mrbeen 38 Skrevet 12. December, 2024 (edited) Halløj og hyggehejsa... Er der mon nogen her som har besøgt "fræk sex i Slangerup"? Kunne godt være fristet, men hun forlanger et ansigtsbillede inden mødet... Syntes det virker lidt "skummelt", at hun forlanger det. Ville I turde tage "chancen" ? https://annoncelight.dk/showad/348369 Redigeret 12. December, 2024 af mrbeen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
koontz 73 Skrevet 12. December, 2024 Undskyld. Men hvad er det helt ärligt som frister i den annonce? 3 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KalundborgMature 125 Skrevet 12. December, 2024 Hun er en frodig pige, men har da et sødt smil Jeg turde da godt tage chancen 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirCumaLot 79 Skrevet 12. December, 2024 Ved hun tidligere har huseret under andet navn i Skibby. Har ingen præferencer og kender hende ikke. Men skulle være legit dengang husker jeg. Tag du en for holdet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 12. December, 2024 Men er det ikke underligt at bede om et ansigts billede ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spectrum 101 Skrevet 12. December, 2024 koontz skrev, for 2 timer siden: Undskyld. Men hvad er det helt ärligt som frister i den annonce? Jeg tænkte præcis det samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 12. December, 2024 mrbeen skrev, for 3 timer siden: Halløj og hyggehejsa... Er der mon nogen her som har besøgt "fræk sex i Slangerup"? Kunne godt være fristet, men hun forlanger et ansigtsbillede inden mødet... Syntes det virker lidt "skummelt", at hun forlanger det. Ville I turde tage "chancen" ? https://annoncelight.dk/showad/348369 NEJ ALDRIG I LIVET. Det ville jeg bestemt ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 819 Skrevet 12. December, 2024 Nu er jeg ikke fristet, men syntes faktisk det er et rimeligt ønske. Vi har altid travlt med, at gøre opmærksom på, at pigen bruger falske billeder. Hvor mange af jeg ville tage ud til en pige uden billeder på annoncen og så ikke vide om man kommer ud til 150 kg afrikansk pige, 40 kg narkoman eller ??? Sidder lidt og overvejer, hvad pigerne herinde gør, hvis der dukker en kunde op, som bare er 110% turn off??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 992 Skrevet 12. December, 2024 mrbeen skrev, for 6 timer siden: Ville I turde tage "chancen" ? Jeg er ikke fristet overhovedet, men ja - jeg ville godt turde sende et billede af mit ansigt. mrbeen skrev, for 3 timer siden: Men er det ikke underligt at bede om et ansigts billede ? Nej, det synes jeg ikke er underligt. Unormalt, måske, men ikke underligt. anmelder skrev, for 16 minutter siden: Hvor mange af jeg ville tage ud til en pige uden billeder på annoncen og så ikke vide om man kommer ud til 150 kg afrikansk pige, 40 kg narkoman eller ??? Been there, done that - Det var heldigvis en vinder! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLegend 135 Skrevet 12. December, 2024 Hun er reel nok, hun har været i gang i flere år. Du kan roligt besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1940 Skrevet 14. December, 2024 Spectrum skrev, den 12.12.2024 at 16:50: Jeg tænkte præcis det samme Nedladende tale af TS´s præferencer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1940 Skrevet 14. December, 2024 koontz skrev, den 12.12.2024 at 14:17: Undskyld. Men hvad er det helt ärligt som frister i den annonce? Det kunne du have spurgt om i en PM hvis du reelt interesserede dig for det. Men det gør du ikke. Lad være med at være nedladende om folks præferencer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg