/blur-face-in-video.html

https://www.anymp4.com/da/video-editing/how-to-blur-faces-in-video.html

// Amar Lover 

Skrevet

Jeg forstår godt at du gerne vil være så anonym som overhovedet muligt på dine videoer.

Et godt råd:

Vær yderst forsigtig med at bruge gratis programmer, da det ofte kræver at filerne bliver behandlet på deres servers og altså ikke på din PC.Det samme gælder visse betalte versioner (ihvertfald når det gælder billede behandling).

Jeg fotograferer en hel og foretrækker at retouchere billederne så lidt som muligt, hellere skjule/ sløre det man ikke vil afsløre real life fremfor digtial redigering.

Mit bedste råd er at lade være med sløre dit ansigt digitalt.

Ankaf dig hellere en flot ansigts maske, som skjuler dine ansigtstræk og helst også en flot og naturtro paryk ( de kan være dyre).

Fordelene er dels, at du fremtræder mere naturtro end hvis dit ansigt bliver sløret og så kan lege lidt med dit udseende ved eksempelvis vælge en paryk der en flot, fræk og kæk Page frisure istedet for dit flotte lange blondehår. 

Det samme gælder med tatoveringer og lignende, skjul dem med tøj eller hudfarvede plastre.

Glæder mig til at se flere videoer på din Only Fans.

Skrevet
  • Author

Ja måske natural og ikke digital måske er den bedste måde <3 Men der er bare optagelser, selv hvor jeg feminin maske på har haft, kan se mere af mig end hvad jeg har lyst til skal nå ud til mange seere af mine videoer. Så vil alligevel gerne prøve at finde noget troværdigt digitalt.. men ja, at have det natural og ikke digital som grundsten, jeg tænker er god idé. :) 

Skrevet
Vixenida skrev, for 13 minutter siden:

Ja måske natural og ikke digital måske er den bedste måde <3 Men der er bare optagelser, selv hvor jeg feminin maske på har haft, kan se mere af mig end hvad jeg har lyst til skal nå ud til mange seere af mine videoer. Så vil alligevel gerne prøve at finde noget troværdigt digitalt.. men ja, at have det natural og ikke digital som grundsten, jeg tænker er god idé. :) 

Hvis ikke det er prøvet af, så prøv som Gh0st skriver og se resultatet efterfølgende. Måske bliver du overrasket.

Uden selv at have leget med de muligheder du efterlyser, så forestiller jeg mig også, at skal du kunne det selv, så er det noget mere avanceret værktøj du skal bruge.

Og er det i den billigere ende, så er det noget upload til en server et sted i verden, for et endeligt resultat.

Men spændende at se, hvor du lander.

Skrevet

@Gh0st har nogle gode points. Man kan ikke stole på hverken små eller store tech-selskaber idag. Adobe f.eks. bruger dine billeder som de lyster nu når  du er nødt at abonnere på dem og ikke mere kan købe programmerne.

Men der findes undtagelser. Hvis din kæreste er interesseret i at redigere så kan jeg rekommandere DaVinci Resolve fra BlackMagic. Et aldeles udmærket program for redigering, color grading etc. Det er professionellt, du downloader det til din computer og arbejder ikke i noget cloud - og det findes i en meget kompetent gratis version.

https://www.blackmagicdesign.com/se/products/davinciresolve/

Ekspempel på hvordan man kan slørre i Resolve:

Skrevet

@Bananas - et virkeligt godt indspark.

Jeg brugere selv Da Vinci til at redigere men ikke retoucher 10 Bit  videoer.

Det er bestemt ikke let at arbejde med, men det utroligt kompetent værktøj og ¨koster gratis'

Skrevet
Gh0st skrev, for 2 minutter siden:

@Bananas - et virkeligt godt indspark.

Jeg brugere selv Da Vinci til at redigere men ikke retoucher 10 Bit  videoer.

Det er bestemt ikke let at arbejde med, men det utroligt kompetent værktøj og ¨koster gratis'

Nej til 10-bit er du nødt at købe "Studio" - ikke gratis men fandens så billigt: $295 - one payment only. Til forskel fra f.eks Avid eller Adobe som du skal betale til måned efter måned til du ikke gider mere og starter med Resolve.

Resolve er som alle andre værktøj; ikke let at arbejde med inden man har lært det. 

Endelig har jo også Photoshop fået konkurrence af et one-payment-only alternativ: Affinity. Har du prøvet det?

Skrevet

Selv bruger jeg Premiere Pro fra Adobe. Det koster et månedligt gebyr at bruge programmet, men det er legende let (når man får det lært). Ellers kommer Da Vinci i en betalt og i en gratis udgave. Jeg ved ikke om gratis versionen kan gøre det.

Hvis du har tillid til mig, kan jeg sagtens sløre dit ansigt på vidoerne (uden beregning), og jeg sletter selvfølgelig videoerne efter du har haft mulighed for at downloade dem. Smid en besked hvis det har int.

Skrevet

På iPhone kan følgende app bruges Blur-video. Den er let og effektiv at bruge. 

Skrevet
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Nej til 10-bit er du nødt at købe "Studio" - ikke gratis men fandens så billigt: $295 - one payment only. Til forskel fra f.eks Avid eller Adobe som du skal betale til måned efter måned til du ikke gider mere og starter med Resolve.

Resolve er som alle andre værktøj; ikke let at arbejde med inden man har lært det. 

Endelig har jo også Photoshop fået konkurrence af et one-payment-only alternativ: Affinity. Har du prøvet det?

Jeg redigerer altså lystigt 10 bit videoer i gratis versionen af Da Vinci Resolve.

Min nye Android mobil kan også tage 10 bit video, men de  videoer skal  'lige uploades til skyen', hvor noget AI gør dem brugbare og guderne må vide hvad de ellers gør-

Skrevet
Gh0st skrev, for 1 time siden:

Jeg redigerer altså lystigt 10 bit videoer i gratis versionen af Da Vinci Resolve.

Ok, det vidste jeg ikke. Jeg bruger Studio. Men læste lige dette, skrevet i november i år:

What’s the difference between DaVinci Resolve and DaVinci Studio?

The main difference is DaVinci Resolve’s free version does not work with 10-bit footage and you are limited to the 4K UHD (3840×2160) output. It is also important to note that the free version can only use some GPU acceleration for playback but for rendering it relies on the CPU.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.